Originally posted by mehtojarvi
View Post
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Joo siis tottakai kunto yms kertoo auton arvon, hitsihommia on tiedossa ja tekniikkana ollut 320/4 nyt olisi tarkoitus m20 laittaa tilalle, ensimmäisen oman projekti Topicin teen tästä myöhemmin.Originally posted by schwarze View PostOnnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?
Leave a comment:
-
Onnittelut hankinnastasi. Kyllä nuo E21 koriset ylipäätään alkaa olla harvinaisia jo. Bbs:n korisarjat oli tietääkseni kaikki muovia, eivät mitenkään harvinaisia kuitenkaan. Autosi tekniikka ja kunto sanelee jälleenmyyntiarvon, jos se nyt ylipäätään kiinnostaa juuri klassikon hankkinutta harrastajaa?Originally posted by mehtojarvi View PostKuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
Leave a comment:
-
Kuinkas harvinaisia tuollaiset bbs korisarjalla olevat e21:set ovat ja nimenomaan tämä on alkuperäinen muovinen korisarja mikä mulla on,minkä arvonen peli tuli hommattua?
Leave a comment:
-
Mulla on orkkis vyöt ja lisäksi Schrothin sähkölukolliset valjaat. Ei ongelmaa leimalla.Originally posted by Nissine View PostTerve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?
Leave a comment:
-
Terve! Vääntäkäähän nyt rautalangasta; kun E21 on ensirekisteröity vuonna '82, niin tarviiko turvavöissä olla E-hyväksyntä vai saako konttorilla leimattua 6-pistevyöt ilman kitinää?
Leave a comment:
-
Onko kellään tietoa onko saatavilla mitään tehokkaampaa syyläriä e21 320 kuin vakio?
Leave a comment:
-
Onko käpälän toisen pään alla oleva muovitappi kunnossa/paikallaan ?Originally posted by jegge View PostPitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
Leave a comment:
-
Tervehdys
Pitääkö m10:ssä (e21) 228mm kytkin ja 5v-laatikko (e30) yhdistelmässä käyttää 323:n painelaakeria, joka aiemmista postauksista päätellen on ilmeisesti 5mm korkeampi.
Ongelmana on, että painelaakeria työntävän "käpälän" työsylinterin puoleinen pääty hieroo paine-asetelmaa kykimen ollessa pohjassa, nyt siis käytössä 4-sylinterisen painelaakeri.
Leave a comment:
-
HienoaOriginally posted by Kesäromu View PostPikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.
E: Ja inssin käsialanäyte saatu.
Minkäs värinen tämä e21 on?
Leave a comment:
-
Pikkasen päivitystä tähän, perjantaina olisi sitten muutoskatsastus. Museoajoneuvotarkastajat antoivat paperit kouraan vajaa viikko sitten, eli inssille ylihuomenna.Originally posted by Kesäromu View PostPäädyin 175/70-13 kokoon, kohtuu hinnalla uusi setti nyt tulossa.
E: Ja inssin käsialanäyte saatu.Last edited by Kesäromu; 28-12-2018, 13:19.
Leave a comment:
Leave a comment: