Originally posted by jr66
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Alusta-asiaa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Auto e30 320i vm88 alla pyörii Keskin KT1 9x16 ET 15 215/40 nakeilla!
Alusta löytyy... ? Ei tietoo mikä siellä on
Uutta alustaa etitään ( kork / jäyk säädettävä ) auto pitää saada tonttiin sekä JÄYKÄKS koska nyt auto on kuin vene.
Mikä ois erittäin hyvä coilover alusta tälläsee pikkutolppaseen bemmiin jotta auto tulis tonttiin ja ois viel jäykkä? Hinnalla ei niin väliäsäästetty
Säätö varaa sais olla reilusti sekä sitten joku joka ei ekan kesän jälkee sylkis sisukset pihalle vaa kestäis..BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Shameless View PostAuto e30 320i vm88 alla pyörii Keskin KT1 9x16 ET 15 215/40 nakeilla!
Alusta löytyy... ? Ei tietoo mikä siellä on
Uutta alustaa etitään ( kork / jäyk säädettävä ) auto pitää saada tonttiin sekä JÄYKÄKS koska nyt auto on kuin vene.
Mikä ois erittäin hyvä coilover alusta tälläsee pikkutolppaseen bemmiin jotta auto tulis tonttiin ja ois viel jäykkä? Hinnalla ei niin väliäsäästetty
Säätö varaa sais olla reilusti sekä sitten joku joka ei ekan kesän jälkee sylkis sisukset pihalle vaa kestäis..
toki noilta löytyy yli 1000€ maksaviakin malleja
mutta sitten hinnat alkaen 1000€ löytyy h&r, kw2
ei muuta kuin netti kaupat auki ja selaamaansigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postalta tonnin löytyy vaikkapa d2, k-sport, bc-racing
toki noilta löytyy yli 1000€ maksaviakin malleja
mutta sitten hinnat alkaen 1000€ löytyy h&r, kw2
ei muuta kuin netti kaupat auki ja selaamaan
Onko heittää hintaarviota mitä otetaa ku säädetää kohillen koko alusta?
Eikai mikään noista vaadi sen kummempaa ku vanhat rojut pois ja uudet alle + säädöt kohillen --> kovaa ajoa?BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Shameless View PostAuto e30 320i vm88 alla pyörii Keskin KT1 9x16 ET 15 215/40 nakeilla!
Alusta löytyy... ? Ei tietoo mikä siellä on
Uutta alustaa etitään ( kork / jäyk säädettävä ) auto pitää saada tonttiin sekä JÄYKÄKS koska nyt auto on kuin vene.
Mikä ois erittäin hyvä coilover alusta tälläsee pikkutolppaseen bemmiin jotta auto tulis tonttiin ja ois viel jäykkä? Hinnalla ei niin väliäsäästetty
Säätö varaa sais olla reilusti sekä sitten joku joka ei ekan kesän jälkee sylkis sisukset pihalle vaa kestäis..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostJos resursseja kerran on niin tee_säätömahdollisuudet_takapyörille. Tarvittavat osat maksaa alle 100€. Eikä etupään säätömahdollisuuksilla tee mielestäni mitään jos takapään kulmia ei saa korjattua. Osat ei maksa paljoa, työtä se kyllä hieman teettää..
mitä osia alan kattoo ja millaset tylt tämä teettää? :thinkBMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Shameless View PostValitettavasti joudut nytt hiukan enempi selittää jotta meikäkin ymmärtää..
mitä osia alan kattoo ja millaset tylt tämä teettää? :think
Lyhyesti: Kolmekympissä madaltaminen lisää haritusta ja camberia. Näistä kumpikin aiheuttaa kumin sisäsyrjän kulumista joten ne menee sitten aika äkkiä kankaille.
Taka-apurunko lattialle, takatukivarret irti, kiinnitysreiät ovaaliksi, hahlolätkät hitsaten tilalle, E39 epäkeskoruuvit prikkoineen kiinni. Kelkka kiinni autoon ja kulmien säätöön. Mutta lukaise ajatuksella tuo topikki läpi anyway.
Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Shameless View PostOnko heittää hintaarviota mitä otetaa ku säädetää kohillen koko alusta?
Eikai mikään noista vaadi sen kummempaa ku vanhat rojut pois ja uudet alle + säädöt kohillen --> kovaa ajoa?
Olikos niin että tonne KW:lle piti vanhat tolpat lähettää että tekevät niihin ne...F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostSelaileppa läpi tämä <-KLIK!
Lyhyesti: Kolmekympissä madaltaminen lisää haritusta ja camberia. Näistä kumpikin aiheuttaa kumin sisäsyrjän kulumista joten ne menee sitten aika äkkiä kankaille.
Taka-apurunko lattialle, takatukivarret irti, kiinnitysreiät ovaaliksi, hahlolätkät hitsaten tilalle, E39 epäkeskoruuvit prikkoineen kiinni. Kelkka kiinni autoon ja kulmien säätöön. Mutta lukaise ajatuksella tuo topikki läpi anyway.
Jarno
joo-o :think kyllähän tuokin mahdollisuus olisi! Harmi ku aikaa ei niin ole eikä työtiloja jotenka tässä asiassa mennään missä aita matalin
Soitin tohon UGM ja sieltä tämän D2 sais asennettuna noin tonnin paketti hintaan... onkos kokemuksia tästä alustasta eli D2 STREET e30 alla?
pääsiskös halvemmalla jos tilais tolpat ja jouset erikseen vaikk eri valmistajilta? tämäkin mieluiten bolt-onBMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Oon nyt katellu tota D2 sekä sitten BC-Racing coiloveria... huonompi homma näissä on se etteivät "täysin" ole TÜV hyväksyttyjä... prkl
weitecii ei mielestäni ollu 45mm tolppiin... helpoiten sais jos ois 51mm tolpat!
Millane duuni ois vaihtaa isompiin tolppiin??? :think
Vai oisko jollai heittää Tüv hyväksytty coilover alusta ( HYVÄ ) jonka tähän hätään sais... loppuu innostus tähän selailuunBMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostMiksi pitää olla hyväksytty?
E: näissä vanhoissa autoissa ei siis vaadita mitään todistuksia.No sittenhän
Nyt sitt mietitään josko Bc vaiko D2..? :thinkLast edited by Shameless; 19-06-2012, 20:52.BMW e30 M-Tech II (M30B35) -89
BMW e30 316i-90
ex.
BMW e30 320i (2.6 stroked) -88
BMW e30 316 Bavaria -90 BMW e92 325 Coupe -06
Comment
-
-
Originally posted by Bimmerniko View Postnyt etitään oikeasti matalaa ei ehkä säädettävää? mutta kuitenkin että pyörät mahtuu kääntymään! renkaat 195/50-15 ja auto 318i -89 ! 40-40 madallus mielestäni vielä turhan vähäinen! :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment