Miten olette muuten toteuttaneet öljytikun kiinnityksen? Tuntuu ettei olenkaan aivan tiivis ja vetelee ilmoja. Ja onko kenelläkään kokemuksia m50+zf+2.65 perä? Onko liian harva?
PS. Koneen kumityynyjen alle saa laittaa ainakin 15 mm prikkoja ja ei ota konepeltiin kiinni (ilman äänieristeitä)
Oletko kattonut sen tikun o renkaan missä kunnossa se oikeen on vai onko kenties unohtunut laittaa kokoomis vaiheessa :think
[QUOTE=Axum;2680515] Ja onko kenelläkään kokemuksia m50+zf+2.65 perä? Onko liian harva?QUOTE]
Itellä on m50+getrag 260+3.23 ja mielestäni on liian harva, hauskuuskerroin on melko nollissa..
Mulla on moottori e36:sta. Mitäs jos sen perään laittas e36 325 -91lootan (joka on käsittääkseni zf tekele) niin minkälaisen kardaanin joutuu sovittelemaan? sopisiko e36 325 etupätkä ja e30 takapätkä mitenkään paikoilleen? vai pitääkö vaihtaa vaihdelaatikonpään laippa tosta e36 kardaanista tohon e30 kardaaniin? Mites vaihdevivusto sopisi? e36 omat vai e30?
Mun moottori on peräisin e34, minkäs ilmanputsarikotelon saisin sopimaan tohon nätisti?
e34 on vähän möhkö, enkä saanut vaihdettua siitä imm mittaria e30 325 orkkisboxiin, ideoita?
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Mun moottori on peräisin e34, minkäs ilmanputsarikotelon saisin sopimaan tohon nätisti?
e34 on vähän möhkö, enkä saanut vaihdettua siitä imm mittaria e30 325 orkkisboxiin, ideoita?
535:n boksi niin että se imm jää boksin sisään kokonaan
muutama kuva löytyy tuolta e30.de sivustolta
oskulla ja anspa87:lla
on hyviä kuvia orkkis boksin sovituksista
Parin tunnin jumppaamisen jälkeen meni paikoileen.
535 kumityynyt ja kumityynyjen ja etuakselipalkin väliin puoli jääkiekkoa. Piti kyllä hetki pyöritellä niitä kumityynyjä, että tajusin mitenpäin tulee.
Pitäiskö sinne kuitenkin laittaa metalliset isot prikat tms?
Vai oisko parempia ideoita tuohon speicaamiseen?
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Comment