Sen ohjaustimen oljyn valinta on hyvin helppoa. Jos korkissa lukee että ATF only, niin sinne pistetään perus ATF oljyä. Oliko mobilin ATF 220 se virallinen, mut perus dextron iii litkuja olen laitellu. Jos taas korkissa lukee että CHF only, niin sinne pistetään CHF öljyä. Oliko 11s se tyyppi. Motonetistäkin pitäs löytyä.
Yleensä siitä itse öljyn väristä on hankala päätellä mitään, kun vanha öljy on semmosta ruskeeta puuroa.
Mitenkäs sitten tämä? febin tekele. Melkeenku laittais jäähdytin nestettä säiliöön, mutta silti öljymaista :think
Mitenkäs sitten tämä? febin tekele. Melkeenku laittais jäähdytin nestettä säiliöön, mutta silti öljymaista :think
Tätä saatavilla motonetissä. Muistaakseni oli Febi M 6162 tmsm. nimeltään ja mineraalipohjainen litku kyseessä. Se, jota itse laitoin, oli synteettistä. Purkki oli vihreä ja merkinnoillä Febi S 6161 jos oikein muistan. Mulla ei korkissa lukenut mitään, joten otin tuon. Eipähän ainakaan ohjaus takkuile enää. Taisi olla vanhassa kuravellissä enemmän vettä kuim öljyä...
e36 328 Cabriolet -95
e36 318iS Coupe -92
e36 325 Coupe -92
Mitenkäs porukalla on akku kii takakontissa?:think
Mulla pomppii menossa mukana, joku rautatappilätkäsydeemi on kai alkuperäisenä ollu ja hävinny..ja e36 sedan.
Homma sinne semmonen rautatappilätkäsydeemi. Eipä se muuta tarvii.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Eipä sen paskakerroksen alta mitään löytynyt. Lykkäsin jotain vihreänkellertävää febin litkua sisään. Tuskin ainakaan huonompaa kuin se mitä sisällä oli... Eikö näihin ole mitään yleispätevää ohjetta minä vuonna neste on vaihtunut toisenlaiseksi tms.?
Tuo linkin neste sopii esimerkiksi sellaisiin bemareihin joissa tasonsäädölliset iskarit/ohj.tehostin samassa nesteessä. Epäilen että väärä litku sinun autoosi. Sitä en tiedä onko se miten haitallista vai ei.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Osaakos joku sanoa vaihtuuko etulyhtyjen kiinnitys e36-mallisarjan missään vaiheessa?:think Itsellä käsitys, että ei muutu? Mutta ilmeisesti H1 vaihtuu---> H7 jossain -94/-95?
Osaakos joku sanoa vaihtuuko etulyhtyjen kiinnitys e36-mallisarjan missään vaiheessa?:think Itsellä käsitys, että ei muutu? Mutta ilmeisesti H1 vaihtuu---> H7 jossain -94/-95?
Miten se muuttuu? Toisessa on yläpuolella kolme niitä muoviruuveja ja toisessa kaksi? Eikös ne mene ristiin?
Mahtaako cabin ja coupen kontin sisäverhoilussa olla kauheita eroja? Pikkase puukottamalla varmaan istuu cabii?
No ei ne nyt kovin samanlaisilta näytä. Riippuu kai miten hyvän haluaa.
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Tuo linkin neste sopii esimerkiksi sellaisiin bemareihin joissa tasonsäädölliset iskarit/ohj.tehostin samassa nesteessä. Epäilen että väärä litku sinun autoosi. Sitä en tiedä onko se miten haitallista vai ei.
Omaan e36:seen on vaihdettu hammastanko kertaalleen massiivisen öljyvuodon takia ja epäilen vahvasti että tuo febin litku aiheutti koko homman. :think
Mulla kerkesi siis tehostimessa pyöriä noin 2v kyseiset öljyt jonka jälkeen rupesi tulemaan aivan solkenaan hammastangon molemmista päistä pihalle. Tuohan on kuin vettä.
Comment