Originally posted by mehtojarvi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taas varmaan joillekkin itsestäänselvyyksiä, mutta onko kuvan etuhiekkapelti alkuperäinen vai muokattu?
Tuossa kun on 2 ilmanottoaukkoa, ja mulla olevassa hiekkapellissä ei oo kun 1. Jos on alkuperäsenä saanu, niin saisko osanumeroa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTaas varmaan joillekkin itsestäänselvyyksiä, mutta onko kuvan etuhiekkapelti alkuperäinen vai muokattu?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTaas varmaan joillekkin itsestäänselvyyksiä, mutta onko kuvan etuhiekkapelti alkuperäinen vai muokattu?
[IMG]kuva[/IMG]
Tuossa kun on 2 ilmanottoaukkoa, ja mulla olevassa hiekkapellissä ei oo kun 1. Jos on alkuperäsenä saanu, niin saisko osanumeroa.Originally posted by JJT View PostEnnenkuin joku viisaampi korjaa, niin väitän että tuo on ilmastoinnillisen mallin pelti.
Omaan 318iS:ään vaihdoin entisöinnin yhteydessä uuden samanlaisen:
Edit: Maksoi kesäkuussa 2011 paikallisen BMW-liikkeen varaosatiskillä alennusten jälkeen tasan 200€
Last edited by T3; 21-01-2013, 22:20..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Jees kiitoksia! Aattelin eka väsätä ite samanlaiset aukot, mutta eipä väsätäkkään kun uuden ostamalla pääsee paljon helpommalla
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJees kiitoksia! Aattelin eka väsätä ite samanlaiset aukot, mutta eipä väsätäkkään kun uuden ostamalla pääsee paljon helpommallasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
-
Originally posted by laurimikola View Post[ATTACH]108195[/ATTACH]
Mikäs on momentti tolle m20 320i:n e30 bemarin kampiakselin pultille. Lähti irti tollasella omatekosella veivillä. Nyt pitäs saada kiinni mut mikä on momentti?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Kertokaa nyt joku viisaampi mikä järki on jollakin edellisellä omistajalla ollut ottaa ABS järjestelmä kokonaan pois tosta mun 318is:stä? Nyt tulee mulle aivan sika kalliiks jos haluan leiman siihen keväällä?? Puuttuu kaikki putket, pumppu, ohjain yksikkö, joka ikinen anturi yms... Anturitkin taisivat olla sen satasen kipale kun joskus tarkistin?
E: Hieno 318is ylempänä, melkeen sama rekkarikin kun mulla, lienevät samassa "erässä" uutena saapuneet?
Comment
-
-
Originally posted by HärskiH View PostKertokaa nyt joku viisaampi mikä järki on jollakin edellisellä omistajalla ollut ottaa ABS järjestelmä kokonaan pois tosta mun 318is:stä? Nyt tulee mulle aivan sika kalliiks jos haluan leiman siihen keväällä?? Puuttuu kaikki putket, pumppu, ohjain yksikkö, joka ikinen anturi yms... Anturitkin taisivat olla sen satasen kipale kun joskus tarkistin?
E: Hieno 318is ylempänä, melkeen sama rekkarikin kun mulla, lienevät samassa "erässä" uutena saapuneet?.
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEhkäpä siinä sun autossa ei ole koskaan ollutkaan ABS-jarruja. Epäilen vahvasti, että ne olis siellä ollut ja joku jaksanu kaiken irti repiä :think
E: Ja rekisteriotteessa jarrujärjestelmän kohdalla ALB
Comment
-
-
Originally posted by HärskiH View PostToivon samaa erittäin kovasti ja loogisen päättelyn tuloksena ei kukaan täysjärkinen ryhtyis kokonaan poistamaan abs jarruja, ei oo siis valoo mittaristossa eikä pumppua eikä mitää putkia. Mutta navoissa on abs kehät ja paikat antureille? Myös antureiden johdot löytyy perästä nippusiteillä tukivarsiin kiinnitettynä?
E: Ja rekisteriotteessa jarrujärjestelmän kohdalla ALBAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Originally posted by HärskiH View PostToivon samaa erittäin kovasti ja loogisen päättelyn tuloksena ei kukaan täysjärkinen ryhtyis kokonaan poistamaan abs jarruja, ei oo siis valoo mittaristossa eikä pumppua eikä mitää putkia. Mutta navoissa on abs kehät ja paikat antureille? Myös antureiden johdot löytyy perästä nippusiteillä tukivarsiin kiinnitettynä?
E: Ja rekisteriotteessa jarrujärjestelmän kohdalla ALB
Takana sulla on varmaan johto apukuskin tukivarressa ja epäilen sen olevan jarrupalojen kuluneisuudesta varoittavan systeemin johto.
ALB ei suinkaan tarkoita lukkiutumattomia jarruja, kuten tuossa edelläkin jo tuli selväksi..
Comment
-
Comment