Originally posted by BreeZi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostJaa mitenkä? Automaatti ikuinen öljyineen, mites manuaalin kytkin?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJos sitä syksyllä E39:n omistamisen 10-vuotispäivän kunniaksi vaihtaisi toisen auton... Pöh, hintaa kun miettii, niin taidan vaan ostaa jotain varaosia tuohon.
Tsoukki tsoukki...hyvää lauantai-iltaa silti!
Comment
-
-
Originally posted by Hiace View Postjos tästä joskus rikastun, ostan teille kaikille F10:t ja rinnalle E60:t jos uudemmasta löytyy valitettavaa. Sitten ostan koko BTCF:n, teen itestäni moden ja lukotan tämän ketjun
Tsoukki tsoukki...hyvää lauantai-iltaa silti!
Itse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..
F11:sta tässä kuolannu ja se on seuraaja tuolle 535d:lle..pitäs vaan löytää samanlainen jossa on kohtuu varusteet ja riittävästi voimaa eikä sais maksaa mitäänF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostItse ainakin ole sitä mieltä että se uudempi on parempi..toki jotain ominaisuuksia siitä edellisestä mallisarjasta voi kaivata mutta kyllä se uudempi vaan on parempi ja lisäksi se maksaa taas enempi..
Töissä vaan pitää motivoida viereisten parkkipaikkojen käyttäjät ostamaan Volvojen tilalle Nissan Micrat. Ja sitten odotellaan Hiacen rikastumista...
Comment
-
-
Eiköhän tuolla E39:llä vielä tovin mennä. Retrofittailen tuota sitten aina pahimpaan autokuumeeseen, vielä on auttant http://www.youtube.com/watch?v=z0JebT4kIPUExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostUudempi mallisarja varmaan onkin parempi, mutta E60 nyt vaan on liian ruma. F10 taas ei ole ruma ja tarjoaa muutenkin selvän hypyn luksustunnelmassa ja teknisissä laitteissa. Mutta F10:n paisuneen koon takia on tullut harhailtua muihin mallisarjoihin ja jopa muihin merkkeihin. Selkeästi F10 kuitenkin olisi se oikea vaihtoehto.
Töissä vaan pitää motivoida viereisten parkkipaikkojen käyttäjät ostamaan Volvojen tilalle Nissan Micrat. Ja sitten odotellaan Hiacen rikastumista...
toki se E39 on klassisen kaunis kuten E34\E28 mutta se vaan näyttää yksinkertaisesti vanhalta E61:sen vieressä.
Ja toisaalta taas tuo E61 on vanhan näköinen F-sarjan vieressä.
Ja itsekin olen vanhan näköinen 20 v nuoren miehen vieressä niin valittavaa kuin se onkaanF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostIkä on vain numero ja asennekysymys.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostAinakin meillä jos ajaa M5:sen tuon farkun viereen niin tuo uudempi on hienompi,
toki se E39 on klassisen kaunis kuten E34\E28 mutta se vaan näyttää yksinkertaisesti vanhalta E61:sen vieressä.
F10 sitten on sellainen kompromissi. Se ei ärsytä, mutta siinä on muutama vähemmän onnistunut kohta, keulan sivuprofiili lähinnä. Jostain syystä näen nyt F10-autoja joka paikassa, tämä on joku autokauppiaiden salajuoni...
Comment
-
Comment