Originally posted by Jampsu87
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E36 Kysymyksiä ja vastauksia X
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei toimi kunnolla niillä m3 suuttimilla. Mut noita vihreitä m50 suuttimia nyt on joka toisella varastossa purkumoottoreiden jäljiltä. Eiköhän semmoset saa muutamalla kympillä ostettua.Originally posted by Yazer View PostOnko tietoa, mahtaako tuo 325 toimia ohjelmoimatta orkkis ecun softalla ja m3 suuttimilla? Tuli ostettua tuollainen, johon on lyöty etanolichippi sekä m3 suuttimet paikalleen. Nyt olisi tarkoitus muuttaa takaisin bensaksi, mutta alkuperäisiä suuttimia ei ole. :think
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by JJT View PostInpalla näkee ihkan vikakoodit ja antureiden jne. toiminnan, miltäs ne näyttää?
 Joku mielikuva on että joku lämpöanturi voisi aiheuttaa tuollaista:think 
 
 Kaikki säätömoottorit mennyt rikki ? :thinkNykyisin: VW Crafter '20 + e61 + e61
 Ex:e30 x3, e34 x2, e36 x8, e39 x2, e46 x3, e60 x2, e61,e91 x2, e90.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Käykö m50 ja m52 nokkapukit keskenään ristiin? Eli voinko vaihtaa m50 kanteen m52 nokkapukin, yhtää hankalammin voi selitää E36 328i M50B30 turbo E36 328i M50B30 turbo
 Skoda vRS
 Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
 Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
 
 EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Nokkapukit kyllä menee, mutta nostimet voi tulla ongelmaksi. Vanoksettomassa m50:ssä on tuplajouset, paksummat venttiilit jne. Et ongelmia voi tulla. Vanoksellinen onkin jo lähempänä m52 konetta. Mut en osaa siltikään varmaksi sanoa.Originally posted by Matuh View PostKäykö m50 ja m52 nokkapukit keskenään ristiin? Eli voinko vaihtaa m50 kanteen m52 nokkapukin, yhtää hankalammin voi selitää 
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kellään vastaavaa ongelmaa ollut: 5/94 325, avaimesta sammutettu normaalisti, ollut niin kauan ajamatta että purkanut akun. Tämän jälkeen ei lähde startti pyörimään, startti käy kyllä kehällä kun nopeasti avainta pyöräyttää virtalukossa, mutta ei pyöritä. Normaalisti avainta kääntämällä ei tule kuin virrat ja ei elettäkään starttauksesta. Vaihdettuja/kokeiltuja osia: virtalukon pohja, startti, ecu ja virrat päällä startin navat meisselillä yhteen niin pyörittää muttei käynnisty. Tuossa ei pitäsisi ews:ää olla, kun tuli vasta 9/94:thinksigpic
 e24 635csi
 
 Ex e39 530i touring
 Ex e36 325i coupe ratalelu
 Ex e21 "323i" M50B2X with HOLSET
 Ex e39 528i
 Ex e36 320i
 Ex e36 "328i" cab Individual
 Ex e46 330xi
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Meikäläisellä tekee joskus vastaavaa.Originally posted by ROne View PostKellään vastaavaa ongelmaa ollut: 5/94 325, avaimesta sammutettu normaalisti, ollut niin kauan ajamatta että purkanut akun. Tämän jälkeen ei lähde startti pyörimään, startti käy kyllä kehällä kun nopeasti avainta pyöräyttää virtalukossa, mutta ei pyöritä. Normaalisti avainta kääntämällä ei tule kuin virrat ja ei elettäkään starttauksesta. Vaihdettuja/kokeiltuja osia: virtalukon pohja, startti, ecu ja virrat päällä startin navat meisselillä yhteen niin pyörittää muttei käynnisty. Tuossa ei pitäsisi ews:ää olla, kun tuli vasta 9/94:think
 Auttaa kun lukitsee keskuslukolla ovet ja kontin, katsoo että kaikki meni kiinni (piuha häikkää) ja avaa keskuslukon. Sitten käynnistyy normaalisti.I3 94Ah REX -16
 F31 316d -13
 Ex E90 318d -06
 Ex E46 320iA Touring - 00
 Ex E36 320 Coupé -93
 Ex E36 318 Sedan -94
 Ex E46 316 Sedan -00
 Ex E36 325 Coupé -94
 Ex E39 520 Touring -98
 Ex E46 316 Compact -03
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Potilaana -92 vuotine 320 josta vetarin päästä kierteet lähteny kävelee ja napamutteri ei kiristy. Onko mahdollista kierrepakalla uudet kierteet pyöräyttää ja onko näin joku joskus tehnyt? Millä menestyksellä? Millainen kierre siinä on ?Ajossa
 E36 320 coupé
 E91 335i, manuaali.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kierre on oikeankätinen M24X1.5.Originally posted by AleksiH View PostPotilaana -92 vuotine 320 josta vetarin päästä kierteet lähteny kävelee ja napamutteri ei kiristy. Onko mahdollista kierrepakalla uudet kierteet pyöräyttää ja onko näin joku joskus tehnyt? Millä menestyksellä? Millainen kierre siinä on ?
 
 Mä tursin vetarin pään omastani kun hieman huonoilla työkaluilla koitin moista irroittaa. Tänää töiden ohessa ajattelin sipistellä tuota päätä ja käydä sen pakalla lävitse.
 
 Jos kierre kokonaan hävinnyt niin varmaan helpoin hommata uusi vetari tilalle?W208
 W638
 E36
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo vanokselliseen tulossa. No täytyy sitten varmaan ostaa "uusi" m50 imunokan nokkapukki. Kerran ei varmaa tietoa ole :thinkOriginally posted by Pazi88 View PostNokkapukit kyllä menee, mutta nostimet voi tulla ongelmaksi. Vanoksettomassa m50:ssä on tuplajouset, paksummat venttiilit jne. Et ongelmia voi tulla. Vanoksellinen onkin jo lähempänä m52 konetta. Mut en osaa siltikään varmaksi sanoa.E36 328i M50B30 turbo
 Skoda vRS
 Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
 Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
 
 EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Omasta vetarista lähti rikki menneen navan takia... Tosiaan aivan ulkokärjessä on pari kierrettä vähän paremmalla hapella ja loput tuntuu kyllä sormin, mutta ei ota napamutteriin. Kysäsin tätä vielä että onko mahdollista tällänen, olisi ehkä helpompi tossa kotipihalla vääntää näin. Muuten on kyllä hommattava uusi vetari mikä ei ole hommana sekään paha...Originally posted by S^X View PostKierre on oikeankätinen M24X1.5.
 
 Mä tursin vetarin pään omastani kun hieman huonoilla työkaluilla koitin moista irroittaa. Tänää töiden ohessa ajattelin sipistellä tuota päätä ja käydä sen pakalla lävitse.
 
 Jos kierre kokonaan hävinnyt niin varmaan helpoin hommata uusi vetari tilalle?Ajossa
 E36 320 coupé
 E91 335i, manuaali.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jees, mulla taas toisinpäin eli kärjestä tyssääntyny ja "pohjalla" ehjää kierrettä. Ei ollut kummoinen homma käydä lävitse ja napamutterikin ottaa hyvin kiinni.Originally posted by AleksiH View PostOmasta vetarista lähti rikki menneen navan takia... Tosiaan aivan ulkokärjessä on pari kierrettä vähän paremmalla hapella ja loput tuntuu kyllä sormin, mutta ei ota napamutteriin. Kysäsin tätä vielä että onko mahdollista tällänen, olisi ehkä helpompi tossa kotipihalla vääntää näin. Muuten on kyllä hommattava uusi vetari mikä ei ole hommana sekään paha...  
 
 Sun tapauksessa joutus varmaan täyttämään/sorvaamaan joten menee aika puljaamiseks. Tollanen kierrepakkakaan kun ei ihan jokaisen marketin valikoimaan kuulu niin johan siihen rahaan saat jo uuden vetarin. W208 W208
 W638
 E36
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Täytyy kattoo miten käy kun kaverilla sattumoisin on noit kierrepakkoja vaikka muille jakaa ja uskoi tuollaisen löytyvän, testataan ensin niin ja sitten vetarin ostoonOriginally posted by S^X View PostJees, mulla taas toisinpäin eli kärjestä tyssääntyny ja "pohjalla" ehjää kierrettä. Ei ollut kummoinen homma käydä lävitse ja napamutterikin ottaa hyvin kiinni.  
 
 Sun tapauksessa joutus varmaan täyttämään/sorvaamaan joten menee aika puljaamiseks. Tollanen kierrepakkakaan kun ei ihan jokaisen marketin valikoimaan kuulu niin johan siihen rahaan saat jo uuden vetarin.  Ajossa Ajossa
 E36 320 coupé
 E91 335i, manuaali.
 Comment
Comment