Mistä tilata hinta/laatusuhteelta paras setti puslia e30 alustaan? Jossa löytyy kaikki mahdolliset puslat, mielellään uretaania.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Alusta-asiaa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Strongflexiltä. Mut jos multa kysytään, niin vain taka-apurungon isot puslat kantsii olla uretaanisia. Muut orggis kumisia.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostStrongflexiltä. Mut jos multa kysytään, niin vain taka-apurungon isot puslat kantsii olla uretaanisia. Muut orggis kumisia.
Comment
-
-
Katu käytössä olevaan e30:seen laitoin takatukivarsiin, poikkipalkin pääty pusliksi powerflex, oli kyllä ihan jees, ei kantanut ääniä sen ihmeellisemmin.
Nyt nykyisessä on edessä powerflex, myös meinaan laittaa taakse tukivarsiin, poikkipalkkiin, kallistuksen vakaajiin, mutta perään meinasin laittaa orggista, kun oon kuullut että kantaisi ääniä..
Eikö ne strongflexiltä keltaiset oo parempia kuin powerflex:thinkEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostLaita kaikki alkuperäistä. Nuo kaikenmaailman pingpongflexit sun muut on lopunviimein vain vekkulin värisiä, mutta tosiasiassa kokolailla hukkaanheitettyä rahaa. Sad, but true.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMikä niistä huonoja tekee ? No ok, e30 takatukivarsissa orkkis lienee paras, uretaaniset eivät kuulemma kestä kun sivuttaisvoimat rikkoo puslan päästä sen kauluksen joka joutuu ottamaan em. voimat vastaan.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Orkkis umpikuminen etutukivarrenpusla on todella paljon parempi kuin uretaani, varsinkin jos tarve on epäkeskopuslalle. Uretaani epäkesko ei tahdo pysyä paikoillaan, vaan pyörähtää ajan myötä siinä silmukassa ja sitä ei saa millään enää pysymään paikoillaan. Uretaani epäkeskossa ei myöskään ole yhtä paljoa epäkeskeisyyttä, kuin alkuperäisessä bmw tuotteessa ja jälleen kärsii alustan geometria. Myös ajomukavuudessa oem umpikuminen hakkaa nuo uretaanit joita itse olen koittanut aivan 6-0, ei siltojen liikuntasaumakiskot kolahda läheskään niin paljoa kabiiniin.
Yllä oleva diipadaapa perustuu ainoastaan omiin kokemuksiin e30 korimallia koskien..
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostOrkkis umpikuminen etutukivarrenpusla on todella paljon parempi kuin uretaani, varsinkin jos tarve on epäkeskopuslalle. Uretaani epäkesko ei tahdo pysyä paikoillaan, vaan pyörähtää ajan myötä siinä silmukassa ja sitä ei saa millään enää pysymään paikoillaan. Uretaani epäkeskossa ei myöskään ole yhtä paljoa epäkeskeisyyttä, kuin alkuperäisessä bmw tuotteessa ja jälleen kärsii alustan geometria. Myös ajomukavuudessa oem umpikuminen hakkaa nuo uretaanit joita itse olen koittanut aivan 6-0, ei siltojen liikuntasaumakiskot kolahda läheskään niin paljoa kabiiniin.
Yllä oleva diipadaapa perustuu ainoastaan omiin kokemuksiin e30 korimallia koskien..
Apurungon puslia vaan ei saa orggiksena umpikumisena, niin sinne olen jättänyt strongflexit.
Originally posted by jr66 View PostIsot puslat + perän takakannen pusla, kaikki kolme pitävät takakelkkaa korissa kiinni. Eteen laittaisin tukivarsien takapuslat.Last edited by Pazi88; 08-09-2017, 10:41.
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo tämän takia itsekkin laitoin orggis kumisen epäkeskon. Ohjaustuntuma on ihan yhtä tarkka umpikumisella ja keltaisella strongflexillä. Mutta kuminen on huomattavasti hiljaisempi ja saa enemmän epäkeskeiseksi. Sama juttu takakynkkien puslissa (jos on tarvetta epäkeskeisyydelle).
Apurungon puslia vaan ei saa orggiksena umpikumisena, niin sinne olen jättänyt strongflexit.
Ainiin joo. Unohdinkin tuon perän puslan. Meillä kun ei oo kummassakaan e30:ssä orggis perä, niin unohtu kokonaan et se e30:n oma perän pusla on semmonen holo.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostSiihen perään saa myös kumisen jämäkän puslan. Löytyy Z3M mallista.
Comment
-
-
Uretaani olis kyl helpompi laittaa
Originally posted by Kojontti View PostMäärittele parempi... Mutta strongin keltainen on 90 shore kovuinen kuten powerflexin mustakin.
Originally posted by jannmann View PostSiihen perään saa myös kumisen jämäkän puslan. Löytyy Z3M mallista.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Comment