Originally posted by exodus
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by exodus View PostOvien sisäpuoleiset saumat alkavat ruostumaan jossain vaiheessa, hieman Ford-tyyliin.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
E39 vaihtu taannoin e60 ja täytyy sanoa et kyl on tilavampi auto entä 39. Rengas meluissa en kyl ole huomannu mitään eroa näiden autojen välillä.E39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
-
Hauskaa, miten parkkeeraus saa nuin paljon puhetta aikaan. Kai sillä autolla nyt pääsääntöisesti tiellä ollaan, ja siellä sen pitää toimia.
Eilenkin kävin itse Lappeenrannassa, eli 4,5h autossa suuntaansa ja 15 sekuntia parkkeerausta. Ei siinä paljon ehtinyt auton koko häiritä
Ja edelleen, e6X on kyllä maantiellä paljon paremmin kotonaan kuin e39, saati sitten e90, joka tosiaan on mielestäni kaupunkiauto siinä missä joku Smarttikin.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Parkkeerauksesta tuntuu monella olevan ihan eri käsitys kuin itsellä..
Esim talliini mahtuu korotettu Chevy Astro yms "iso" auto mutta E65:n kun sinne ajan niin karmien kohdalla peilien päihin jää ehkä sentti puolelleen ja kun auto on sisällä, se pitää ajaa kiinni seinään jotta toisessa päässä mahtuu työskentelemään. E39 menee sinne ihan heilauttamalla, E60 on miltei yhtä tarkkaa puuhaa E65:n kanssa.
Tallini lisäksi paikallisen Prisman pihalla joutuu metsästämään ruutua E60:lla vähän pidempään "hyviltä paikoilta" kuin E39:lla. Tämä ei tarkoita etteikö ruutuun sopisi mutta jos kummaltakin puolelta autoa pitää vielä päästä ulos vaatteitaan sotkematta niin se aiheuttaa ärtymystä.
Jokaiseen ajomatkaani sisältyy vähintään se yksi parkkeeraus ja yleensä vielä paikkaan johon on parkkeerannut muitakin. Kyllä se vaan ärsyttää joutua käyttämään aikaansa niinkin vähäpätöiseen asiaan kuin parkkeeraamiseen jos vertailukohtana olisi tilanne ettei koko asiaa tarvitsisi edes ajatella saati sitten kirjoittaa täällä siitä Mieluiten istuisinkin maantiellä sekä kaupungissa E65:ssa mutta sen ajelun päätteeksi haluaisin vaan heittää auton parkkiin ja unohtaa asian.---
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View PostE39:iin voi vaihdella tukivarsia yms. että on ajoltaan priima, mutta näyttää se vaan sekin ruostuvan siinä missä muutkin. Mitenkä E6x, nehän on ensimmäiset jo tuoreimpien E39:ien ikäisiä?
Luukkujen reunoissa toki joissain yksilöissä sinkki reagoi saumaan jääneiden suolojen kanssa, mutta tämä koskee loppujen lopuksi vain pientä osaa e39:jä.
Toki ongelma on ikävä niissä missä se on, mutta ruostunutta e39:iä ei kyllä ole olemassakaan.
Comment
-
-
Kävin taas istumassa E92:ssa ja nyt sen viereen oli ilmestynyt Audi A5 joten istuinpa sielläkin. Noissa molemmissa on sellainen ongelma, että autosta nousu on melkoisen vaivalloista vs. E39. E60 olisi tuossa suhteessa samanlainen/parempi kuin E39. Kun se auto on ensin saatu pysäköityä sinne liian pieneen ruutuun, niin olisihan sieltä kiva päästä sujuvasti uloskin... Kokoajan päässä onkin ajatus, ettei E39:n vaihtamisessa ole mitään järkeä. Taidankin tilata jotain kivoja osia tuohon ja aloittaa ylihuoltamisen/varustelukierteen.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View Postruostunutta e39:iä ei kyllä ole olemassakaan.
Lue nyt vaikka ensin tästä: http://www.auto-treff.com/bmw/vb/sho...56#post1346556
Montako muuta esimerkkiä herra haluaa?
Tässä postaukseen liitetyt kuvat, jos et itse niitä osaa avata:
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View Post
Samaan tapaan ongelmia takaluukun pohjan koteloissa ja ovien saumoissa.
Unohtamatta tietty kestosuosikkia - E39 sedan takaluukku ja sen rekisterikilven syvennyksen yläreuna.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostKomppaan kyllä täysin tätä. Empä ole montaa prefacelift-Touringia nähnyt missä ei olisi takaluukku joka reunasta ja kulmasta ruosteessa. Enemmän se tuntuu olevan sääntö kuin poikkeus.
Samaan tapaan ongelmia takaluukun pohjan koteloissa ja ovien saumoissa.
Unohtamatta tietty kestosuosikkia E39 sedanin takaluukku ja sen rekisterikilven syvennyksen yläreunaa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTässä vähän lisää. Joo kannattaa klikata rohkeasti vaan ne kaikki kuvat auki: http://www.motor-talk.de/bilder/rost...203722576.html
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTässä vähän lisää. Joo kannattaa klikata rohkeasti vaan ne kaikki kuvat auki: http://www.motor-talk.de/bilder/rost...203722576.htmlE39 M-sport 530da vm03
Vw ransuportteri vm03
ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
E34 525i vm90
E34 525i vm89
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostTässä vähän lisää. Joo kannattaa klikata rohkeasti vaan ne kaikki kuvat auki: http://www.motor-talk.de/bilder/rost...203722576.html
Näytä kuitenkin minulle ja kaikille muille puhkiruostunut kohta e39:stä jos kerran kyse on ruosteesta?
Tällainen löytyy 100% helposti jos nuo luukun ja kaaren kauhukuvasi on perinteistä "ruostumista"?
Eli nyt kehiin niistä puhkiruostuneista luukunreunoista joita pitää olla pilvin pimein koska jos kyse todellakin on "ruostumisesta", ei jokainen ko.ongelmasta otettu kuva voi olla pintavauriota.
Eli kun luukunreina on tuossa kunnossa silloin kun kyse on ruostumisesta, on läpireikä+pitsiharsoakin tiedossa vähintään vuoden kuluttua tästä tilanteesta.
Ruoste kerran rakenteeseen pesiydyttyäänhän ei pysähdy, vaan kiihtyy.
Nyt siis vihdosta viimein niitä "pitsikuvia" e39.stä jos ne kerran ruostuu???
Comment
-
Comment