Viisi vuotta sitten uutena ostettu hätävilkkukatkaisin yllätys yllätys päätti luovuttaa eilen Uusi 71€ merkkarilta. Samoin luovutti takalasinlämmittimen kytkin, laakkosella à 90€.
Mutta asiaan. Hanskalokero oli sateiden jälkeen märkä. Vuotaakohan tuo tuulilasin alareunasta vai mistä? Hauska sinällään että piti olla hitsattu ja laitettu alareunat. Täytynee käyttää lasia irti ja tarkistaa että tiiviste on kunnolla.
Näihän se on, itelläkin ”hirvitti” ostaa uudet 323i tolpat ja pätkiä ne coileja varten. Osien saatavuus alkaa olemaan mitä on niin vähän pakko hommata sieltä mistä sattuu sillä hetkellä saamaan jos meinaa jotain muutella..
esim. Vähään aikaan ei näyttäny saavan wallotiltakaan 323i tolppaa eteen oikealle. Nyt näyttää maksavan 499e
Niinpä,oikeaa ei saa enää Bmw:ltä,joten hinta hiukan hypännyt..
Pitää varmaan katella nurkista kumman puolen käytetty iso tolppa on,muistaakseni sellainen jossain lojuu..
Näihän se on, itelläkin ”hirvitti” ostaa uudet 323i tolpat ja pätkiä ne coileja varten. Osien saatavuus alkaa olemaan mitä on niin vähän pakko hommata sieltä mistä sattuu sillä hetkellä saamaan jos meinaa jotain muutella..
esim. Vähään aikaan ei näyttäny saavan wallotiltakaan 323i tolppaa eteen oikealle. Nyt näyttää maksavan 499e
Mulla 5x120 jaon muutos, isommat jarrut ja coiloverit ei ole ollut millään tavalla "kannattava" muutos, mutta ei sitä sillä tavalla pidäkään ajatella. Teenpäs jotain erilaista niin sillä tavalla mä sen ajattelen.
Ne joilla on kavereita joilla on oikeita varaosa autoja niin ei navat maksa varmaan juuri mitään, mutta mun tapauksessa, kun ei oo semmosii kavereita niin löysin jenkkilästä ebayn kautta ja kyllähän niistä joutui muutaman satasen maksamaan tosin samalla tuli isommat jarrutkin.
Wallothilla 323i tolpat n.200€/kpl. Ei se kalliilta tunnu vielä tässä vaiheessa, mutta kun ne navat maksaa sitten aika tavalla lisää. Wallothilla vanhaan E12 malliin (pyörä kiinni muttereilla), 485€/kpl.
Mulla olis kyllä yhdet E12 etunavat aikalailla joutilaat...
Wallothilla 323i tolpat n.200€/kpl. Ei se kalliilta tunnu vielä tässä vaiheessa, mutta kun ne navat maksaa sitten aika tavalla lisää. Wallothilla vanhaan E12 malliin (pyörä kiinni muttereilla), 485€/kpl.
Mulla olis kyllä yhdet E12 etunavat aikalailla joutilaat...
Tuntuu nuo e12 navat olevan kattelussa. Mulla on ollut osto Ilmo monessa paikka viime kesästä ja olen koittanut katella myös maailmalta mutta ei tunnu kohtuudella löytyvän.
Tuohon e21:sen 5x120 konversioon palaten niin osta 323i etutolpat ja laita niihin e12 napa. Näin tulossa itselleni ja saa isot tolpat. Muutama vuos sitten hain schmiedmanilta etutolpat ja ei kovin kalliit olleet silloin.
E21 323i etutolpat eivät olleet kovin kalliit ? Tuskin alennuksessakaan olivat :think
Tuohon e21:sen 5x120 konversioon palaten niin osta 323i etutolpat ja laita niihin e12 napa. Näin tulossa itselleni ja saa isot tolpat. Muutama vuos sitten hain schmiedmanilta etutolpat ja ei kovin kalliit olleet silloin.
Kuvan ympyröidyt kylkilistan palat täytyisi jostain metsästää molemmille puolille, onko kenelläkään tietoa mistä noita saisi halvimmalla? Wallothneschiltä saa 50 eurolla per puoli, aika suolaselta kuulostaa pienistä listan paloista :think
Pistetää -50% alennuksella, 50e kummatkin jos käytetyt kelpaa. Ois lähelläki.
Leave a comment: