Alempi osa tosta vivustosta on väärin päin, nyt tekee mutkan ylöspäin vaikka pitäisi tehdä mutka alaspäin. eli toi vipu mikä menee kepin alapäästä laatikon persiiseen
Ahaa, kiitos tiedosta Eli senkin sai vielä ryssittyä väärin päin
ON topic: Mistä kohtaa e30 vm90 hammastankoa kiristetään. Meinaa pieni klappi olla, ei ajossa tunnu tai ei tunnista vaan, mutta paikallaan lonksaa kyllä kun renkaasta kääntelee.Alapallot ja kaikki muut vaihdettu. Jos sillä tuon leimasedän ajan pärjäis kiristämällä, myöhemmin tehostettu paikalleen.
23mm hylsy,rälläkällä ulkohalkaisijalta pois niin paljon että mahtuu kiristyspulttiin. Tämä sijaitsee keulasta päin katsottuna hammastangon yläpuolella. Nyt kirittiin pirusti liikaa että aika tiukkaan laitettiin ekaksi ja aste löysemmälle kun ei klappi tuntunut muuten lähtevän, ohjaus jäykkä kuin s..tana mukava jumppa, aste kerrallaan löysemmälle ja testilenkkiä :think
ex.E30 316i'90
ex.E36 320i'91
Ja muita merkkejäkin on ollut, ja tulee olemaan.
Mistähän kannattaa lähtee vikaa ettimään ku tuli ostettua tollenen 316 e30. Jarrupolkimen joutuu painaa melkee lattiaan kiinni ennenkun jarrut ottaa. onko mahollisesti ilmaa järjestelmässä?
Mistähän kannattaa lähtee vikaa ettimään ku tuli ostettua tollenen 316 e30. Jarrupolkimen joutuu painaa melkee lattiaan kiinni ennenkun jarrut ottaa. onko mahollisesti ilmaa järjestelmässä?
Kannattaa ottaa varmaan takaa rummut pois ja kattoo, ettei oo sylinterit ampunu nesteitä sinne
Vaikuttaako imusarjan alla oleva anturi siihen, että tuleeko kabiiniin lämmintä? Lämppärin kenno putsattu ja todettu veden kiertävän, sekä on ilmattu perusteellisesti.
Vaikuttaako imusarjan alla oleva anturi siihen, että tuleeko kabiiniin lämmintä? Lämppärin kenno putsattu ja todettu veden kiertävän, sekä on ilmattu perusteellisesti.
Kennon lämpöön vaikuttaa hana ja se että letkut on oikein päin
Comment