Jos vaihtaa vain jouset niin riittää, että ottaa takana pelkät iskarin alapäät irti. Ne kannattaa ottaa sillain, että auto on pyörillään. Jos autossa on kallistuksenvakaaja takana niin myös niveltangot irti (en usko että on).
Edessä kannattaa jarrulevyn alle laittaa vaikka tunkki, niin saa enemmän voimaa iskuun kun lyö moskalla pallonivelet irti. Napakoita iskuja niin säilyy kierteet ehjänä.. Älä alkuun irroita muttereita kokonaan vaan vain vähän ja sitten lyöntiä.
Jos jousenpuristin erikoistyökaluksi lasketaan niin semmonen pitää tietenkin olla etupäässä.
					Edessä kannattaa jarrulevyn alle laittaa vaikka tunkki, niin saa enemmän voimaa iskuun kun lyö moskalla pallonivelet irti. Napakoita iskuja niin säilyy kierteet ehjänä.. Älä alkuun irroita muttereita kokonaan vaan vain vähän ja sitten lyöntiä.
Jos jousenpuristin erikoistyökaluksi lasketaan niin semmonen pitää tietenkin olla etupäässä.
 kaveri puhu et edessä yläpäässä olis muttereissa myös kuusiokolot? miten ootte noi sit availlu jos pitää paikkaansa?
 kaveri puhu et edessä yläpäässä olis muttereissa myös kuusiokolot? miten ootte noi sit availlu jos pitää paikkaansa?
							
						
 mun tuurilla toi yläpää pyörähtää tyhjää ja alapallost hajoo kierteet
 mun tuurilla toi yläpää pyörähtää tyhjää ja alapallost hajoo kierteet  
							
						
Comment