FAQ:sta E36 kytkentäkaavioita pöytään niin selviää ainakin M50-puoli.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
terve.
olis sellanen ongelma et vaihdoin m50 koneen peräisin vm.90 525 tohon omaan avoon vm 88. niin nyt ei sit tahdo löytyä kytkentä kaaviota kun tolle x20 25pinniselle liittimelle kun mulla on tossa koneen johtosarjassa c101 liitin ja se sopii suorilla tohon avon omaan kori liittimeen.
eli auto starttaa mut ei lähe käyntiin, esim bensa pumppu ei saa sähköä.
isosta ei ole kiinni mut jos joku vois kertoa mistä tuollasen m50 johtosarjan c101 liittimen pinnijärjestyksen löytäs. näitä pari jo tehnyt ja aina ollu se 25napanen liitin sen kanssa ei ole tälläisiä ongelmia ollut.
kiitokset etukäteen asiassa auttaneille...
Comment
-
-
Itse laitoin e28:iin tämän mukaan:
Muuta en oo viel koittanut käymään, ku vähän muutenkin vaiheessa
Siinä on ainakin e34 c101, mutta kone vaan m30b34... Luulis kuitenkin pinnien olevan samassa järjestyksessä.
itsellä ei ollut boksia moottorin mukana, niin mitkä on sun boksin 3 viimeistä numeroa?BMW 740IA 1993
BMW 530D E61
Comment
-
-
Originally posted by unttula View Postniin nyt ei sit tahdo löytyä kytkentä kaaviota325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
onkos kukaan laittanu m50 swapin aikana automaatti laatikkoa??
ite tuli laitettua semmonen ihan mukavuuden takia
sitten semmonen pikanen kysymys onko moottorinjohtosarja sama m50b25:ssa kuin m50b20???
ainoastaan tällä hetkellä tuottaa harmaita hiuksia tuo johtosarjan liittäminen auto on kumminkin alunperin ollu 1,8 kaasari niin siinä ei oo etes sitä pikaliitäntää moottorin johtosarjalle
tuossa todisteita
eilen tuli tiputettua kone paikoilleen
Nissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Originally posted by BMW323 View Postonkos kukaan laittanu m50 swapin aikana automaatti laatikkoa??
ite tuli laitettua semmonen ihan mukavuuden takia
sitten semmonen pikanen kysymys onko moottorinjohtosarja sama m50b25:ssa kuin m50b20???
ainoastaan tällä hetkellä tuottaa harmaita hiuksia tuo johtosarjan liittäminen auto on kumminkin alunperin ollu 1,8 kaasari niin siinä ei oo etes sitä pikaliitäntää moottorin johtosarjalle
tuossa todisteita
eilen tuli tiputettua kone paikoilleen
Täällä on automaattiaskilla oleva projekti menossa. Moottori,laatikko,kardaanit laitettuna. Sähköt jälellä se tuottanu tuskaa. Koko paketti siis otettu e36 325 ja laitettu 4-mukisen manuaalin tilalle.e30 m50b25 -86
Toyota Carina E -95
Comment
-
-
Originally posted by Dark angel View PostTäällä on automaattiaskilla oleva projekti menossa. Moottori,laatikko,kardaanit laitettuna. Sähköt jälellä se tuottanu tuskaa. Koko paketti siis otettu e36 325 ja laitettu 4-mukisen manuaalin tilalle.
onkos se ollu sulla alunperin kaasara vai ruisku??
itellä tuottaa kyllä melko paljon harmaita hiuksia ku on auto alunperin kaasari niin ei oo läheskään niin paljoa johtoja siinä neliskanttisessa liittimessä
tänään tuli ihmeteltyä nuita sähköjä jonku verran sai jo tehtyä mtu hyvin vähän..
kaverin kans tehdään tuo homma niin mulle yksin tehtäväksi tuo sähköhomma muuten tehdään kahdestaan tuota hommaaNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Sähköistä kans kyselisin..
Miten porukka on toteuttanu ton liitäntätsydeemin, ootteko modaillu e30:iin tuon m50 piuhasarjan ns. uroskappaleen vai vaihtanu m50 johtosarjaan sen liittimen mikä käy e30:iin?
Itellä olis tuossa pöydällä useita e36 uros&naaras liittimiä enkä osaa päättää miten olis järkevintä lähtee toteuttamaan.. Ja miten ootte nuo piuhat liittimestä saanu takas? tulee ilmeisesti pois ihan vaan vetämällä suht nätisti? :think
Comment
-
-
En jaksanut selata koko topikkia läpi mutta mitä olette käyttäneet ZF:n lootan kanssa vaihdevivustossa?? taivuttamalla menee oma mutta onko mitään bolt-on:ia?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostKoko starttia ei tartte vaihtaa, vaan pelkän bendixin vaihtaminen M20:n bendixeen riittää. Ja kannattaa ostaa suosiolla uusi, koska se maksaa vaivaiset pari-kolmekymppiä.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...76&hg=12&fg=25
EDIT: ainakin osa 11 mutta pitääkö muita?Last edited by Axum; 15-12-2011, 17:04.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Tuli luettua koko topic läpi mutta jäi silti kysymyksiä.
Tarkoituksena olisi tehdä seuraavanlainen kokoonpano:
Non-vanos M50B25 E34:n öljypohjalla+Iso ZF
E36 moottorinkannakkeet+e34 525i kumit käännetynä ja ohjuritappi leikattuna+3 mm prikat
Vaihdelaatikkoon omat E30 kannakkeet?
E36 328i kardaani E30:n tukilaakerilla(onko laakerin vuosimallilla merkitystä vai meneekö korin mukaan?)
Kova M20 vauhtis (vaatiiko öljypohjan jyrsimistä ja käykö kytkimeksi mikä tahansa M20:n 228 mm kytkin?, kuinka paljon työsylinterin mäntää pitää pidentää?)
Mahtuuko M20 startti vai vaihdanko pelkän pendixin?
vaihdevivustoksi E30:n oma E34:n vaihdekepillä, siirtotankoon 10 asteen taivutus.
E21 80mm lyhennetty jarrutehostin.
E34 525i kaasuvaijeri tai modaus E30:n omasta.
Toimisiko?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment