Originally posted by Lähtis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by vaappu View Posthttp://www.akgmotorsport.com/swaps.php
Kattokaahan poijjaat tuolta , löytyy infoa aika lailla. Ja moneen swappiin...
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View PostEikös se tehostin tuu siinä mukana? No volkswagen centteristä ainakin saa.
Kaiveleppas ebay.de naftalista ala suhhettamaanVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Rumilus View PostOrkkistehostimellakin sopii, pitää vaan siirtää sitä tehostinta ja imusarjaa veistellä.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
kuinka paljon teillä on vakaajan ja pakoputken välissä tilaa tänään Pitäis tehdä putki ku viikonloppuna migistä loppu lanka niin ei saanu rojektia valmiiksi yhessä viikonlopussaToyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
-
Originally posted by santtu86 View Postkuinka paljon teillä on vakaajan ja pakoputken välissä tilaa tänään Pitäis tehdä putki ku viikonloppuna migistä loppu lanka niin ei saanu rojektia valmiiksi yhessä viikonlopussaE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostSentti suunnilleen on. Etummaisen pakosarjan jälkeen pitää tehdä melko reipas mutka ettei ota kiinni.
ok no tein alkupätkän silleen että otin molemmista putkista sentin pois niin nous sen verran että on suunnilleen sentti tilaaToyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postei tartte siirrellä tehostinta kuha veistää imusarjaa vähäsen..tosin jos jaksaa pelleillä moottorin tukikumien kanssa ni ei tarvii tehä mitää..BMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Originally posted by Lähtis View PostTuli tossa mittailtua niin yhessä meikäläisen e30 on toi tehostaja halkaisijaltaan n.24cm ja lucas merkkinen, kun muissa oli 27cm aten tekeleet. Paksuutta oli kuitenkin lucasissa kaksinkertasesti ateen verrattuna. Onkohan toi edes alkuperäinen tehostaja?? Kyseessä on siis 325 -85. Jos ei ole alkuperäinen niin mistähän vehkeestä vois olla lainattu?:thinksait just ilmaiseksi lisä senttejä (imusarjalle)....
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostTaitaa olla kyseessä iX:n tehostajasait just ilmaiseksi lisä senttejä (imusarjalle)....
BMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Tyhmä kysymys, mutta kysympä kuitenki; mitä nuo jenkit höpöttää noista OBD I & OBD II swapeista? Tarkottaa käytännössä mitä? Ei oikee aukee mulle. Tolla sivulla ekassa kommentissa on jotain aiheesta ja useesti osuu silmään mut enpäs oo vaa keksiny mitä nuo meinaa
Tuolla on kuvat siitä vakiotehostimella tehdystä swapista, tosin perunalla kuvattu.Ikinä ei ole aikaa tehdä mitään kerralla kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahteen kertaan.
Comment
-
Comment