Hyvää dataa, harmi kun ei ole vielä keskikulutusta mutta pääkaupunkiseudun liikenne menee n. 40-45km/h välille. Minulle tuo yllä oleva on se todellinen kulutus jota usein ei näistä kirjotuksista saa ulos kun on kivempaa hehkuttaa tuota 6.3l tulosta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by juster View PostE39 528IA 11,5 l/100km
E39 530IAT 13 l/100km
E61 530IA 12 l/100km 170 KW
E61 530IA 11 l/100km 190 KW
E61 530IAX 10 l/100km 200 KW
F11 520DA 7,5 l/100km
Edit: ecotest ajetaan niinikään dynossa, mutta mm. ilmastointi ja ohjaustehostin päällä (toisin kuin eu-sykli). Näyttää tosin 5. vaihde olevan suurin myös ecotestissä (6. ei käsittääkseni käytetä).Last edited by Vanquish; 17-11-2011, 17:06.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostVoi miksi tämä viestiketju on muuttunut jaaritteluksi kulutuksista? Sitä odottaa viestiä E39:n täydellisen seuraajan löytymisestä, tai edes jonkun auton koeajosta, mutta saakin vaan lukea pisaralla pisimmälle kokemuksia...
En usko että kaipaat sen jälkeen E39 ..paitsi M5:staF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostTJJ=Eikös se ole E60 LCI isolla moottorilla ja hyvillä varusteilla.
En usko että kaipaat sen jälkeen E39 ..paitsi M5:sta
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostItse ajattelin kyllä kokeilla seuraavaksi E90 330i:tä.
Tero
Tuolla budjetilla se tulisi itselle aivan varmasti
Niin ja onnea kaupoistaE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostItse ajattelin kyllä kokeilla seuraavaksi E90 330i:tä.
Tero
Taitaa olla jo enempi kokeilunhalua Terolla ,varmasti sinun kaikki autot olleet hyviä valintoja .F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNiin tuota perustelitko jossain kohtaa että miksi ei sitten suoraan se 335i?
Tuolla budjetilla se tulisi itselle aivan varmasti
Niin ja onnea kaupoista
edit: pitäähän sitä jättää "kasvuvaraa" . Ei tässä nyt mitään pitoautoja olla taaskaan katsomassa, heh heh. Kotona jos sanon "vois ajella tällä pari vuotta", niin reaktio on, että "haha niin varmaan.. eli 2kk?"
TeroLast edited by teropa; 17-11-2011, 22:02.E60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostNo Terohan onkin jo kokeillut E60:t ja E39:sit joten kai se 3-sarjakin pitää kokeilla
Taitaa olla jo enempi kokeilunhalua Terolla ,varmasti sinun kaikki autot olleet hyviä valintoja .
Hyviä nuo on kaikki ollut. Nyt on ehkä semmonen fiilis, että tuota E39:n "luonnetta" yritän etsiä seuraavaksi tuolta kolmossarjan puolelta.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostJoo tuotanoin, kyllä sitä 335i:täkin on tässä pyöritelty. Mutta nyt voisi kokeilla taas vapariautoa. Tuommosessa 330i:ssä on 2008 vm alkaen 200kW laihaseoskone, joka tuota koria kuljettaa aivan mainiosti. Ja suht mainiolla kulutuksella. Saman ikäluokan 335:ssa on kyllä aika paljon noita erilaisia vikakohteita. En sitä sano, etteikö niitä ole aivan joka autossa omansa. Mutta tuossa 335:ssa pitäs kyllä ehdottomasti sitten ostaa semmonen yksilö, jossa korkeapainepumppu vaihdettu.
edit: pitäähän sitä jättää "kasvuvaraa" . Ei tässä nyt mitään pitoautoja olla taaskaan katsomassa, heh heh. Kotona jos sanon "vois ajella tällä pari vuotta", niin reaktio on, että "haha niin varmaan.. eli 2kk?"
Tero
Ja varmasti tuolla 330i pärjää mutta muutaman viikon tai kuukauden päästä mieleen hiipii kuitenkin: Olisiko sittenkin pitänyt ottaa se 335i
Ja mieti nyt jälleenmyyntiä. Jos tuo 330i on yhtä kallis kuin nettiauton 335i:t niin mitäpä luulet?
Jaa teillä on samanlaista. Itsekkin taisin viimeisen kohdalla mainita että jos tällä jopa vuoden ajelisi. Ei mennyt läpiLast edited by _nixu_; 17-11-2011, 22:04.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNo eikös se sama korkeapainepumppuvika voi olla tuossa vaparissakin, joten :think
Ja varmasti tuolla 330i pärjää mutta muutaman viikon tai kuukauden päästä mieleen hiipii kuitenkin: Olisiko sittenkin pitänyt ottaa se 335i
Tossa 200kW vaparissa on sitten ne hemmetin suuttimet ollut iso riesa.
Totta on, että aina se tehokkain sieltä lopulta tulee hankittua, mutta tuo jotenkin kiehtoo mua tuo 200kW koneen kulkupuoli vs. kulutus. Ecotestin mukaan tuo masiina menee kolmosessa ja vitosessa karvan verran yli 8l seka-ajossa, joka on noilla suoritusarvoilla huikea suoritus.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostJa varmasti tuolla 330i pärjää mutta muutaman viikon tai kuukauden päästä mieleen hiipii kuitenkin: Olisiko sittenkin pitänyt ottaa se 335i
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostÄlä nyt, saadaan sitten taas kiertoon hieno 330i yksilö Siis mikäli Tero senkin valikoi Saksasta. Järjellä ajateltuna 325:kin riittäisi ihan hyvin...
Mutta eihän se pahaa tee että hyviä M-Sportteja rahdataan suomeen. Oli korimalli tai tekniikka mikä hyvänsäE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment