Originally posted by pheno
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carly for Bmw ohjelma
Collapse
X
-
on vähän raskas jos pitää olla kokoajan autossa läppäri pyörimässä mukana vrt että puhelimellasi tsekkaat koodit ja nollaat ne jos jotain tulee eteen.
kyllä mulla on ollut joka euron väärti tuo, eikä harmita yhtään että hommasin.BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View Poston vähän raskas jos pitää olla kokoajan autossa läppäri pyörimässä mukana vrt että puhelimellasi tsekkaat koodit ja nollaat ne jos jotain tulee eteen.
kyllä mulla on ollut joka euron väärti tuo, eikä harmita yhtään että hommasin.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOnko kukaan vielä päivittänyt uuteen versioon?
Jouduin vaihtamaan puhelimen packupin kautta niin play kauppa vaihtoi suoraan uuteen versioon. Play kaupan mukaan kertoi edellisen olevan old versio. Edellinen oli Samppa S7 ja nyt S8.
Edit: kyllä mulla on vanha versio vieläkin. Ilmoittavat appin kautta uuden version tulon vanhoille pokille.Last edited by Järppä; 30-03-2018, 12:14.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by Järppä View PostMitä tällä tarkoitat?
Jouduin vaihtamaan puhelimen packupin kautta niin play kauppa vaihtoi suoraan uuteen versioon. Play kaupan mukaan kertoi edellisen olevan old versio. Edellinen oli Samppa S7 ja nyt S8.
Edit: kyllä mulla on vanha versio vieläkin. Ilmoittavat appin kautta uuden version tulon vanhoille pokille.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOletko tutustunut enemmän noihin parametreihin? Pystyisikö esim. rail- ja ahtopaineista tekemään vikadiagnostiikkaa?BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Saakos tuolla koodattua takavalot päälle DRL asennossa, koitin käydä koodauspuolella kaikki parametrit läpi, mutta ei osunut silmään tuota asetusta:think
Kyseessä siis sigun X6
KiitosAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Luin tänään koodit Kiinan inpa-kaapelilla ja carlya käyttäen. Löysi kaksi koodia mitkä eivät carlyn omalla bt-kikkareella tulleet. Toinen oli vaihteistosta ja toinen kattoluukusta. Ei siis kovin luotettavaa voi tosin olla, että minulta puuttuu jotain adapteripäivityksiä. Tiedoksi kuitenkin, että kannattaa kokeilla myös kaapelilla välillä.
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostSaakos tuolla koodattua takavalot päälle DRL asennossa, koitin käydä koodauspuolella kaikki parametrit läpi, mutta ei osunut silmään tuota asetusta:think
Kyseessä siis sigun X6
KiitosEx: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostSaakos tuolla koodattua takavalot päälle DRL asennossa, koitin käydä koodauspuolella kaikki parametrit läpi, mutta ei osunut silmään tuota asetusta:think
Kyseessä siis sigun X6
KiitosF10 530da xDrive -14
----------------
E92 330d -09
E93 325i -08
E92 330d -08
E61 535d -06
E91 320d -08
E46 330Ci -01
E61 525d -06
E90 320i -05
E46 325i -01
E46 318i -99
E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostSaakos tuolla koodattua takavalot päälle DRL asennossa, koitin käydä koodauspuolella kaikki parametrit läpi, mutta ei osunut silmään tuota asetusta:think Kyseessä siis sigun X6Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Comment
-
-
Carlyn vikakoodi
Hei!
Olen tuore BMW.n omistaja, reilu kuukausi ajoa takana ja olen nauttinut mahtavista ajo-ominaisuuksista.
Lähdin tänään töistä kotiin kun auto, e91 320i automaatti, heitti limp moden päälle ja tuli käyntihäiriötä.
Sammutin auton ja kun käynnistin uudelleen, moottori toimi normaalisti eikä limp modea enää tullut.
Luin Carlylla vikakoodit, joita oli moottorille 7 erilaista. Koodien nollauksen ja uuden koodien luvun jälkeen jäi päälle koodi 0030EA: DeNox catalyst verschwefelt.
Mitä tuo koodi tarkoittaa, onko kyseessä anturin vika vai jotain muuta?
Pahoittelut jos viesti meni väärään ketjuun.
Comment
-
-
Originally posted by Kaptah View PostHei!
Olen tuore BMW.n omistaja, reilu kuukausi ajoa takana ja olen nauttinut mahtavista ajo-ominaisuuksista.
Lähdin tänään töistä kotiin kun auto, e91 320i automaatti, heitti limp moden päälle ja tuli käyntihäiriötä.
Sammutin auton ja kun käynnistin uudelleen, moottori toimi normaalisti eikä limp modea enää tullut.
Luin Carlylla vikakoodit, joita oli moottorille 7 erilaista. Koodien nollauksen ja uuden koodien luvun jälkeen jäi päälle koodi 0030EA: DeNox catalyst verschwefelt.
Ei muutakun lukemaan ja vähän ahdistumaan
Comment
-
-
Originally posted by Kaptah View PostHei!
Comment
-
Comment