Originally posted by stögö
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Noista kun vielä tekee säädettävät niin alkaa olla köyhälle kallista
Onko noi navat kalliit?
Originally posted by MPV View PostWallothilla 323i tolpat n.200€/kpl. Ei se kalliilta tunnu vielä tässä vaiheessa, mutta kun ne navat maksaa sitten aika tavalla lisää. Wallothilla vanhaan E12 malliin (pyörä kiinni muttereilla), 485€/kpl.
Mulla olis kyllä yhdet E12 etunavat aikalailla joutilaat...
Comment
-
-
Ne joilla on kavereita joilla on oikeita varaosa autoja niin ei navat maksa varmaan juuri mitään, mutta mun tapauksessa, kun ei oo semmosii kavereita niin löysin jenkkilästä ebayn kautta ja kyllähän niistä joutui muutaman satasen maksamaan tosin samalla tuli isommat jarrutkin.Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
tallissa projektina e21
EX:e93, e60, e91, e36
Comment
-
-
Mulla 5x120 jaon muutos, isommat jarrut ja coiloverit ei ole ollut millään tavalla "kannattava" muutos, mutta ei sitä sillä tavalla pidäkään ajatella. Teenpäs jotain erilaista niin sillä tavalla mä sen ajattelen.Käyttiksenä:f20 120d xDrive m-sport ja vw t5
Hupileluina: hd sportster, vw t3 westfalia ja Vator 15dl
tallissa projektina e21
EX:e93, e60, e91, e36
Comment
-
-
Näihän se on, itelläkin ”hirvitti” ostaa uudet 323i tolpat ja pätkiä ne coileja varten. Osien saatavuus alkaa olemaan mitä on niin vähän pakko hommata sieltä mistä sattuu sillä hetkellä saamaan jos meinaa jotain muutella..
esim. Vähään aikaan ei näyttäny saavan wallotiltakaan 323i tolppaa eteen oikealle. Nyt näyttää maksavan 499ee61 530xd Msport Lci
Comment
-
-
Originally posted by topiiz View PostNäihän se on, itelläkin ”hirvitti” ostaa uudet 323i tolpat ja pätkiä ne coileja varten. Osien saatavuus alkaa olemaan mitä on niin vähän pakko hommata sieltä mistä sattuu sillä hetkellä saamaan jos meinaa jotain muutella..
esim. Vähään aikaan ei näyttäny saavan wallotiltakaan 323i tolppaa eteen oikealle. Nyt näyttää maksavan 499e
Pitää varmaan katella nurkista kumman puolen käytetty iso tolppa on,muistaakseni sellainen jossain lojuu..
Comment
-
-
Originally posted by topiiz View PostOlikos näissä nuo etuloksut alunperin tehtaalta ruuvien lisäksi tiivistemassalla kiinni?
Vai oliko taas entisen omistajan sovellus...:think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Viisi vuotta sitten uutena ostettu hätävilkkukatkaisin yllätys yllätys päätti luovuttaa eilenUusi 71€ merkkarilta. Samoin luovutti takalasinlämmittimen kytkin, laakkosella à 90€.
Mutta asiaan. Hanskalokero oli sateiden jälkeen märkä. Vuotaakohan tuo tuulilasin alareunasta vai mistä? Hauska sinällään että piti olla hitsattu ja laitettu alareunat. Täytynee käyttää lasia irti ja tarkistaa että tiiviste on kunnolla.E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostViisi vuotta sitten uutena ostettu hätävilkkukatkaisin yllätys yllätys päätti luovuttaa eilenUusi 71€ merkkarilta. Samoin luovutti takalasinlämmittimen kytkin, laakkosella à 90€.
Mutta asiaan. Hanskalokero oli sateiden jälkeen märkä. Vuotaakohan tuo tuulilasin alareunasta vai mistä? Hauska sinällään että piti olla hitsattu ja laitettu alareunat. Täytynee käyttää lasia irti ja tarkistaa että tiiviste on kunnolla.E30 m20b25
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostHanskalokero oli sateiden jälkeen märkä. Vuotaakohan tuo tuulilasin alareunasta vai mistä? Hauska sinällään että piti olla hitsattu ja laitettu alareunat. Täytynee käyttää lasia irti ja tarkistaa että tiiviste on kunnolla..
Comment
-
-
Originally posted by Jauhaja View PostJos namiskat pelaa fyysisesti niin olen joskus olen onnistuneesti hinkannut kontaktipinnat puhtaiksi. Ainakin e30 nappulat saa purettua osiksi ja on hyvin selkeä löytää huono kontakti..
Comment
-
Comment