No itseasiassa tää koko lämmönsäätönamiska surisee hulluna kaiken aikaa :think ja kylmälle kun kääntää niin tässä tallissa ollessa ja radio ym irti, niin kuuluu kolaus. Eli se olis ehjä kaiketi? Onkohan se sitten tuo anturi kömö. Voiko sitä huijata jollain ettei tarvis paleltua?
ainakin hetkeksi että sais uuden anturin tuonne
E30 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiedä antureista mitään kun on vain nuita karvalakki malleja. Eikös sen pitäs surista vain kun hanikka on lämpimällä:thinkOriginally posted by pazq View PostNo itseasiassa tää koko lämmönsäätönamiska surisee hulluna kaiken aikaa :think ja kylmälle kun kääntää niin tässä tallissa ollessa ja radio ym irti, niin kuuluu kolaus. Eli se olis ehjä kaiketi? Onkohan se sitten tuo anturi kömö. Voiko sitä huijata jollain ettei tarvis paleltua?
ainakin hetkeksi että sais uuden anturin tuonneE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Niin tässä on tää "imuri" samassa. Jalkatilassa on myös anturi ja tossa jaloille liukusäätimen takana on kosketuspinta mitä pari nastaa hankaa. Ei tää helppoa ole kun ei edes tiedä mitä tekeeOriginally posted by GOOFY View PostEn tiedä antureista mitään kun on vain nuita karvalakki malleja. Eikös sen pitäs surista vain kun hanikka on lämpimällä:think
Kennon molemmat letkut kuitenkin lämpenee, vesiventtiili kolahtaa kun kääntää ääriasentoon kylmälle, toi imuri imee mut enhän mä tiiä noista antureiden kunnosta mitään. Ja miks kennon molemmat letkut on kuumat vaikkei tule kun kylmää ja kaikki läpät kolahtaa kun kääntää? Luulis silloin jo tulevan kuumaakin.
Comment
-
Auttaiskohan jos sitä venttiiliä hieman kolauttais. Ei kai oikeastaan minkään anturin pitäs estää venttiiliä avautumasta.Originally posted by pazq View PostNiin tässä on tää "imuri" samassa. Jalkatilassa on myös anturi ja tossa jaloille liukusäätimen takana on kosketuspinta mitä pari nastaa hankaa. Ei tää helppoa ole kun ei edes tiedä mitä tekee
Kennon molemmat letkut kuitenkin lämpenee, vesiventtiili kolahtaa kun kääntää ääriasentoon kylmälle, toi imuri imee mut enhän mä tiiä noista antureiden kunnosta mitään. Ja miks kennon molemmat letkut on kuumat vaikkei tule kun kylmää ja kaikki läpät kolahtaa kun kääntää? Luulis silloin jo tulevan kuumaakin.Last edited by GOOFY; 03-10-2019, 19:59.E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Eli nyt on täys kaaos autossa kun kojelauta ym on irti. Kylmälle kun kääntää niin semmoinen "kops" ääni jostain kuuluu, en saanu paikallistettua vaikka kuinka tunnustelin. Tuo iso läppä vaan makaa tossa kennon päällä eikä sen moottori sano juuta eikä jaata..
ja saikos tuohon koko komeuden päälle vielä uusia tiivisteitä? Ne on silppuna pitkin poikin nyt
Comment
-
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1719
Tuosta osa nr. 12 ei skulaa jostain syystä ja tiivistettäkin saa näköjään vielä.
Comment
-
Oliskin vaijerilla niin ajettais onnellisena kylmässä syksyssä
huomenna palikka käteen ja tutkimaan. Jossei muuta konstia niin sit kanitan sen vaan auki ja sitten tarkenee kunnes saa vanhan korjattua. Tässä kylällä onneksi yksi seppä kuka tekee vaikka radiosta telkkarin
Comment
-
Kops kuuluu vesiventtiilistä, kun se menee kiinni.Originally posted by pazq View PostEli nyt on täys kaaos autossa kun kojelauta ym on irti. Kylmälle kun kääntää niin semmoinen "kops" ääni jostain kuuluu, en saanu paikallistettua vaikka kuinka tunnustelin. Tuo iso läppä vaan makaa tossa kennon päällä eikä sen moottori sano juuta eikä jaata..
ja saikos tuohon koko komeuden päälle vielä uusia tiivisteitä? Ne on silppuna pitkin poikin nyt
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
En saanut eloa siihen läpän moottoriin edes suoralla virralla. Lukitsin läpän auki ja täytyy koittaa joko korjauttaa vanha tai ostaa uusi. Pelkkä moottori maksaa 170€ jostain venäjältä, tilaaminen taas niin ja näin
nyt tulee lämmintä kuitenkin ja auto taas ajossa
Comment
-
Terve, osaako joku kertoa syytä 325iX sammumiselle lämpimänä? Auto käynnistyy normaalisti ja käy nätisti tyhjäkäynnillä. Ei sammu vauhdista vaan ainoastaan lämpimänä kun meinaa esimerkiksi pysähtyä ajon jälkeen. Tämän jälkeen auto ei käynnisty ennenkuin on antanut koneen jäähtyä jonkun aikaa.
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Comment
-
Puola?Originally posted by Walluu View PostTerve, osaako joku kertoa syytä 325iX sammumiselle lämpimänä? Auto käynnistyy normaalisti ja käy nätisti tyhjäkäynnillä. Ei sammu vauhdista vaan ainoastaan lämpimänä kun meinaa esimerkiksi pysähtyä ajon jälkeen. Tämän jälkeen auto ei käynnisty ennenkuin on antanut koneen jäähtyä jonkun aikaa.
Kiitos etukäteen vinkeistä!
Comment
-
Oisko tietoa tai lähelle vastaavaa materiaalia?Originally posted by M-T2 View PostIS piti purkaa kattoverhoilu muutaman ratkeaman takia niin osaako joku sanoa, että löytyykö maailmalta/suomesta lähelle samaa mustaa vinyyliä jos ei ehjää orkkista löydy tilalle niin menee verhoilu hommiksi?
Comment
Comment