Eikö ketään ole uusinut tuota vaihdekepin osaa ja tiedä kuuluuko sen olla soikea?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by MiKqsu View PostVoisi hiukan kysyä tuota kun käyn hakees kepukan! Ei minun logiikkaan kuulu tuo soikea reikä? Mitä he sanoivat silloin jos muistat.
Comment
-
-
Molemmilla sivuilla on alhaalla 1 ruuvi/puoli, ne auki niin ylöspäin nykäisemällä lähtee.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMiten saa takapenkin selkäosan pois?
Realoemista yritin tähyillä miten on kiinni, ei näy.
Yritin hieman vetää alhaalta, tuloksetta.
Alaosa on poissa.
Edit: Pitkä selostus on hitaampi kirjoittaa, kuin lyhyt ^^.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostMeneekö etupenkin niskatukihärpäkkeet suoraan takapenkkiin?
Ajatuksena olisi laittaa myös taakse niskatuet, karvalakkisisustaan..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostSopiiko 325i etujarrut (levyt+satulat) tuohon sigun autoon? Pieniin tolppiin siis ja 316 napaan.
Itselläni on autossa pikkutolppa+ jäähdytetyt levyt ja sille satula.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Originally posted by Nenonen View PostMitä eroa on punasella ja vihreellä jäähytinnesteellä? Niitä ei vissiin sovi mennä sekottamaan? Kumpi passaa sigun autoon paremmin?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostVihreä e30:ssä oikeaa (oikeampaa), katso kuitenkin ensin ettei ole vaihdettu punaiset nesteet joskus. Siinä tap. laitat tietenkin punaista.BMW E30 316 M10
Comment
-
Comment