Originally posted by mehtojarvi
View Post
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tulee hiekkaapellin päälle istuvuudesta en osaa sanoa mutta muistaakseni lisä osassa on ihmeelliset "ilmanotto ritilät" sivuissa ovat umpinaiset mutta jotenki hassun näköisetToyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
-
Missä voisi olla vika... 325 penari olis kyseessä vm 89. Eli auto kävi kuudella kun talliin vielä ajoin, mutta ei vastannut oikeen kaasuun ja yht äkkiä meni hetken ja taas samaa.. vaihdoin tulpat pari viikkoa sitten kun alkoi käymään viidellä ja tulppien vaihdon jälkeen toimi normaalisti muutaman viikon, mutta sitten alkoi tuo kyseinen ongelma ja ajattelin vaihtaa tulpatjohdot+puolan.. Noh uudet johto eivät toimineen sen paremmin ja kävi 4... vaihdoin vanhat takaisin ja puola siis vain uusi nyt.. Eli laitoin ensiksi johdot hituse vituralleen hätäpäissään eli virranjakajaan 2-4-6-1-3-5 ja ee toiminut ja ihmettelin hetken ja tarkistin onko oikein ja kappas 1 ja 3 väärinpäin eli nyt järjestys 2-4-6-3-1-5 ja käy neljällä..
Mistä lähtis vikaa etsimään kun ei hirveen loogiselta kuulostas, että olisi pari suutinta hajonnut yönaikana? ja b-pumppu jos sökönä olis niin eihän tuo edes kävisi 4? Kiitos ja kumarrus vastauksista!!
Comment
-
Oikea syttyjärjestys on 1-5-3-6-2-4Originally posted by Razak View PostMissä voisi olla vika... 325 penari olis kyseessä vm 89. Eli auto kävi kuudella kun talliin vielä ajoin, mutta ei vastannut oikeen kaasuun ja yht äkkiä meni hetken ja taas samaa.. vaihdoin tulpat pari viikkoa sitten kun alkoi käymään viidellä ja tulppien vaihdon jälkeen toimi normaalisti muutaman viikon, mutta sitten alkoi tuo kyseinen ongelma ja ajattelin vaihtaa tulpatjohdot+puolan.. Noh uudet johto eivät toimineen sen paremmin ja kävi 4... vaihdoin vanhat takaisin ja puola siis vain uusi nyt.. Eli laitoin ensiksi johdot hituse vituralleen hätäpäissään eli virranjakajaan 2-4-6-1-3-5 ja ee toiminut ja ihmettelin hetken ja tarkistin onko oikein ja kappas 1 ja 3 väärinpäin eli nyt järjestys 2-4-6-3-1-5 ja käy neljällä..
Mistä lähtis vikaa etsimään kun ei hirveen loogiselta kuulostas, että olisi pari suutinta hajonnut yönaikana? ja b-pumppu jos sökönä olis niin eihän tuo edes kävisi 4? Kiitos ja kumarrus vastauksista!!Alla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
Auto E30 320i -83.
Polttaa sulakkeen jos laittaa vilkun oikealle tai hätävilkut päälle. Ei ehdi edes mittaristossa merkkivalo vilahtaa.
Kokeiltu: etu- ja takapolttimo ok (kylkivilkkujahan tässä ei ole), vilkkurele, hätävilkkukatkaisija. Onkohan nyt vaan niin käyny että johto hankautunu ja ottaa koriin kiinni.. toisella releellä ku koitin niin se alko surisemaan ku koitti vilkkua oikealle, ennenku sulake palaa.- Ihala Connection-
e28 "518i" bavaria
Comment
-
USA-mallissa 4,10-välitys (ylivaihdelaatikko)Originally posted by jmp2002 View Poste30 m3
perävälitys?? oliko 3.25??
195hv, 200hv, EVO-I, 215hv, Cabrio ja kaikki erikoisversiot (Europameister, Cecotto/Ravaglia, Tour de Corse), ovat 3,25-välityksellä.
EVO-II ja Sport Evo 3,15-välityksellä..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Siis tä ? Imusarjassa lukee sytytysjärjestys, laitat tuon mukaan piuhat jakajan kanteen alkaen ykkösestä, ensin tietysti tarkastat että ajoitus on kohdallaan ja pyörijä oikeassa kohdassa.Originally posted by Razak View PostSytytysjärjestys ei ole sama kuin virranjakajasta -> sylintereihin menevä järjestys... Lukee ihan itse jakajan kannessakin tuo kyseinen järjestys minkä mainitsin...
Comment
-
missäs olis e30 vika kun ei lataa. Mittariston valo ei syty, on ehjä, annoin akulta suoraan virtaa. Mittariston sinisen liittimen pinneihin 14 vai 16 tuli virta. Laturin siniselle heräte johdolle tulee virta. Maadoitus laturin persiistä iskarin torniin yhdistää hyvin. Akku uusi boschilainen. Kertokkeehan.
Auto siis 316i m40
e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Etämyynnistä (postimyynti, nettikauppa) ostetut tuotteet voi aina palauttaa 14 päivän sisällä ilman mitään selityksiä, kunhan ne ei oo elintarvikkeita, alusvaatteita tms.Originally posted by mehtojarvi View Postei ainakaan kuvissa näy,mutta sillonhan kuvat antaa väärää tietoa ,eli voi laittaa takasin?
Comment
-
jos lamppu ehjä johdot kunnossa niin laturi rikki!!Originally posted by janituz View Postmissäs olis e30 vika kun ei lataa. Mittariston valo ei syty, on ehjä, annoin akulta suoraan virtaa. Mittariston sinisen liittimen pinneihin 14 vai 16 tuli virta. Laturin siniselle heräte johdolle tulee virta. Maadoitus laturin persiistä iskarin torniin yhdistää hyvin. Akku uusi boschilainen. Kertokkeehan.
Auto siis 316i m40Toyota previa 2.4 -95
Fiat Punto 1.2 -94
ex.E34 525iA touring -92
ex. E30 318i touring -90 M50B20
ex. Kia cerato 1.6 -07
ex. Fiat Marea 1.6 -98
ex. Ford Escort 1.3 -82
ex. E34 520i -92
ex. E34 518i -89
ex. Citroen AX 1.1 -89
ex. Daihatsu Charade 1.3i -89
ex. Volvo 360 2.0 -89
ex. Volvo 340 1.3 -89
Comment
-
okei kiitos. teille muille jotka haluatte koittaa saada eloa laturiin, hiili/säädin käteen, runkohan maadoittaa ns jousta vasten laturiin, hiukan pingottaa ulospäin ko. jousta ja sandababerilla hinkkaa säädin paketin kontakti pintaa ja kiinne. minulla lähti ainakin toimimaan ko jipolla..Originally posted by santtu86 View Postjos lamppu ehjä johdot kunnossa niin laturi rikki!!
Edit: kyseessä 80A bosch.e46 330da -01
E46 320d -00
E30 323i -85 "pommikone"
Projekti: E30 325i -86
Projekti: E21 315 -83
Ex: E30 318i mit m10i -89
Comment
-
Comment