Kerros vähän lisää? Ei oikeen netistä löydy mitään tietoo.
Puhelinnumero näyttäs googlettamalla löytyvän mitä muuta tarvii? Hommaat typ 188 perän ja kiikutat sinne. Särkikosken kautta käsittääkseni saa ostaa lukkoyksiköt + asennuksen. Omaan katiskaan hommasin em. peränkuoret (vanha , 50€) ja uuden välityksen (ebay.de). Jossain vaiheessa kiikutan palikat ja tukun fyrkkaa yllämainittuun paikkaan.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Puhelinnumero näyttäs googlettamalla löytyvän mitä muuta tarvii? Hommaat typ 188 perän ja kiikutat sinne. Särkikosken kautta käsittääkseni saa ostaa lukkoyksiköt + asennuksen. Omaan katiskaan hommasin em. peränkuoret (vanha , 50€) ja uuden välityksen (ebay.de). Jossain vaiheessa kiikutan palikat ja tukun fyrkkaa yllämainittuun paikkaan.
ainakin shmiedmannilta saa vielä, tosin kovin oli hapettuneita metalliosat ku ittelleniki tuli, lienekkö sitte loppunu luonnollista kautta ne kun kuulemma mitään suojarasvaa ei bmw käytä varaosissaan..
Mites, onko mitään haittaa jos laitan e30 iSssään eli m42, m40 koneen laturin? Kiinnitykset täsmää, m40 laturi oli 80a, kun taas iS:n 65a. Eli onko mitään haittaa? Akun voisin varmaan päivittää isompaan..? Sit se hihnapyörä oli vähän eri kohdassa, mutta tämän saa varmasti korjattua vaihtamalla pyöriä keskenään, näytti ainenkin käyvän. Toisessa tais olla volttejakin 0,5v enemmän.. Siis siinä m40 laturissa.
Mites, onko mitään haittaa jos laitan e30 iSssään eli m42, m40 koneen laturin? Kiinnitykset täsmää, m40 laturi oli 80a, kun taas iS:n 65a. Eli onko mitään haittaa? Akun voisin varmaan päivittää isompaan..? Sit se hihnapyörä oli vähän eri kohdassa, mutta tämän saa varmasti korjattua vaihtamalla pyöriä keskenään, näytti ainenkin käyvän. Toisessa tais olla volttejakin 0,5v enemmän.. Siis siinä m40 laturissa.
No se on tehokkaampi laturi. Mitenhän lienee kampuran ja laturin hihnapyörien halkaisijat? Vaikuttaa pyörimisnopeuteen , ja yhtään alkuperäista kovempaa ei ainakaan tarvi pyöriä (yleensä reilusti ylimitoitettu..)
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Elikkäs ilmeni semmonen ongelma, että täytyisi tuohon sigun autoon vaihtaa katti katastukseen joka on 2.1.2012. Varsinainen ongelmahan on se että katti pitäs jostaan löytää. Marmoriltahan sen varmaankin saisi mutta voin vain kuvitella kuinka tähtitieteelinen hinta on . Tietääkö joku fiksumpi mistä voisi saada tarvikekatin tai alkuperäisen hiukan huokeampaan hintaan? Pitäisi kuitenkin käydä alkuperäisiin kiinnityksiin...
M40B16n laatikko: kakkosen synkro kohta finaalissa, siis ei rusahda vaan tuntee portaan kylmänä.
Kannattaako vaihtaa itse synkro vai ostaa käytetty laatikko?
Elikkäs ilmeni semmonen ongelma, että täytyisi tuohon sigun autoon vaihtaa katti katastukseen joka on 2.1.2012. Varsinainen ongelmahan on se että katti pitäs jostaan löytää. Marmoriltahan sen varmaankin saisi mutta voin vain kuvitella kuinka tähtitieteelinen hinta on . Tietääkö joku fiksumpi mistä voisi saada tarvikekatin tai alkuperäisen hiukan huokeampaan hintaan? Pitäisi kuitenkin käydä alkuperäisiin kiinnityksiin...
Tämä kyllä pitäisi käydä suoraan mutta en tiedä miten kestää, kun on tarvike.
Eikä hinta oo päätä huimaava :think
Siinä olis yks hyvä vaihtoehto kyllä. Näyttäs olevan jenkkilässäkin noita mutta tiiä sitte miten paljon eroaa nuo päästöt. Ei taija mennä täälä katastuksesta läpi ku auto on vielä kaiken hyvän lisäksi vähäpäästönen. Tieten palauttaminen on aika paljon hankalempaa jos ei sitte sovikkaan.
Comment