Mä mitään mistään tiedä mutta eikö jo nykyajan agm akut aseta ylärajan reilusti alle 14 voltin.. Itse pidän koko ajan 13.6 niin ei tarvi miettiä mikä akku autossa on ja riittää varmasti kaikenlaisen puuhasteluun..
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
Antaahan se auton laturikin AGM-akulle tarvittaessa 14,6 V.Originally posted by Rahu View PostMä mitään mistään tiedä mutta eikö jo nykyajan agm akut aseta ylärajan reilusti alle 14 voltin.. Itse pidän koko ajan 13.6 niin ei tarvi miettiä mikä akku autossa on ja riittää varmasti kaikenlaisen puuhasteluun..E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Juu niin antaa, tuli ajatusvirhe, kun tänään just katsoin mun latureita niin toisessa oli 13,6 ja toisessa 14,6 niin joutu vähän kelailee että kumpi se nyt oikein olikaan..:thinkOriginally posted by Clavurion View PostAntaahan se auton laturikin AGM-akulle tarvittaessa 14,6 V.
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Juuri näin. Mulla vaan puurot ja vellit yhtä sekasi ku potti ja ralkimet!Originally posted by böntti View PostIsta/p = programming, korvannut progmanin
Ista/d = diagnosis, korvannut dis:inVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Parhaimmillaan joitain minuutteja 15v, moottorijarrutuksessa aina 14,8v. Arvot luettu ibs:lta.Originally posted by Clavurion View PostAntaahan se auton laturikin AGM-akulle tarvittaessa 14,6 V.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Eipä vain toimi E91 2010:ssä D-CAN kaapeli,
pääsin RG:llä kyllä 2005:een E61:een sujuvasti kiinni
ja samalla piuhalla 8/2008 asti E6x sarjassa,
en uudempiin.
Onko nyt piuhassa vika vai onko joku todistettavasti päässyt
kiinni uudempiin E6x/E9x sarjaisiin tuolla D-CAN kaapelilla
ja RG:llä (tai inpalla tai dissillä)?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Tämmösellä markkinointi kikalla omani aikanaan ostin "with +09 adapter" eli kaiken järjen mukaan tuolla mun piuhalla pitäs onnistua. En oo vaan testannu.Originally posted by MajorDrake View PostEipä vain toimi E91 2010:ssä D-CAN kaapeli,
pääsin RG:llä kyllä 2005:een E61:een sujuvasti kiinni
ja samalla piuhalla 8/2008 asti E6x sarjassa,
en uudempiin.
Onko nyt piuhassa vika vai onko joku todistettavasti päässyt
kiinni uudempiin E6x/E9x sarjaisiin tuolla D-CAN kaapelilla
ja RG:llä (tai inpalla tai dissillä)?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Viimeksi tänään E91 330d -09, Rheingold, D-CAN.Originally posted by MajorDrake View PostEipä vain toimi E91 2010:ssä D-CAN kaapeli,
pääsin RG:llä kyllä 2005:een E61:een sujuvasti kiinni
ja samalla piuhalla 8/2008 asti E6x sarjassa,
en uudempiin.
Onko nyt piuhassa vika vai onko joku todistettavasti päässyt
kiinni uudempiin E6x/E9x sarjaisiin tuolla D-CAN kaapelilla
ja RG:llä (tai inpalla tai dissillä)?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Olisko sulla siinä piuhassa ne pinnit 7 ja 8 yhdessä? Jos näin niin ota irti ja pitäis toimia. Sitten ei tosin toimi k-linessä kunnolla. Mulla toimii f-sarjassakin kunhan on pinnit erillään.Originally posted by MajorDrake View PostEipä vain toimi E91 2010:ssä D-CAN kaapeli,
pääsin RG:llä kyllä 2005:een E61:een sujuvasti kiinni
ja samalla piuhalla 8/2008 asti E6x sarjassa,
en uudempiin.
Onko nyt piuhassa vika vai onko joku todistettavasti päässyt
kiinni uudempiin E6x/E9x sarjaisiin tuolla D-CAN kaapelilla
ja RG:llä (tai inpalla tai dissillä)?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Samat hommat ku dis. Eli lukea diagnostiikkaa jne.Originally posted by zeniitti View PostTyhmä kysymys, mitä kaikkea tällä voi tehdä?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Ei vaan vikakoodinluku, livedata, huoltojen kuittaukset, korjausohjeet, dpf pakkopoltot jnejne. Koodauksiin on sitten ista-p, ncs, esys jne.Originally posted by zeniitti View PostKoodailutkin?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Ok, vois kai tuonkin sitten asennella dissin ja gt1 ja progmannin yms. seuraksi. Enää muistakaan miten mitäkin käytettiinOriginally posted by Kissvesala View PostEi vaan vikakoodinluku, livedata, huoltojen kuittaukset, korjausohjeet, dpf pakkopoltot jnejne. Koodauksiin on sitten ista-p, ncs, esys jne.
Asentaminen ainakin w7 64bittiselle oli aikamoista ydinfysiikkaa.
Comment
-
Et sinä DISsiä tarvi enää jos rheingoldin laitat (dis = gt1) ja progmanilla ny saa muutenki heittä sorsanpoikaa!Originally posted by zeniitti View PostOk, vois kai tuonkin sitten asennella dissin ja gt1 ja progmannin yms. seuraksi. Enää muistakaan miten mitäkin käytettiin
Asentaminen ainakin w7 64bittiselle oli aikamoista ydinfysiikkaa.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
Comment