Originally posted by Aosod
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Aosod View PostKoitetaas uusiksi kysyä, m40 moottoriin siis tulossaBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostJoo kyllä se on iha kunno limpiks hitsattu siitä päästä.. Mahtuskohan isolla lentävällä vetämään napan takaa poikki, jos hommaa uuden navankin?:think Prkl että tulee laakerirempalle hintaa...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVingulla eli paineilmasuorahiomakoneella ja petrolin ehdottamalla terällä, ei se katselemalla aukea, tosin itse käyttäisin teränä pyöreäkärkistä halk. 10 mm. joka ei siis ole em. käpyterä.
Comment
-
-
Originally posted by Juutzo View PostJoo tiiän kyllä, että on varmasti työmaa saaha irti. Noh täytyypä viikonloppuna lähtee vingulla viistää ja toivoo parasta. Tarkoitatko semmoista kovametalliterää mikä on koko matkalta samanpaksunen vai semmonen että se kapenee kärkeä kohti?
Millä nyt saat homman hoidettua.
Iso työkalu sinne ei taida mahtua...
Comment
-
-
Originally posted by jvsvmvsv View PostOisko jollain ideaa mikä tossa e30 puhaltimessa(tai mittaristossa?) mättää kun lämmöt laittaa päälle niin 0-10min niin poksahtaa sulake ja mittaristo ja puhallin pimenee. Jos pitää puhallinta kylmällä niin sulake kestää. Viimeks luulin et johtu yhest poikenneest mankan piuhasta et ottais johonki maihin kun ei oikosulkujakaan ollut mut ongelmat senku jatkuu.. :think eikös muuten ton pitäis puhaltaa kuumallakin melkein yhtä lujaa ilmaa nelosella kuin kylmällä? Ei tuu ritilöistä kun pelkkää hönkäystä ja sit jaloille ja tuulilasille kovempaaalkaa pikkuhiljaa vituttaa vaihella tota sulaketta
onko kellään muulla ollu samaa ongelmaa?
e36 325 ’92 (HöntsäDee) Coupe
ex:
e36 328i ’95 Touring,
e91 330d ’06 Touring, e91 330d '06 Touring,
e36 328i ’95 Coupe, e90 330i ’06 Sedan,
e46 320d ’03 Touring, e60 530d ’04 Sedan,
e36 323i '98 Sedan, e36 318iS '95 Coupe,
e36 316i '96 Sedan, e46 330d '04 Touring,
e46 316i '03 Sedan, e36 320i '95 Touring,
e36 320i '95 Coupe, e36 325i '92 Sedan,
e36 316i '97 Touring, e30 316i '89 2d Sedan.
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostNyt kaks bensapumppua autossa, tankin sisäinen ja se ulkoinen, jos nakkaan tankin sisälle bilteman vehkeen niin voinko heivata ulkoisen mäkeen?
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostNyt kaks bensapumppua autossa, tankin sisäinen ja se ulkoinen, jos nakkaan tankin sisälle bilteman vehkeen niin voinko heivata ulkoisen mäkeen?E39 ja E91
Comment
-
-
Mitäs öljyä kannattaa lyödä 318i -88 laatikkoon ja perään? Öljyvalmistajien suositushässäkät ehdottaa kyllä laatikkoöljyn(75w-90), mutta peräöljyä eivät.. Ja onko m40 koneeseen todettu joku hyvä öljy, joka pitää nostajat suht hiljasena? 10w40 motox ainakin vaan pahensi tilannettaMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostMitäs öljyä kannattaa lyödä 318i -88 laatikkoon ja perään? Öljyvalmistajien suositushässäkät ehdottaa kyllä laatikkoöljyn(75w-90), mutta peräöljyä eivät.. Ja onko m40 koneeseen todettu joku hyvä öljy, joka pitää nostajat suht hiljasena? 10w40 motox ainakin vaan pahensi tilannetta
Lukottomaan: http://www.motonet.fi/fi/tuote/59000...en-peraoljy-1l
Teboilin Gold S minäkin käyttänyt moottorissa kun on halpaaBMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Toi teboilib gold s tais olla 5w40? Pysyykö hyvin koneessa, ettei ole liian lirua? Ja laatikkoon vissiin riittää, että 75w90 ja gl4 luokitus?MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
Comment