Pitää testata, muistelen kyllä että ohjurit on niin tiukat ettei liiku kyllä mihinkään suuntaan.
Mikäs vaihteisto sulla ja onko ohjurit paikoillaan?
Niin sulla oli molemmat ohjurit paikallaan? Itsellä se aiemmin kummitellut vittumainen startin ääni johtui m20:ssä ilmeisesti siitä kun laatikon vaihdon yhteydessä oli toinen ohjuri hukkunut jonnekin. Huomasin sen koneen vaihdossa.
Niin sulla oli molemmat ohjurit paikallaan? Itsellä se aiemmin kummitellut vittumainen startin ääni johtui m20:ssä ilmeisesti siitä kun laatikon vaihdon yhteydessä oli toinen ohjuri hukkunut jonnekin. Huomasin sen koneen vaihdossa.
Mitäs putkistoja porukka käyttänyt e30 m50 setupeissa? Onko kaikki hitsaillut omia vai onko joku suht bolt-on ratkaisu. Pitäisi kimsun pakosarjan perään rakennella loppuputkisto. :think
Mitäs putkistoja porukka käyttänyt e30 m50 setupeissa? Onko kaikki hitsaillut omia vai onko joku suht bolt-on ratkaisu. Pitäisi kimsun pakosarjan perään rakennella loppuputkisto. :think
-Lauri
325i tai e30m3 putki josta etuputket vaan muokattu.
jos ei kattia tarvi niin vaikka motonetistä keskipönttö ja putket n.160€ ja siihen ostaa jonkun takapöntön eBay tms jossa on siistit päät.
etuputket rakentaa mutkista tai jos jostain löytyy 320i-325i putket
Hello!
Mulla o tollane m52b28 swappi e30. "Vikana" että kun lähdet kiihdyttämään ja vaihdat vaihdetta, jää kierrokset leijumaan n. Sekunniksi siihen rpm kohtaan missä kytkimen polkasit pohjaan.. Palautuu toki sen sekunnin jälkeen ja vaihdot onnistuu muuten normaalisti mutta häiritsee vähän. Any ideas?:think privalla voi lähestyä myös jos tiedät syyn!
Hello!
Mulla o tollane m52b28 swappi e30. "Vikana" että kun lähdet kiihdyttämään ja vaihdat vaihdetta, jää kierrokset leijumaan n. Sekunniksi siihen rpm kohtaan missä kytkimen polkasit pohjaan.. Palautuu toki sen sekunnin jälkeen ja vaihdot onnistuu muuten normaalisti mutta häiritsee vähän. Any ideas?:think privalla voi lähestyä myös jos tiedät syyn!
Hello!
Mulla o tollane m52b28 swappi e30. "Vikana" että kun lähdet kiihdyttämään ja vaihdat vaihdetta, jää kierrokset leijumaan n. Sekunniksi siihen rpm kohtaan missä kytkimen polkasit pohjaan.. Palautuu toki sen sekunnin jälkeen ja vaihdot onnistuu muuten normaalisti mutta häiritsee vähän. Any ideas?:think privalla voi lähestyä myös jos tiedät syyn!
Ootko ajanu aiemmin m52b28 koneista autoa? Ne kierrokset jää pikkusen leijumaan, vaikka kaikki olisikin kunnossa. Vakio moottorinohjaukseen tekee sen tarkoituksella. Ihan älytön ero vakio ohjauksella ja esim. megalla varustetussa autossa samalla moottorilla. Mut toki jos kunnolla jää kierrokset ylös, niin sillon on jotain vikaakin. Eihän kaasuvaijeri jumita?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment