Originally posted by teropa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostSisustan verhoilee uusiksi, se ei paljoa maksa.
Sisustan uudelleenverhoiluun en näkisi muita vaihtoehtoja kuin kokonaan toisen auton Individual-sisustus. Uutena noita tuskin kukaan hankkii mutta käytettyjä löytynee, joista joutuu sitten ehkä jotain kulunutta uusimaan.
Tämä siksi että en ole vielä törmännyt verhoilijaan joka tekisi edes likimain yhtä viimeisen päälle laadukasta jälkeä kuin Individual-paja. Arvaan että tämä aiheuttaa reaktioita mutta jälkikäteen verhoillut autot ovat näyttäneet laatunsa jo monesti esim pakkaskelien jälkeen tai kesähelteillä. Jos vaikka sauma on ollut näyttelytasoista ja materiaalivalinnat kalleimmasta päästä, on silti jokin luukku mennyt nahkeasti kiinni tai verhoilu irronnut taustalimauksestaan muutaman talven jälkeen. Siitä on vielä pitkä matka tehdastekoiseen sisustukseen joka kestää päivittäistä käyttöä vaihtelevissa olosuhteissa yli kymmenen vuotta. Omassa on Individual-nappaverhoilu vuodelta 2001 ja ainoa sanominen osuu kuskinpenkin istuinosan nahkan venymiseen. Jälkikäteen verhoilutin ratin ja kojelaudan.. Niiden jälki häiritsi silmää jo tuoreeltaan vaikka ne tehtiin uusiksi moneen kertaan ja nyt muutaman vuoden käytön jälkeen ne ovat hävettävän surkeassa kunnossa.
Itse käytin verhoomoa jota on kehuttu monessa yhteydessä mutta laatukäsityksiä näyttää olevan monenlaisia.
Koko sisustuksen tekeminen Individual-tyyliin maksanee parista tonnista kymppitonniin (ellei enemmänkin) ja sillä parilla tonnilla ei oikeasti saa muuta kuin pahan mielen. Ebaysta saattaa saada koko individual-sisustuksen siihen rahaan..---
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostHiljaisuuden puolesta e39 farkun jälkeen tuo e61 farkku on hiljaisempi. Toki sedan e39 on yhtä hiljainen kuin tuo e61.. Itse kahden e39 (sedan ja farkku) päädyin e61 tuplaturbo himmeliin, dieselistä kun ei e39:ssä ollut enää oikein järkevää jatkumoa
Ajettavuuden osalta pidän kyllä tuota uudempaa femmaa vakaampana (toki dd ja aktiiviohaus yms löytyy tuosta omasta) mutta sisustan puolesta molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa Yhdistettynä noiden sisustat ollaan aika hyvin F10 sisustaa
Katselin tuossa kuvia koneelta ja ex beige e39 m-sport sedani oli vaan todella hieno, sellaisen kelpuuttaisin vielä
PS: käyn taas vilkuilemassa nettiautosta löytyisikö sopivaa josta haaveilla
Molemmathan on siitä hauskoja että melu ei paljoa muutu oli 80 tai 180 vauhtia.
Ehkä se paras E39 olisi M5 jossa tämä uudempi laatikko joka E6x sarjassa
Jotain piristystä pitää talven aikana keksiä tuohon femmaan jotta saa sekin polvet veteläksiF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJotain piristystä pitää talven aikana keksiä tuohon femmaan jotta saa sekin polvet veteläksiE61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostMun mielestä kanssa tuo 535d on hiljasempi kuin tuo ämmä,siinä on 18" renkaat ja farkussa 20" ja farkku on parempi ajaa..
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMikä siinä E61:ssä on ajamisessa parempaa? Toki ohjaus jo toimintaperiaatteen mukaan pitäisikin olla parempi kuin M5:ssä, mutta entäpä verrattuna E39 530i yms. joissa on hammastanko? Tosin minun mielestäni esim. VW Scirocco oli parempi ajaa kuin E39...
Toki suurin syy voi olla se että ämmän renkaat alkaa olla vaihtokunnossa.
Hyvä tuo ämmä on ajaa kun vaan tie on kunnossa
Mitä tuolla Evolve softalla saa aikaseksi ?F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by IIIolut View PostEvolven softasta on hyvä aloittaaAll good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNoi X-bemarit on jotain kamalaa, mä en ole henk. koht. ikinä tajunnut niitä. Kalliita ja epämukavimpia autoja missä olen istunut, niin mekkerin kuin bemarinkin maasturit. Korkeammasta näköalapaikasta turhan kova "hinta" :think
E61 535D M-SPORT LCI ALPINWEISS III
Myydään munuaiset http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=331983
Myydään E6x LCI M-Sport ratti
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=348466
Comment
-
-
Suurinpiirtein samasta hintaluokasta tuli itselle bensa e39:n jälkeen pöllö-öljy e38. Jos ajaa paljon matkaa, e38 on osuva valinta, kun e38:n koon tuomat hyvät puolet korostuvat. Lisätila, vakaus, hiljaisuus ja usein paremmat varusteet e39:iin verrattuna eikä dieselin ollessa kyseessä karski moottorin ääni vaivaa niinkään matka-ajossa. Toisin samat ongelmat, kuten pienet ruosteet, alusta, jarrut yms. vaivaavat tässäkin. Tosin 250tkm lähestyessä samat vaivat löytynevät autoista merkistä tai mallista riippumatta.
Nelihenkisen perheen kamat suolloutuvat helposti kyytiin, jos ei mitään megarattaita ole. Ja lisätila vitoseen verrattuna sisällä on vaan lisää plussaa, tosin pitkäjalkaisia lapsia omaavalle pitkähkölle kuljettalle L-mallinen seiska lienee ehdoton valinta. Lisäksi takapenkin turvavöiden ovenpuoleinen lukitus on pientä luksusta.
Duunikuvioiden muuttuessa ja ajomäärän pienentyessä toivottavasti siirtynen todennäköisesti V8 e39, kun pitää sekin testata. Tai jospa sittenkin pienempään ja uudempaan. We'll see..Last edited by 174000; 22-11-2012, 07:35.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Comment