Originally posted by _Salonen_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
-
-
Originally posted by T3 View PostSiirsin kysymyksen tämän otsikon alle, koska ihan joka asiasta ei ole tarvetta tehdä omaa topikkia. Hytkyminen (mitä se sitten onkaan), eli todennäköisesti tyhjäkäynnin aaltoileminen johtuu suurella varmuudella imuvuodosta, jotka pitää korjata. Hankaava ääni saattaa kuulua mistä vain, mutta yleensä ääni aiheutuu, kun jakohihna on kiristetty liian tiukalle.
imuvuotoja koetin etsiäkkin, en löytänyt äkkiseltään mitään. Täytyykin katsoa se jakohihna. kiitos nopeasta vastauksesta. ja tyhjäkäynnin aaltoilua tarkoitinkin...
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostMun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?E30 m20b25
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostMun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?
Comment
-
-
Vähän ehkä tietämätön kommentti mutta jos sisälle pääset, niin eikö verhoiluja purkamalla saa takaluukun auki ja tankinluukunkin varmaan. Akussa on jo siis virtaa vai?BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostHehe olipa vitun hyvä läppä... Jos ei oikeesti ymmärrä niin eikö olis parempi pitää pää kii? Mä kokeilin keskuslukon pinniin 6 ja 9 antaa maita, mutta ei kontti auennu. Millä vitulla sen saa auki?. Meistä ei kukaan voi tietää että se on paskana tai tuunattu pois.
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Sillä mää vaan, että en mää täällä kyselis jos sen avaimella sais auki? Sinne on varmaan toinen avain katkastu sisään, kun se ei halua kääntyä suuntaan eikä toiseen. Akussa on virtaa juu, mutta kontti lukossa vieläkin. Mulla ei oo yhessäkää toukassa toiminu lukitus takakontissa, mutta yleensä on nappia painamalla auennu.
Comment
-
-
Itellä ainaki jumittaa kans lukkopesä välillä oikein huolella, kun tuppaa etenkin hiekkateitä ajellessa imeä kaiken näköstä sontaa sisällensä. Jos saat lukkopesän purettua irti niin anna sille kunnon pesu vaikka jarrukliinerillä, toista kunnes ei tule enää mustaa sontaa ulos, anna kuivua ja perään vielä jotain lukko öljyä. Ainakin omassa on aina alkanu pelaamaan herkästi aina operaation jälkeenE30 m20b25
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostSillä mää vaan, että en mää täällä kyselis jos sen avaimella sais auki? Sinne on varmaan toinen avain katkastu sisään, kun se ei halua kääntyä suuntaan eikä toiseen. Akussa on virtaa juu, mutta kontti lukossa vieläkin. Mulla ei oo yhessäkää toukassa toiminu lukitus takakontissa, mutta yleensä on nappia painamalla auennu.Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
oisko tosta apuae81 116d -00 Schwarz
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostMitä eroa 4 sylinterisen ja 6 sylinterisien etukelkoissa?
Bmwfans antaa erivaraosa numeroa :think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment