Uskon ikuiseen öljyyn yhtä paljon kuin Jeesukseen Kristukseen(lue. Olen ateisti).
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Jos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.
jos tästä joskus rikastun, ostan teille kaikille F10:t ja rinnalle E60:t jos uudemmasta löytyy valitettavaa. Sitten ostan koko BTCF:n, teen itestäni moden ja lukotan tämän ketjun
jos tästä joskus rikastun, ostan teille kaikille F10:t ja rinnalle E60:t jos uudemmasta löytyy valitettavaa. Sitten ostan koko BTCF:n, teen itestäni moden ja lukotan tämän ketjun
Tsoukki tsoukki...hyvää lauantai-iltaa silti!
Tää oli hyvä
Itse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..
F11:sta tässä kuolannu ja se on seuraaja tuolle 535d:lle..pitäs vaan löytää samanlainen jossa on kohtuu varusteet ja riittävästi voimaa eikä sais maksaa mitään
Itse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..
Uudempi mallisarja varmaan onkin parempi, mutta E60 nyt vaan on liian ruma. F10 taas ei ole ruma ja tarjoaa muutenkin selvän hypyn luksustunnelmassa ja teknisissä laitteissa. Mutta F10:n paisuneen koon takia on tullut harhailtua muihin mallisarjoihin ja jopa muihin merkkeihin. Selkeästi F10 kuitenkin olisi se oikea vaihtoehto.
Töissä vaan pitää motivoida viereisten parkkipaikkojen käyttäjät ostamaan Volvojen tilalle Nissan Micrat. Ja sitten odotellaan Hiacen rikastumista...
Uudempi mallisarja varmaan onkin parempi, mutta E60 nyt vaan on liian ruma. F10 taas ei ole ruma ja tarjoaa muutenkin selvän hypyn luksustunnelmassa ja teknisissä laitteissa. Mutta F10:n paisuneen koon takia on tullut harhailtua muihin mallisarjoihin ja jopa muihin merkkeihin. Selkeästi F10 kuitenkin olisi se oikea vaihtoehto.
Töissä vaan pitää motivoida viereisten parkkipaikkojen käyttäjät ostamaan Volvojen tilalle Nissan Micrat. Ja sitten odotellaan Hiacen rikastumista...
Ainakin meillä jos ajaa M5:sen tuon farkun viereen niin tuo uudempi on hienompi,
toki se E39 on klassisen kaunis kuten E34\E28 mutta se vaan näyttää yksinkertaisesti vanhalta E61:sen vieressä.
Ja toisaalta taas tuo E61 on vanhan näköinen F-sarjan vieressä.
Ja itsekin olen vanhan näköinen 20 v nuoren miehen vieressä niin valittavaa kuin se onkaan
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Tämäkin totta,toki mieleltään ollaan aina 18v..mutta uhkavaasti lähestyy numero 39,eli pikku hiljaa ollaan siinä parhaassa sarjassa jonka jälkeen ei ole vaihtoehtoja
Ainakin meillä jos ajaa M5:sen tuon farkun viereen niin tuo uudempi on hienompi,
toki se E39 on klassisen kaunis kuten E34\E28 mutta se vaan näyttää yksinkertaisesti vanhalta E61:sen vieressä.
Ehkä minä sitten pidän noista klassisista linjoista, E60 on aina näyttänyt rumalta eikä se siitä mihinkään minun silmissä ole muuttunut vaikka sitä kuinka katselee. E39 taas oli rakkautta ensi silmäyksellä (facelift-malli jollain saksalaisella tv-kanavalla, sitä ennen olin ostamassa 3-sarjalaista) ja edelleenkin se näyttää hyvältä.
F10 sitten on sellainen kompromissi. Se ei ärsytä, mutta siinä on muutama vähemmän onnistunut kohta, keulan sivuprofiili lähinnä. Jostain syystä näen nyt F10-autoja joka paikassa, tämä on joku autokauppiaiden salajuoni...
Kyllä perus e39:n jälkeen paras vaihtoehto on kokeilla e39 m5. Sitten vaihtaa uudempaan. Itse toteutin haaveeni juuri ennen 30v. Nyt siten miettiä maksa-arvoja, perhettä, co2-arvoja, jääkarhuja ym.
Comment