juu ne on roiskeita ja nou hätä keskiöitä täytyy vielä maalata
Sulla on väriä myöden samanlaiset Mitot kuin mulla. Kerropa leveydet, halkaisijat sekä ET:t ihan uteliaisuudesta.
Sorry OT.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
vinkkejä mitä noille pulteille voisi tehdä? jonkin verran ovat hapettumilla ja innostus alkaa niitä hioskelemaan on tasan nolla. lähtisikö hapettumat pois jos noi laittaisi vaikka sitruunahappoon lillumaan? kiillottaa noita ei ole tarkoitus joko hopeaa maalia heitän päälle tai vien jonnekin kromattavaksi
vinkkejä mitä noille pulteille voisi tehdä? jonkin verran ovat hapettumilla ja innostus alkaa niitä hioskelemaan on tasan nolla. lähtisikö hapettumat pois jos noi laittaisi vaikka sitruunahappoon lillumaan? kiillottaa noita ei ole tarkoitus joko hopeaa maalia heitän päälle tai vien jonnekin kromattavaksi
Joskus ottanu hapettumat patapadalla poikkeen nuista kromipulteista.
Eli kaupoista saa tuolla "patapata" nimellä olevaa kattiloiden puhdistamiseen tarkoitettuja hiomalappuja. Itsellä ainenkin tähän mennessä lähtenä kaikki vielä puhtaaksi. Kaupoista löytyy sinistä ja punaista pakettia, itse olen sinistä käyttänä.
sattuisko sulla olla erikoisavain kehäpultille? :think
Ok, mulla ilmeisesti 9x17 ET45 ja 8x17 ET37. Onko vanteissasi stanssattuna nuo luvut takapuolella? Itselläni ei ole mitään kokotietoja:think.
Mulla on avain, joka sopii 12-sakaraisiin. Näyttää olevan 8mm pulttiin ja 10mm mutteriin. Voi tuolla samalla aueta, mutta klappia on eli voi myös pyöristää. Itselläni ei ole nyt tarvetta purkaa noita, mutta jossain vaiheessa jokin OZ:n vannesarjoistani tulee työn alle. Ostopaikan voin neuvoa privalla vastaavalle sarjalle.
vinkkejä mitä noille pulteille voisi tehdä? jonkin verran ovat hapettumilla ja innostus alkaa niitä hioskelemaan on tasan nolla. lähtisikö hapettumat pois jos noi laittaisi vaikka sitruunahappoon lillumaan? kiillottaa noita ei ole tarkoitus joko hopeaa maalia heitän päälle tai vien jonnekin kromattavaksi
Sitruunahappoon tai upota maalinpoistoaineeseen. Kiillottaminen on turhaa, ruostuvat sen jälkeen ilman pinnoitusta. Eli sinkitys, kromaus, kultaus tms.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ok, mulla ilmeisesti 9x17 ET45 ja 8x17 ET37. Onko vanteissasi stanssattuna nuo luvut takapuolella? Itselläni ei ole mitään kokotietoja:think.
Mulla on avain, joka sopii 12-sakaraisiin. Näyttää olevan 8mm pulttiin ja 10mm mutteriin. Voi tuolla samalla aueta, mutta klappia on eli voi myös pyöristää. Itselläni ei ole nyt tarvetta purkaa noita, mutta jossain vaiheessa jokin OZ:n vannesarjoistani tulee työn alle. Ostopaikan voin neuvoa privalla vastaavalle sarjalle.
Sitruunahappoon tai upota maalinpoistoaineeseen. Kiillottaminen on turhaa, ruostuvat sen jälkeen ilman pinnoitusta. Eli sinkitys, kromaus, kultaus tms.
Selvä pitää hakea huomenna apoteekista jauheet hapon tekemiseen ja selvitellä mikä paja pk seudulla kromaa nuo asialliseen hintaan.
Selvä pitää hakea huomenna apoteekista jauheet hapon tekemiseen ja selvitellä mikä paja pk seudulla kromaa nuo asialliseen hintaan.
Kerro minullekin, jos löydät hyvän paikan. Olisi jotain tehtävä noille projekti-RC:n pulteille. Kromausta ei taida Suomesta löytyä - lähetettävä Puolaan?
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kerro minullekin, jos löydät hyvän paikan. Olisi jotain tehtävä noille projekti-RC:n pulteille. Kromausta ei taida Suomesta löytyä - lähetettävä Puolaan?
Nähnyt mitä kaikkea voi tuolla pinnoittaa ja jälki on melko tyylikästä. Hintakaan ei päätä huimaa.
Mielenkiintoista:think... Onko sulla jotain tietoa, paljonko pulttien timanttipinnoittaminen maksaisi?
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nyt on kaikki vanteet tai lipat kiillotettu noista RC:stä. Riippuu kyllä kuvakulmasta ja jynssäyksestä, en kyllä kaikista saanut kuvien perusteella yhtä hyviä. Anyway, kyllä tuo kiilto mulle näihin kelpaa. Ei kuitenkaan vielä mitään tietoa näiden kohtalosta ja pulteille pitäisi jotain keksiä. Alla on muuten Mitot
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kyllä siitä paistaa selvästi läpi se että tehtaan koneistusjälkeä ei oo hiottu pois? Kokonaistyömäärään sillä ei olis ollu juuri yhtään mitään merkitystä.
Comment