Onnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?
Joo siis tottakai kunto yms kertoo auton arvon, hitsihommia on tiedossa ja tekniikkana ollut 320/4 nyt olisi tarkoitus m20 laittaa tilalle, ensimmäisen oman projekti Topicin teen tästä myöhemmin.
Kuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
Onnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?
Kuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
Terve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?
Mulla on orkkis vyöt ja lisäksi Schrothin sähkölukolliset valjaat. Ei ongelmaa leimalla.
Terve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?
Pitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
Onko käpälän toisen pään alla oleva muovitappi kunnossa/paikallaan ?
Pitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
Pikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.
Päädyin 175/70-13 kokoon, kohtuu hinnalla uusi setti nyt tulossa.
Pikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.
Leave a comment: