Originally posted by jr66
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jepjep. Tällä hetkellä on bc racing tolpat kiinni, niin meneekös ne isoista tolpista? :think Vähän yritin selvitellä bmwfansin kautta noita osien yhteensopivuutta, ja laatikko näytti olevan sama, tosta kardaanista ei oo kyllä hajua..
-
Itsellä oli joskus koesovituksessa semmoiset sisälokarit jotka ainakin piti olla e30 kovakattoisen niin ei ne kyllä käynyt sinne päinkään... Varmaksi en sano jos on kaverilla sattunut joku muistivirhe ettei olleetkaan e30:pin.Originally posted by Jarno View PostOnko umpikorisen ja avon sisälokasuojissa isoja eroja?TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Originally posted by Jarno View PostOnko umpikorisen ja avon sisälokasuojissa isoja eroja?Ei kai niissä ole eroa kuin taka-alapäässä lokarin/helman muodosta johtuen :thinkOriginally posted by Miku View PostItsellä oli joskus koesovituksessa semmoiset sisälokarit jotka ainakin piti olla e30 kovakattoisen niin ei ne kyllä käynyt sinne päinkään... Varmaksi en sano jos on kaverilla sattunut joku muistivirhe ettei olleetkaan e30:pin.
Comment
-
Ite tein vastaavan swapin ihan tässä lähiaikoina. Tehostinpaketti käy suoraan m40->m42. Jos käytät m42 laatikkoa niin joudut ettimään is kardaanin tai lyhentämään etupätkää reilu 3cm niinkun itse tein. Jos taas käytät m40 laatikkoa niin kardaania ei tarvitse lyhentää eikä välityksissä ollut suurta eroa muistaakseni. Muuten ei mitään erikoista swapissaOriginally posted by L.A Bacardi View PostTerve!
Eli semmonen ollut mielessä, että vaihdan m40 tilalle m42b18 koneen.
Mitäs kaikke siihen pitää sitten vaihtaakkaan? Levyjarrullinen taka akselisto taakse leimaa varten ainakin?
Käykös m40 laattikko ja perät yms muut suoraan siihen Is koneeseen...?
Ois hyllyssä myös yksi M40 oleva ohjaustehostin, niin käykös tämä myös sen Is moottorin kanssa?
syyläri käy kanssa m40 mallista, käytät vaan niitä m40 vesiletkuja niin sattuu lähdötkin täydellisesti.
Last edited by Garash; 30-03-2015, 21:23.E30 325iA
E30 325i m-tech 2
E91 320d
Comment
-
Hyvinkin mahdollista että ovat sitten olleet jonkin muun bmw:n. Ne mitkä oli mulla sovituksessa ei muistaakseni mahtuneet nousemaan syystä tai toisesta (en muista) tarpeeksi ylös pyöräkoteloon tai jotain semmoista.Originally posted by jr66 View PostEi kai niissä ole eroa kuin taka-alapäässä lokarin/helman muodosta johtuen :thinkTEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Onko prefaceliftin ja faceliftin jarrusylintereissä mitään käytännön eroja eli käykö ristiin kun bmw fans tarjoaa seuraavia ainakin? :think
34 31 1 157 206 ja 22,20/17,46MM
34 31 1 156 273 ja 19,05/20,64MME30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
Noniin cäbi käytetty leimalla ja hylsy tuli. Kone m20b20 l-jetillä. HC pomppas 1180 eli 180 yli sallitun, myös tyhjäkäynti n.1500 rpm lämpimällä koneella, mikäköhän tuota vaivaa? Sain kiekat laskemaan just alle 1k mutta päästöt korkeat.
Pikaista neuvoa kaivattaisiin että sais auton ajoon
e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
Imuvuotoa jossain....Originally posted by jesper.e View PostNoniin cäbi käytetty leimalla ja hylsy tuli. Kone m20b20 l-jetillä. HC pomppas 1180 eli 180 yli sallitun, myös tyhjäkäynti n.1500 rpm lämpimällä koneella, mikäköhän tuota vaivaa? Sain kiekat laskemaan just alle 1k mutta päästöt korkeat.
Pikaista neuvoa kaivattaisiin että sais auton ajoon
TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
Suihkittu starrtipilotilla läpi kaikki liitokset. Kierrokset laskee kun imusarjan alta, pakosarjan puolelle tulevaa suht paksua letkua taittaa kasaan.:thinkOriginally posted by Miku View PostImuvuotoa jossain....e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
Tyhjäkäynti venttiili jumissa?sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Ei niinkään pikainen neuvo mutta itse purkaisin kaikki letkut pois ja kävisin ne taivuttelemalla läpi, kaikki halkeilleet ja pykineet vaihtoon.
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Sijaitseeko imusarjan päällä vai alla? Tämä L-Jet täysin vieras vekotin niin hieman hakusessa on hommat. Ylempi (alipaine?) säädin toimii, ruuvi kaasuläpältä myös täysin löysätty.Originally posted by Tonton View PostTyhjäkäynti venttiili jumissa?e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
L-jetissä usein ongelmia aiheuttaa jumittanut lisäilmaluisti. Sijaitsee ahtaahkossa paikassa imusarjan alla. Siihen tulee kaksi vesiletkua ja kaksi alipaineletkua. Osa nro 11 kuvassa http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...flow_sensor_2/Originally posted by jesper.e View PostSijaitseeko imusarjan päällä vai alla? Tämä L-Jet täysin vieras vekotin niin hieman hakusessa on hommat. Ylempi (alipaine?) säädin toimii, ruuvi kaasuläpältä myös täysin löysätty.
EDIT: Huolellisella putsauksella ja bensassa tms uittamisella saattaa alkaa jopa toimimaan, näin ainakin itsellä kävi viime kesänä. Huomaat kyllä kun tyhjäkäynti on aivan eri varsinkin lämpimällä koneella jos auttaa
Last edited by [Raver]; 01-04-2015, 09:03.E30 325i 2D -88
E39 525i Msport 4D -03 :think
Comment
-
Jos tuo on särki niin olisko kannattavaa ottaa kokonaan pois ja säätää tyhjäkäynti siitä ruuvista kaasuläpässä? :thinkOriginally posted by [Raver] View PostL-jetissä usein ongelmia aiheuttaa jumittanut lisäilmaluisti. Sijaitsee ahtaahkossa paikassa imusarjan alla. Siihen tulee kaksi vesiletkua ja kaksi alipaineletkua. Osa nro 11 kuvassa http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...flow_sensor_2/
EDIT: Huolellisella putsauksella ja bensassa tms uittamisella saattaa alkaa jopa toimimaan, näin ainakin itsellä kävi viime kesänä. Huomaat kyllä kun tyhjäkäynti on aivan eri varsinkin lämpimällä koneella jos auttaa
e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-

Comment