Originally posted by tyr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Tonton View PostEi ku vinoon
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostJa tämä sinänsä informativiinen vastaushan tarkoittaa vähän monisanaisemmmin sitä, että laatikko sopii M50:n perään pulttijaoltaan, mutta M2X ja M5X moottoreiden kallistuskulma on erilainen, joten laatikko tulee alkuperäiseen verrattuna jonkin verran vinoon. Laatikon takakiinnikettä ja vaihdekepin vivustoa muokkaamalla ok.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561e36 328ia
Mb sprinter
e21 320
E12 518
Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
Comment
-
-
Originally posted by bmw89 View Postonkos kukaan jättänyt kaasuläpältä pois tota jäähdytysneste kiertoa?
omalla autolla tullaan ajeleen vaan kesällä ja mietein et on aika turha keksintö kun tällöin vaan lämmittää imuilmaa? :think- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
tehoja sillä ei sitä vertaa saa , että olis hyötyä. Onhan se termostaatti siellä imu kotelossa.
Ei muuten mutta jos saattuuki ajamaan talvella , kerää ruuraa kaasuläpän runkoon , siitä liikkeelle ja kone vaurio. tai jäätää huohottimen tukkoon ja stefa pullahtaa pois -> öljyt kartanolle.
Paskin mahdollinen tilanne.mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View Posttehoja sillä ei sitä vertaa saa , että olis hyötyä. Onhan se termostaatti siellä imu kotelossa.
Ei muuten mutta jos saattuuki ajamaan talvella , kerää ruuraa kaasuläpän runkoon , siitä liikkeelle ja kone vaurio. tai jäätää huohottimen tukkoon ja stefa pullahtaa pois -> öljyt kartanolle.
Paskin mahdollinen tilanne.
Myös täällä poistettu kaasuläpän lämmitys, turha paino ja letkut pois konehuoneesta.E30 M50b28 -90 Cirrusblau
E39 520d Touring -00 Sienarot II
MB Sprinter
Lynx Rave Re 600 -15
Suzuki GSX-R1100 -95
Comment
-
-
Ja ne letkut voi kyllä suoraan kytkeä kaasuläppäänkin ilman sitä termostaattia. Niinkuin m52:ssa on tehty.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Niin tiedän , kaukaa. Mutta joskus se paska tuuri käy , tällä perällä sitä pakkasta löytyy talvisin yli omiksi tarpeiksi.
Omassa prokkiksessa ei myöskään ole kys, kampetta koska pakkasilla ei ajeta..mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Millasia kaikkia piuhoja ja boxia pitää tulla koneen mukana että saa käymään? Huomenna pitäis kone hakia tarvikkeineen muttei oo aivan selvää miten ne sähköt toimii..e36 328ia
Mb sprinter
e21 320
E12 518
Ex. Suzuki b-king -09, Kawa zx9r -04,
Ex.M-b c180esprit -94, e39 523ia -96, e36 320 2.5, e46 328 -99, e36 320i -92, e30 316 1.8
Comment
-
-
Onko kenelläkään m50+m20 vauhtis ja kytkin+ getrag 250(e36 325i) yhdistelmää ilman että on muokattu kytkimen käyttöä?
Näyttää että on muokkaamattomat osa omassa paikoillaan ja nyt arvon että mitä tekisin ettei tulisi jatkossa ongelmia.
Tämän auton kanssahan kävi sellainen tapaus että jo seisontaan vietynä poljin jäi lattiaan.
Työsylinterin tanko ei ollut kumilla kiinni enää sylinterissä , mutta nesteet eivät olleet ulkona(eli työsylinterin mäntä ei ollut tullut ulos), eli luultavaa olisi että vika on siinä että järjestelmä on vetänyt ilmaa.
Sitten taas toisaalta se haarukan kannatintappi oli kulunut aivan pilalle ja haarukan sylinterin puoleinen pää oli osunut jo asetelmaan.
Kai sinne joku patentti pitää tehdä ennenkuin läjään, mutta paljonko ja mihin väliin uskaltaa lisätä ettei missään nimessä jää kytkin luistamaan?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostOnko kenelläkään m50+m20 vauhtis ja kytkin+ getrag 250(e36 325i) yhdistelmää ilman että on muokattu kytkimen käyttöä?
Näyttää että on muokkaamattomat osa omassa paikoillaan ja nyt arvon että mitä tekisin ettei tulisi jatkossa ongelmia.
Tämän auton kanssahan kävi sellainen tapaus että jo seisontaan vietynä poljin jäi lattiaan.
Työsylinterin tanko ei ollut kumilla kiinni enää sylinterissä , mutta nesteet eivät olleet ulkona(eli työsylinterin mäntä ei ollut tullut ulos), eli luultavaa olisi että vika on siinä että järjestelmä on vetänyt ilmaa.
Sitten taas toisaalta se haarukan kannatintappi oli kulunut aivan pilalle ja haarukan sylinterin puoleinen pää oli osunut jo asetelmaan.
Kai sinne joku patentti pitää tehdä ennenkuin läjään, mutta paljonko ja mihin väliin uskaltaa lisätä ettei missään nimessä jää kytkin luistamaan?
Kun e36 320i m50 ilmastoimattomissa malleissa olevan kovan vauhtipyörän haarukka on keskeltä noin 1cm korkeampi. Niin se menisi vähemmän vinoon siellä ja vaikuttaisi sylinterin päässä silloin melkeen tuplana tuon keskustan korkeuden.
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostTiedätkö onko sulla siellä sen kaksoismassa vauhtipyörän haarukka?
Kun e36 320i m50 ilmastoimattomissa malleissa olevan kovan vauhtipyörän haarukka on keskeltä noin 1cm korkeampi. Niin se menisi vähemmän vinoon siellä ja vaikuttaisi sylinterin päässä silloin melkeen tuplana tuon keskustan korkeuden.
Varmaan minulla sitten on kovan vauhtipyörän haarukka.
Koskapa vertasin e36 m40 koneisen haarukkaan ja identtinenhän se siihen nähden on.
Mutta silti on jossain tilanteessa osunut siitä työntötangon kohdalta astelmaan, kiiltävä kohta oli haarukassa ja hento naarmu kytkimessä.
Osaatko ulkoa sanoa onko tuommoista ero tekevää tai jopa enemmän vaikuttavaa haarukkaa jossain getrag 240 tai 260 vaihteistoissa? Sellaisia varmaan löytyisi jostain nurkasta jos etsisi.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostÖhöhöh.
Varmaan minulla sitten on kovan vauhtipyörän haarukka.
Koskapa vertasin e36 m40 koneisen haarukkaan ja identtinenhän se siihen nähden on.
Mutta silti on jossain tilanteessa osunut siitä työntötangon kohdalta astelmaan, kiiltävä kohta oli haarukassa ja hento naarmu kytkimessä.
Osaatko ulkoa sanoa onko tuommoista ero tekevää tai jopa enemmän vaikuttavaa haarukkaa jossain getrag 240 tai 260 vaihteistoissa? Sellaisia varmaan löytyisi jostain nurkasta jos etsisi.
Ja sen verta vielä tuohon haarukoitten eroon niin ei ollutkaan kuin 6mm korkeammalla se keskusta niihin päihin nähden. Ja muodossa ei muuta eroa kuin että se pää menee jyrkemmin alas siitä taite kohdasta. Kun oli äsken pöydällä kummatkin haarukat.
Ei ole kyllä tietoa onko jossain muussa vastaavaa eroa enemmän.
Ainut mikä tulee mieleen mikä voisi auttaa niin eikös e21 323? ollut se pidempi painelaakeri mikä piti sopia suoraan.Last edited by EMP; 18-01-2014, 16:21.
Comment
-
Comment