E21 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr66
    replied
    Originally posted by BavariaPower View Post
    No siis mikähän tuon oikea nimitys nyt sitten on?? ...joo stroukki on kyseessä! Alunperin tuo on jäähdytysnesteen lämpötilalla ohjattu systeemi,mutta purettu pois noiden vikaherkkyyden takia vanhemmiten...
    Eli tästä kuvasta 11 http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...r_flow_sensor/ Ruisku on siis l-jetronic ? Kuva olis kiva.

    Leave a comment:


  • BavariaPower
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    M20b25 k-jetronic :think Eli omatekemä sävellys.
    Voi vetää, takaiskuventtiili niissä yleensä on välissä.
    Tyhjäkäyntimoottori ja k-jetronic ? Mitähän siellä konehuoneessa on ?
    No siis mikähän tuon oikea nimitys nyt sitten on?? ...joo stroukki on kyseessä! Alunperin tuo on jäähdytysnesteen lämpötilalla ohjattu systeemi,mutta purettu pois noiden vikaherkkyyden takia vanhemmiten...

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by BavariaPower View Post
    Moottori on siis k-jetronicilla! Tuntus siltä että ei saa nyt ainetta jostain syystä!?
    Voiko jarrutehostajalle vetää suoraan imusarjalta letkun ilman mitään välipalikoita?? Tyhjäkäyntimoottori tuosta on poistettu käytöstä!! Ja osa siihen menevistä letkuista oli vaan tulpattuna!
    M20b25 k-jetronic :think Eli omatekemä sävellys.
    Voi vetää, takaiskuventtiili niissä yleensä on välissä.
    Tyhjäkäyntimoottori ja k-jetronic ? Mitähän siellä konehuoneessa on ?

    Leave a comment:


  • BavariaPower
    replied
    Moottori on siis k-jetronicilla! Tuntus siltä että ei saa nyt ainetta jostain syystä!?
    Voiko jarrutehostajalle vetää suoraan imusarjalta letkun ilman mitään välipalikoita?? Tyhjäkäyntimoottori tuosta on poistettu käytöstä!! Ja osa siihen menevistä letkuista oli vaan tulpattuna!

    Leave a comment:


  • BavariaPower
    replied
    Kysymys? m20b25 alipaineletkuista! Tänään vaihdoin imusarjan alta sekä jarrutehostajalle menevät alipaineletkut uusiin kun olivat haurastuneet...nyt vaihdon jälkeen auto ei enää käynnisty!!! Onkohan mennyt letkut väärinpäin jotenkin!? :think

    Leave a comment:


  • Nissine
    replied
    Originally posted by Meldoz View Post
    Onko ollut ajatuksia etupäästä?
    Esim e36 akselisto?
    Etupäästä on ollut ajatuksena BC Racingin tolpat, sähköllä tehostettu ohjaus mallia B-sarjan Corsa ja "paremmat jarrut". Haluan säilyttää 4x100 jaon, joten en ajatellut tehdä valtavia muutoksia. Enkä myöskään tarvitse enempää kääntyvyyttä renkaisiin.

    Leave a comment:


  • Meldoz
    replied
    Onko ollut ajatuksia etupäästä?
    Esim e36 akselisto?

    Leave a comment:


  • tepabmw
    replied
    Originally posted by Nissine View Post
    En vielä, mutta olen sovittamassa E34:n takakaluston. Oma ajatus on mennä E21:n takakelkan kiinnityspisteillä ja omilla kynkillä, eli vedän palkista keskeltä palan pois ja siihen sitten hitsuuttelemalla pätkä kolmenelosen palkista/kehdosta tilalle. Jos ei muu auta niin vetarit tulevat olemaan mallia billet, koska en halua kasvattaa raideleveyttä kymmeniä senttejä.
    Sama meininki täällä

    Leave a comment:


  • e36coupe
    replied
    Originally posted by Nissine View Post
    En vielä, mutta olen sovittamassa E34:n takakaluston. Oma ajatus on mennä E21:n takakelkan kiinnityspisteillä ja omilla kynkillä, eli vedän palkista keskeltä palan pois ja siihen sitten hitsuuttelemalla pätkä kolmenelosen palkista/kehdosta tilalle. Jos ei muu auta niin vetarit tulevat olemaan mallia billet, koska en halua kasvattaa raideleveyttä kymmeniä senttejä.
    Karpiolan vetarit vai?
    Millä nivelillä meinasit toteuttaa ja millä perällä (laipat)?

    Leave a comment:


  • Nissine
    replied
    Originally posted by Meldoz View Post
    Onko kukaan muokannut eri akseleita e21 koriin?
    Esim e36 etu ja e34 taka?
    En vielä, mutta olen sovittamassa E34:n takakaluston. Oma ajatus on mennä E21:n takakelkan kiinnityspisteillä ja omilla kynkillä, eli vedän palkista keskeltä palan pois ja siihen sitten hitsuuttelemalla pätkä kolmenelosen palkista/kehdosta tilalle. Jos ei muu auta niin vetarit tulevat olemaan mallia billet, koska en halua kasvattaa raideleveyttä kymmeniä senttejä.

    Leave a comment:


  • Meldoz
    replied
    Onko kukaan muokannut eri akseleita e21 koriin?
    Esim e36 etu ja e34 taka?

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Tuleeko täydellisenä eli tiivisteet ym ?
    Lisäksi, onko saranoiden peitemuovit mukana. Niitä kun ei uutena enää saa, eikä oikein käytettynäkään. Onko uudemmat, vaiko vanhemmat avattavat lasit? Vanhemmissa on erillinen, krominen alalista, joille on omat kiinnikkeet korissa. Lisäksi B-pilareiden kolojen peitemuovit pitää olla jne. Onhan noissa vaikka ja mitä

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by tinni View Post
    Kiitoksia vastauksista, vielä kun oppisikäyttämään foorumia oikein . Takasivu lasit on nyt paikoillaan ilman listoja, mutta rapakon takaa tulossa avattavat lasit
    Tuleeko täydellisenä eli tiivisteet ym ?

    Leave a comment:


  • tinni
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Tuossa vielä lontooksi ohjetta:

    Kiitoksia vastauksista, vielä kun oppisikäyttämään foorumia oikein . Takasivu lasit on nyt paikoillaan ilman listoja, mutta rapakon takaa tulossa avattavat lasit

    Leave a comment:


  • jovh
    replied
    Pitäisi vielä projekti 320/6 liimailla uudet tarrat, mutta ei ole tietoa kuin nokkapellin tarrojen tarkoista sijainneista, muut oli repeillyt tai olen unohtanut ottaa kuvan ennen hiekkapuhallusta. Löytyisikö joltain kuvia tms.?

    Leave a comment:

Working...
X