Originally posted by greivi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jotain on paskana 320 touringin alustassa:
Eilen jouduin tekemään u-käännöksen vasempaan aika hektisessä paikassa eli tuli tehtyä melko vikkelään. Heti sen jälkeen suoraan ajettaessa veti voimakkaasti vasemmalle. Auto oli sen jälkeen parkissa työpäivän ja kotiin ajellessa meni taas ihan normaalisti suoraan. Pakko oli kuitenkin kokeilla uudestaan u-käännöstä, tällä kertaa oikealle, ja taas alkoi vetäminen nyt tietty oikealle.
Eli joku siellä alustassa ei "palaudu" mutta mikä?
Comment
-
-
Kone m20b25(27) motronic 1.1 auto hörähtää käymään käy noin 500rpm tyhjää kuolee kaasuun kosketteassa, välillä käy kaasu pohjassa ja pomppii 1000-400rpm välillä.
-Uudet tulpat
-Uudet piuhat
-Jako kohdallaan
-3bar bensanpaineet
-Ecu kunnossa (testattu toisessa autossa)
-Laatikon anturat kunnossa ja oikein päin
-Nastakin löytyy vauhtipyörästä
-Ajosta otettu maffi kiinni eli kunnossa
Tyhjäkäynti moottori nyt on rikki mutta kyllähän ton romun pitäs käydä kummiski.
Eli mikä tota paskaa vaivaa??The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by MMF View PostJotain on paskana 320 touringin alustassa:
Eilen jouduin tekemään u-käännöksen vasempaan aika hektisessä paikassa eli tuli tehtyä melko vikkelään. Heti sen jälkeen suoraan ajettaessa veti voimakkaasti vasemmalle. Auto oli sen jälkeen parkissa työpäivän ja kotiin ajellessa meni taas ihan normaalisti suoraan. Pakko oli kuitenkin kokeilla uudestaan u-käännöstä, tällä kertaa oikealle, ja taas alkoi vetäminen nyt tietty oikealle.
Eli joku siellä alustassa ei "palaudu" mutta mikä?
Molemmat siksi, että tuo pallonivel aiheuttaa tuon ohjauksen jäämisen toiseen laitaa vain sillä puolen jossa sijaitsee, nuo muut aiheuttavat sen molempiin suuntiin.Olli.
Comment
-
-
klikatkaa mulle kuva260 getragin kuva jossa näkyy selvästi vaihde vivun asennus
Puhelimella liian hidasta!Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View Postklikatkaa mulle kuva260 getragin kuva jossa näkyy selvästi vaihde vivun asennus
Puhelimella liian hidasta!
laatikko asennettu. startti tuottii tuskaa=/
Onko 325 erinlaisia rätti niveliä? Mun rätti niveles ja laatikon välillä jako ei täsmää, samoin kardaani ei mene paikoillensa (näyttää aivan liian pieneltä)Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View Postlaatikko asennettu. startti tuottii tuskaa=/
Onko 325 erinlaisia rätti niveliä? Mun rätti niveles ja laatikon välillä jako ei täsmää, samoin kardaani ei mene paikoillensa (näyttää aivan liian pieneltä)
Ja e36 325i ja e34 325i24v zf lootassa on iso rätti.Olli.
Comment
-
-
E30 mittarist vähän elelee omia elämiään. Nopeusmittari näyttää +10km/h (johtuu varmaan renkaista) sitte lämpömittari on yleensä ajossa keskellä ja liikahtaa aina välillä yhden pykälän oikealle sitten kun kopauttaa sormellaniin menee taas keskelle. No tuli jouduttua autojonoon odottelemaan sellanen 5-10min metri metriltä liikuskelua. Lämpmittarin mukaan lämmöt nousi yhden pykälän ja aattelin että ihan normaalia. Mutta sitte ajossa (n. 100km/h) viisari ei pompannutkaan keskikohtaan vaan kävi aas pykälää ylempänä/alempana vähän väliä. Pysäytin ja kävin koittamassa vesiletkuja. Ylävesiletku oli ihan normaali ei liian kuuma. Sitten ajelin taas hetken ja kopautin kunnolla mittaria niin se heitti viisarin ihan keskelle niinkuin kuuluukin. ja nesteet katoin tuossa aamulla niin on justiinsa eikä melkeen. Sitten kun yleensä aamulla lähtee ajelemaan niin se viisari hypähtää yhtäkkiä eikä tasaisesti lämpöjen noustessa. Aattelin ton tilalle laittaa uuden mittarin niin onko tietoa millainen anturi tuossa on että voi varmaankin ottaa vakio vedenlämpömittarin pois ja laittaa tarvikkeen tilalle ? vai olisko sitten anturissa vikaa ?
Sitten vähän kytkin onkelmaa. Remppa tiedos ku on ajanu hetken aikaa ja päästää tyhjäkäynnillä kytkimen niin kuuluu selvä ääni mutta en osaa sanoa millainen. Sellainen pieni kalkatus. Voiko semmoinen johtua kytkimestä että kun vaikka vitosella on kiihdyttäny ja päästää kaasua niin tietyssä kohassa kun on vähän kaasua ja auto rullaa vähän omillaan niin kuuluu sellainen ujeltava ääni ?
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostEi, mutta joissa 325e ja kaikissa 324td laatikoissa on isompi rätti.
Ja e36 325i ja e34 325i24v zf lootassa on iso rätti.
Pystyyks ton laipan vaihtaan? tuleeko öljyt mäelle?
Tässä kiireessä ei viitsi alaata kardaania ja uutta rättiä metsästäänLast edited by jouni.325; 31-07-2010, 20:58.Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Pystyy vaihtamaan, eikä sieltä pitäis kovin paljoa tulla öljyäkään, jos ollenkaan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostPystyy vaihtamaan, eikä sieltä pitäis kovin paljoa tulla öljyäkään, jos ollenkaan.Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Originally posted by jouni.325 View PostHyvä homma Kysytäämpä vielä: boorit on varmasti samat?
Comment
-
-
kiitoksia todella paljonTäällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
Comment