Ei itellä pokka kestäisi jättää vaihtamatta kiertokangenpultteja :think
On niitä kasattu iät ja ajat vanhoilla pulteilla jokkis koneisiin ja b luokan projekteihin, ei ole vielä katkennut tai aiheuttanut laakerivauriota omalle kohdalle.
Mittaristolta tulee moottorin liittimeen musta tai mustavalkoinen
Paas kysyen emp:ltä kun saattoi olla niin että jotain signaalia pitää olla dsc:ltä/abs antureilta
Muistan että tota selviteltiin yksi ilta mutta en muista selvisikö johtoja mulkkaamalla vai pitikö dme:tä muokata, juttua tästä saattaa löytyä sen aiemmasta cabrio topikista
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mistä/miten nopeustieto DME:lle? tiedon puutumisen takia ei kierrä kuin 5400 rpm.
MS 41.0 kyseessä.
Jos e36 johtosarja niin pin9 oli ruskea punainen johto. Siinä on e36:ssa absilta tuleva nopeustieto.
Siihen kun laittaa sen e30 mittaristolta tulevan nopeuden niin toimii.
Ja pystyy myös ecusta poistamaan tuon että ei tarvitse nopeustietoa.
Omaan kolmekymppiin tulossa e34:sen m50b25 tekniikka. E34:sen m50 tehostajanpumpussa 3 banjoliitintä ja vanhassa m20:ssä oli kaksi. Mitä teen tälle ylimääräiselle banjoliittimelle. Voiko sen tukkia vai kuinka?
Autoon tulossa siis e34 pumppu ja e30 hammastanko. Onnistuuko edes näillä eväillä vai pitääkö olla eri pumppu. :think
Tandempumpun viimeisen osion pystyi poistamaan, jolloin pumppuntoimii kuten normaali. Muistaakseni kansien alta löytyi männät joiden poistamisen jälkeen ylimääräisen reiän pystyi tulppaamaan.
Comment