Originally posted by andhu
View Post
E30 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
E30M3, poislukien USA-mallit, joissa ylivaihdelaatikko ja sitäkautta 4,10 välitys, sekä Evo-II ja Sport Evo, joissa on 3,15 välitys.Originally posted by Jynqq View PostMistä mallista tämmönein kitkalukollinen typ188 perä 3,25 välityksellä voisi olla?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Okei, kiitos. Onko hajua tämän päivän hintatasosta?Originally posted by T3 View PostE30M3, poislukien USA-mallit, joissa ylivaihdelaatikko ja sitäkautta 4,10 välitys, sekä Evo-II ja Sport Evo, joissa on 3,15 välitys.
Mites kitkalukon kiristäminen?EX:
E30M50 -91Brillantrot
E30 Turbo
M-B Sprinter
VW..
4X E30
F11
E92
E61
F30
Fiat dethleffs -06
Vw golf
Comment
-
Sekä 324td ja 325e mallia saanut tuolla välityksellä. :thinkOriginally posted by T3 View PostE30M3, poislukien USA-mallit, joissa ylivaihdelaatikko ja sitäkautta 4,10 välitys, sekä Evo-II ja Sport Evo, joissa on 3,15 välitys.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
Bmwfans tarjoaa tuota 3.25 välitystäkin. Tiedä sitten tarkemmin, joskus muistelen nähneeni sellaisen perän myynnissä foorumilla :thinkOriginally posted by T3 View PostTotta, unohdin tuon 324td:n, mutta eikös ETA:ssa ollut joko 2,93, tai 3,15E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
Comment
-
Ai sä lunttasit jostakin, minä vaan muistin varassaOriginally posted by Maikkeli View PostBmwfans tarjoaa tuota 3.25 välitystäkin. Tiedä sitten tarkemmin, joskus muistelen nähneeni sellaisen perän myynnissä foorumilla :think
Varmasti on kuten kirjoitit, jos jossain niin sanottiin
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Hah, oli pakko varmistaa kun ei muisti pelannut niin tarkastiOriginally posted by T3 View PostAi sä lunttasit jostakin, minä vaan muistin varassa
Varmasti on kuten kirjoitit, jos jossain niin sanottiin
E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
Comment
Comment