saman lailla mulla on ottanut joka autossa sisä puolella runkopalkkiin kiini renkaat kun on linkkuun käänetty jos on vakiota leveemät renkaat.
Ittellä tällä hetkellä17 tuumanen 8.5" vanne edessä, 215/40 kumilla ja on aikalailla matalalla. Et tällä hetkellä 18 ja ei edes hipaise mihinkään kiinni... Kun et oli 33 niin hipaisi tolppaan vanteen sisäkehä.
saman lailla mulla on ottanut joka autossa sisä puolella runkopalkkiin kiini renkaat kun on linkkuun käänetty jos on vakiota leveemät renkaat.
225/45/17 on vakio koko e36. Ja ET41. Raapi mullakin joskus toisella puolella kun oli säädetty pyöränkulmat mielenkiintoisesti. Mutta oikein säädettynä ei raavi. 7,5x17 oem vanteet
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Olisko tarkka et 46 en muista ja auto toisella paikkakunnalla. Vakioalusta, mutta ei vaikuta tässä asiassa mihinkään. Onpa ihme että tämmönen suunnittelu virhe jäänyt. Tehtaalta rullannu 235/40 kokosilla kumeilla....
Olisko tarkka et 46 en muista ja auto toisella paikkakunnalla. Vakioalusta, mutta ei vaikuta tässä asiassa mihinkään. Onpa ihme että tämmönen suunnittelu virhe jäänyt. Tehtaalta rullannu 235/40 kokosilla kumeilla....
ET 41 ja 7,5" on se vakio vanne 225/45 kumille. Toi sun 8" et46 tulee yli sentin sisemmäs siis, eli ei ihme että raapii. Vakiovanteellakin se on aivan siinä ja siinä ottaako kiinni, jos on kääntökulman rajoittimet paikallaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Lasinnostimen liukupalojen vaihto. Onnistui muuten ihan kivasti, mutta vielä tarvisi tuon kolmannen "haaran" ympyrän muotoisen morkulan.. Eipä tullut sattuneesta syystä tilattua, kun eipä tuota tässä BMW-Fansin kuvassa näy..
Eli tässä kuvassa keltaisella nuolella merkattu kiskon valkoinen muovipalikka hakusessa.
Mitään apuja millä osanumerolla löytyis ja mistä ihmeen kuvasta?
Jaapajaa, kysytääs täältä kun kaikkia mahollisia muita mittaristovikoja löyty searchilla enemmän kun tarpeeksi.
Elikkä potilas 323ti, ajossa lakkas bensamittari, ajotietokone JA lämpömittari toimimasta.
Teki saman jo talvella mutta sillon kuskin puolen tankin liittimen irti käyttäminen riitti korjaamaan ominaisuuden. Tankin liittimiä jne käytetty irti mutta ei aukea miten lämpömittarikin lakkaa toimimasta, ajotietokone nyt käy järkeen kun samaa infoa osittain kun bensamittari.
Nyt siis molemmat puolet käytetty auki ja käytetty irti jne putsailtu.
Eli jos jollakin on joku kikkakutonen niin erittäin jees.
Lasinnostimen liukupalojen vaihto. Onnistui muuten ihan kivasti, mutta vielä tarvisi tuon kolmannen "haaran" ympyrän muotoisen morkulan.. Eipä tullut sattuneesta syystä tilattua, kun eipä tuota tässä BMW-Fansin kuvassa näy..
Eli tässä kuvassa keltaisella nuolella merkattu kiskon valkoinen muovipalikka hakusessa.
Mitään apuja millä osanumerolla löytyis ja mistä ihmeen kuvasta?
Olisiko niin että ei saa erikseen tuota rullaa :think
-95 vuoden Compactin keskuslukon kanssa on vähän ongelmaa - ei toimi mokoma ollenkaan. Ostin auton tuollaisena, joten en tiedä onko molemmat puolet hajonnut ajallaan vai molemmat sanonu samaan aikaan sopimuksensa irti. Kuntoon olisi kuitenkin hyvä saada.
Sen verran olen tutkaillut, että sulakkeet on ehjät ja sähköikkunat ja kattoluukku toimii --> ohjainboksi ehjä? Ilmeisesti ainakin joissain näissä ikkunoita ja keskuslukkoo ajaa sama boksi?
- takaluukun johtonippua en ole tarkastanut, mutta niiden puhkikuluminen taitaa olla vain porrasperien ongelma, ei Compactien?
- ilmeisesti ovien sisässä olevat kytkimet saattaa sanoa sopimuksensa irti. Pitäisikö tän ikäisessä vehkeessä saada takaluukusta keskuslukko päälle? Ei ainakaan mene, joten vika muualla, jos sen sieltä kuuluisi mennä päälle.
Kannattaako vielä muuta tarkistaa ennenkuin alan repimään ovipahveja irti ja sohimaan yleismittarilla?
autona e30 jossa on vuoden -95 m50b25 +automaattilaatikko e36:sta.
Auto sammui tänään muutaman kilometrin ajon jälkeen liikennevaloihin mitään varoittamatta. Tyjäkäynti oli ok ja sammuminen tapahtui aivan kuin jokin olisi napista pistänyt auton kiinni? Olisiko vika mahdollisesti virtalukossa joka välillä pyörii tyhjää? Lisäksi viime kesänä teki joskus niin ettei käynnistänyt autoa ollenkaan kun virta-avaimesta väänsi, ei siis tapahtunut mitään kun väänsi startti asentoon.
Virtalukko on ainakin nyt vaihdossa mutta mitä pitää vaihtaa? Riittääkö linkissä oleva osa numero 5? Tilaus esim kl-varaosasta? Tarviiko uuden avaimen ja miten koodaus tapahtuu?
Virtalukko on ainakin nyt vaihdossa mutta mitä pitää vaihtaa? Riittääkö linkissä oleva osa numero 5? Tilaus esim kl-varaosasta? Tarviiko uuden avaimen ja miten koodaus tapahtuu?
Kannattaa vaihtaa tosiaan virtalukon pohja samalla. Eli tosta kuvasta osanro 3. Ei tarvitse koodata mitään. Virtalukon patruunan saa tilattua ennakkomaksua vastaan runkonumerolla marmoritiskiltä. Yhteen E36:een tuon tempun tehnyt ja ongelmat katosi.
Onkohan bemari (316 m40 koneella 330tkm) laukeamassa nyt?
Tyhjäkäynnillä kuuluu hiljaista kolinaa, paikansin kolinan sinne auton alle vaihdelaatikon seudulle? Kolina häviää kokonaan jos kytkimen laittaa pohjaan tai nostaa kierroksia vähänkin. Auto käy tosi matalilla tyhäkäyntikierroksilla jos se vaikuttaa? Onko vakavaa ja onko kallis remontti tulossa? vienkö suoraan paaliin ja ostan uuden?
Onkohan bemari (316 m40 koneella 330tkm) laukeamassa nyt?
Tyhjäkäynnillä kuuluu hiljaista kolinaa, paikansin kolinan sinne auton alle vaihdelaatikon seudulle? Kolina häviää kokonaan jos kytkimen laittaa pohjaan tai nostaa kierroksia vähänkin. Auto käy tosi matalilla tyhäkäyntikierroksilla jos se vaikuttaa? Onko vakavaa ja onko kallis remontti tulossa? vienkö suoraan paaliin ja ostan uuden?
Ehei ole tiensä päässä! Eiköhän se vauhtipyörä tai kytkimen painelaakeri siellä jollottele.
Comment