Originally posted by Maza
View Post
E30 M5 moottorilla
Collapse
X
-
No niinpä. Tyhmää porukkaa täälläkin, kun aina vaan kysellään, että jos laittais sellasen koneen, niin kuinka ja miten? Helppoahan se on, ku tietää niksit. Ja M5 ja Alpinoitahan saa Saksasta ihan ilmaiseksi, niitä voi poimia sieltä kuin käpyjä metsästä.
-
Oon joskus lehdessä nähnyt M Gmbh:n tekemän alkuperäisen e30 m3 jossa oli m5 kone. Olenko nähnyt harhoja vai mitä? Siinä oli kojelaudassa M-sport lätkä jossa luki numerosarja ja m3/m5.
Comment
-
Juu onhan niitä kaikenlaisia erikoisversioita valmistettu kokeeksi. Mutta eipä taida noita löytyä kolmea kappaletta Suomen kilvissä..Originally posted by Bmw Master View PostOon joskus lehdessä nähnyt M Gmbh:n tekemän alkuperäisen e30 m3 jossa oli m5 kone. Olenko nähnyt harhoja vai mitä? Siinä oli kojelaudassa M-sport lätkä jossa luki numerosarja ja m3/m5.
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Nii, tuokin oli saksalaisessa opuksessa.Originally posted by Juhis View PostJuu onhan niitä kaikenlaisia erikoisversioita valmistettu kokeeksi. Mutta eipä taida noita löytyä kolmea kappaletta Suomen kilvissä..
Eiköhän nuo pari mitä tiedän suomessa olevan ole jonkun ite tekemiä. Siis m3 m5:sen koneella.
Comment
-
Nyt on kyllä nää sun kylmät faktat aika pahasti pielessä.Originally posted by 325cabrio View PostNyt täytyy sanoa että Rännäri ei ole puhunut näistä mitään vaan eräs ystäväni joka omisti tällaisen auton joka oli tullut bemarin tehtaalta.
Rekisterinumero autossa on sellainen kuin BEM-300.
En tiedä missä auto tänä päivänä on.
Ediitttiä: Ihan ensimmäiseksi suosittelisin että lukisit tämän ketjun kokonaan läpi, niin saattaisi selvitä niitä faktoja vaikka tuosta BEM-kolmesatasestakin.Last edited by L.H; 03-12-2006, 20:31.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Tuo kyseinen menopeli on ihan pommi ja ei taatusti aito.Originally posted by 325cabrio View PostNyt täytyy sanoa että Rännäri ei ole puhunut näistä mitään vaan eräs ystäväni joka omisti tällaisen auton joka oli tullut bemarin tehtaalta.
Rekisterinumero autossa on sellainen kuin BEM-300.
En tiedä missä auto tänä päivänä on.
Comment
-
Originally posted by 325cabrio View PostNyt täytyy sanoa että Rännäri ei ole puhunut näistä mitään vaan eräs ystäväni joka omisti tällaisen auton joka oli tullut bemarin tehtaalta.
Rekisterinumero autossa on sellainen kuin BEM-300.
En tiedä missä auto tänä päivänä on.
suht tuttu auto foorumin väelle..ja kyseinen autohan oli/on ihan kotisuomessa rakennettu,eikä mikään alkuperäinen laite.. edit:näköjään myöhästyin jo..e36 320 cabrio.
e36 328 coupe.
Comment
-
Sit on meikäläistä kusetettu ja pahasti.Originally posted by L.H View PostNyt on kyllä nää sun kylmät faktat aika pahasti pielessä.
Ediitttiä: Ihan ensimmäiseksi suosittelisin että lukisit tämän ketjun kokonaan läpi, niin saattaisi selvitä niitä faktoja vaikka tuosta BEM-kolmesatasestakin.
Yhden toisen punaisen E30 olen kuusi vuotta sitten nähnyt ahvenistolla vanhemmalla herralla ja hänellä oli näyttää papereita BMWn tehtailta ja tässä autossa oli tuo lätkä sisällä autossa josta BMW Master puhui.
Lätkässä oli vielä rakentajan allekirjoitus.
Comment
-
Anna mä arvaan... Siinä lätkässä oli allekirjoitus: Roberto Ravaglia, tai Johnny CecottoOriginally posted by 325cabrio View Posttässä autossa oli tuo lätkä sisällä autossa josta BMW Master puhui.
Lätkässä oli vielä rakentajan allekirjoitus.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Noita E30 M3/M5 muutoksia tehtiin Suomessa aikoinaan -90 luvun alkupuoliskolla tasan kaksi kappaletta...BEM-300 sekä eräs keltainen KLS-182.
Noi on molemmat alkuperäisiä Suomi_m3:sia joista toi keltainen oli kolaripeli ja se elvytettiin uudelleen. Noiden kahden lisäksi tehtiin yksi perus e30 johon tuli M5 pata..se on tavattu mm Ahvenistolla BMW Club Finlandin ratapäivillä. Tässä sleeperissä on lisäksi vain yksi ulostulo takana ja sekin Diesel-lookki. BEM-300 luovutti alkuperäsien tekniikkansa suomi e30 touringiin ja sekin on edelleen "hengissä" näin sen pari viikkoa sitten viimeeksi.
Keltainen mokoma on enemmän kilparadoilla näkyvä ilmestys kuin siviililiikenteessä...BEM-300 taas pitäisi olla melko hyvässä kunnossa tätä nykyä...päässyt hoivaaviin käsiin.
Siitä keltaisesta vielä yksi räpsy.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Ei tarvitse kuin lukea tämän topikin toista postausta, niin selviää jo varmasti 3kpl, joista kaksi punaista ja yksi keltainen.Originally posted by Bmw Master View PostHmmm... Tiedän kyllä takuulla yhden punaisen noiden lisäksi....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment