Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Latvis_ View PostVeljellä alkaa olla 315:sessa tankit melko rapsakassa kunnossa ja vuotaa, jos tankkaa täyteen.
Takapenkki pois ja luukku auki apukuskin puolelta. Siitä pääsee tutkimaan...
Comment
-
-
Originally posted by MPV View Post
Comment
-
-
Originally posted by Latvis_ View Post
Comment
-
-
Originally posted by Latvis_ View PostOsaako joku tähän antaa varmistusta?puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Originally posted by Latvis_ View PostOriginally posted by Latvis_ View PostOsaako joku tähän antaa varmistusta?Originally posted by Zetz View Postmiksi ei menisi? eihän kuitenkaan 315-320i/4 muutu alustassa mikään takapään osa? ja eikös itse korikin ole alusta loppuun samalla muotilla prässätty.Eipä ollut tästäkään post. mitään hyötyä...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTuli juuri mieleen että vaihdoin e21 tankin yli 10 v. sitten ja pari kiinnikettä piti tehdä uusiksi koska vanhojen paikka oli väärä, ei muist. kaikki mutta en osaa enää sanoa mitkä on väärässä paikassa. Tai sitten ne oli vaan mätiä että piti uusia :thinkEipä ollut tästäkään post. mitään hyötyä...
-E21-
Comment
-
-
Originally posted by Latvis_ View Post
Originally posted by Zetz View Postmiksi ei menisi? eihän kuitenkaan 315-320i/4 muutu alustassa mikään takapään osa? ja eikös itse korikin ole alusta loppuun samalla muotilla prässätty.
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Posteihän kuitenkaan 315-320i/4 muutu alustassa mikään takapään osa? ja eikös itse korikin ole alusta loppuun samalla muotilla prässätty..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostKuuluisikos näissä muuten olla kontin pohjalla jokin kangasmatto tms. Mulla on vaan vararenkaan peittävä puulevy eikä mitään muuta, niin mietiskelin josko siitä on jokin mattohässäkkä kadonnut matkan varrella..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostKuuluu olla matto.
Näköjään parin metrin suikaleena esim. autopartsilta 46,19€:
Tai ebaysta joku mitenlie istuva tarvikematto 55€:
Tai sitten foorumilta kyseltävä jos joltain löytyisi sattumalta nurkista.E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
Comment