Olis tarkoitus tilata talven aikaan Bc racingia e30 cabriolettiin, millasia jousia porukka suosittelee avon alle?
Tai millaista settiä ylipäätään, jos ottaisi sellaisen että sen sit saa oikeasti matalaksi jos haluaa.:think
60mm/60mm madalluksella prefacelift pitäisi siis olla tasapainossa? :think
Jos ei ole niin etutolppiinkin on olemassa kahta tai kolmea eri paksuutta jousilautasten kumilättyjä. Jos on vakiotolpat ni siinä on kans toimiva markanpatentti jolla voi hienosäätää korkeutta.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
H&R Cup Kit 60/40mm madalluksella oli ainakin omassa cabriossa täysin ajokelvoton. Ei tosiaan sitä leppäkerttuakaan voinu ylittää ilman että kolisee kiinni useampi paikka. Täysin /C:stä.
Onneks löyty Markolta eteen korottavat jousilautaset ja sitten paksuin mahdollinen kumi väliin, niin pystyy edes jotenkin etenemään. Musta rupee tuntumaan että paras alusta normi katukäyttöön ainakin PK-seudulla on M-Sportti alusta. Tollanen linttaan madallettu hyppykeppi on kyllä niin paskua että oksat pois...
Tuleeko takana säädettävässä alustassa säätöpalikka ylä vai alapuolelle alustana tatechnix? Tällähetkellä ne on alapuolella, mutta kun katselin racelandin asennusvideoita niin laittoivat yläpuolelle.
Tuleeko takana säädettävässä alustassa säätöpalikka ylä vai alapuolelle alustana tatechnix? Tällähetkellä ne on alapuolella, mutta kun katselin racelandin asennusvideoita niin laittoivat yläpuolelle.
eipä sillä ole merkitystä... yleensä ovat alhaalla...
elikkäs löyty tällänen setti ja tuli pari kyssäriä mieleen.
Eli jouset punaiset PI merkkiset juosessa numerot 15-034 VA/14.9904 tarkoitettu periaatteessa kutoskoneiseen..
Eteen iskarit Cobra 840411F, 12-4-07, F22
Takana vakio iskarit.
Kuinkas saan noi muutoskatsastettua ? katsastanko pelkät jouset ?
Onko tosiaa nykyään niin että tarvitsee vain nelipyöräsuuntauksen eikä tuv lappuja ?
Onkos kukaan muutoskatsastanut e30 piin alustasarjaa uusilla ohjeistuksilla? Lähinnä saako kaikki pyörän kulmat lapulle "vihreäksi" :think
Mitäs uutta tässä on?
Etucamberia pystyy säätämään camber correction-yläpäät asentamalla ja/tai vinguttamalla yläpään kiinnitysreiät tolpassa soikeaksi, jos cambersädöllä olevia yläpäitä ei ole. Taka-aurauksia ja -camberia voi säätää joko asentamalla orkkis epäkeskohelat tarvittavaan asentoon, ja/tai tekemällä sinne epäkeskopulteilla toimivat säädöt.
Minun mielestä ohjauskulmien säätö ei ole jotain minkä JOUTUU tekemään. Oikeet kulmat on tärkein ajoon vaikuttava asia heti rengaspaineiden jälkeen.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Täällä kun usein moititaan e30 alustaa, onkos kukaan miettinyt päivittää sitä kunnolla? Tyyliin uuden M2,M3 tai M4 täydellisellä taka-akselilla?
Tämähän olisi käytännössä puhdas kilpa-alusta ja esim. 200x parempi kuin e46 tyylinen ratkaisu.
Ei toki käy leimalla, mutta muuten kyllä.
Tämähän on siis sellainen kuin aston martineissa ja Ferrareissa on.
Itse en tolle lämpene, mutta olenkin vanha jäärä tässä asiassa.
Comment