facelift e30; mikä on ympyröidyn liittimen funktio, joka ei oo kytketty mihinkään?
Ajovalojen pyyhkijöille. Tai prefaceliftissä oli ainakin tollalailla. Toisella puolella kolme, toisella neljä johtoa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Sitten toinen kysymys. Kuinka monenlaisia perus penkkejä on e30:hin saanu? Faceliftin penkki näkyy olevan vaahtomuovilla pehmustettu ja pre-facelift on jousia ja jotain heinää täynnä.
Pitäisi siis saada faceliftin kuskinpenkkiin se vaahtomuovi pehmuste, kun sen on joku läskiperse istunu luttuun, ja ois hyvä tietää että onko noita vaahtomuovipehmusteita kuinka monenlaisia.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Sitten toinen kysymys. Kuinka monenlaisia perus penkkejä on e30:hin saanu? Faceliftin penkki näkyy olevan vaahtomuovilla pehmustettu ja pre-facelift on jousia ja jotain heinää täynnä.
Pitäisi siis saada faceliftin kuskinpenkkiin se vaahtomuovi pehmuste, kun sen on joku läskiperse istunu luttuun, ja ois hyvä tietää että onko noita vaahtomuovipehmusteita kuinka monenlaisia.
Heittäsinpä hatusta että jakkaroita on normi, sportti ja sportti Recaro. 2 ja 4 ovisen versiot? Toiset täydentäkööt ja korjatkoon jos puhuin taas höpöjä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Sitten toinen kysymys. Kuinka monenlaisia perus penkkejä on e30:hin saanu? Faceliftin penkki näkyy olevan vaahtomuovilla pehmustettu ja pre-facelift on jousia ja jotain heinää täynnä.
Pitäisi siis saada faceliftin kuskinpenkkiin se vaahtomuovi pehmuste, kun sen on joku läskiperse istunu luttuun, ja ois hyvä tietää että onko noita vaahtomuovipehmusteita kuinka monenlaisia.
Pre-facelitissä sitä "ruohoa+jousia" on vain 8/85v asti peruspenkissä. Sen jälkeen tulee vaahtomuovi aina loppuun saakka.
Toi ruoho+jousi on penkkinä 100x parempi kuin vaahtomuovi penkit.
Pre-facelitissä sitä "ruohoa+jousia" on vain 8/85v asti peruspenkissä. Sen jälkeen tulee vaahtomuovi aina loppuun saakka.
Toi ruoho+jousi on penkkinä 100x parempi kuin vaahtomuovi penkit.
Jep, ja sporttipenkeissä jousimallia pidempään, vai liekkö kaikissa.
Pre-facelitissä sitä "ruohoa+jousia" on vain 8/85v asti peruspenkissä. Sen jälkeen tulee vaahtomuovi aina loppuun saakka.
Toi ruoho+jousi on penkkinä 100x parempi kuin vaahtomuovi penkit.
ok. Eli kuhan on vaan vaahtomuovinen normipenkki, niin passaa.
Sen mitä ite tossa istuskelin, niin jousiversio oli kyl paljon huonompi, mutta kai se 400tkm jättää jälkensä niihinkin
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Se alppiheinä on siitä huonoa, että 28 vuoden kuivatuksen jälkeen se varisee pölynä selkänojan pahvin välistä ja penkin pohjasta lattialle. Mikähän siihen olis OEM-heinälajike jos ens kesänä kävis niittämässä uutta
Pre-facelitissä sitä "ruohoa+jousia" on vain 8/85v asti peruspenkissä. Sen jälkeen tulee vaahtomuovi aina loppuun saakka.
Toi ruoho+jousi on penkkinä 100x parempi kuin vaahtomuovi penkit.
En oo ite vertaillut, mutta onhan kunnon tuoleissa usein joustimet eikä vaahtomuovitoppaus.. hmm, pitäs melkein design-topikista kysyä. Anyway, vanhanliiton penkki on oikein hyvä kun viittii vähän entrata.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Vaihdoin juuri suuttimet ja bensakiskon ja pa-paineensäätimen, samalla alemman imusarjan kun oli yhtenä pakettina.
Aluksi laitoin bensan meno- ja paluuletkut väärin päin, vaihdoin toistepäin ja auto lähti hetken päästä käyntiin jotenkin. Ei reagoinut kaasuun mitenkään, kävi n. 500-700rpm muutaman minuutin ja sammui itsestään.
Eli missähän mahtaisi vika olla? Kenties imuvuoto?
Comment