Että pultit menis oikeaan tiukkuuteen. Vaikka momoemtti on oikea, pultin tiukkuus saattaa olla mitä sattuu ilman öljyä tms. Eipä oo itelle tullu yhtään moottoria vastaan, johon ei sais öljytä kannenpultteja.
Virtuaalinen hatunnosto / olut sille joka osaisi jeesata automaatti ilmastointi ongelman kanssa.
Eli siis ongelmana on puhaltimen suunnan säätö, mikään säädöistä ei toimi vaan puhaltaa koko ajan tuulilasille. Onko ilmastoinnille jossain oma ohjausboksi vai onko kaikki "äly" käyttöpaneelissa? Toisella paneelilla kokeiltu, ei vaikutusta. En jotenkin jaksaisi uskoa että molemmat säätömoottorit olisi hajonneet samaan aikaan. Voiko esim viallinen gm iv vaikuttaa? Gm iv boksissa kans vikaa, kattoluukku / ikkunat ei toimi + sisävalot toimii miten toimii.
Sellasta kyselisin ku takaiskari olis menossa vaihtoon, tällä hetkellä siellä on joku excel-g iskari paikoillaan ja kolisee niin perkeleesti että voiko sinne tilalle laittaa ihan perus motonetistä saatavan iskarin? muuten säädettävä alusta
Sellasta kyselisin ku takaiskari olis menossa vaihtoon, tällä hetkellä siellä on joku excel-g iskari paikoillaan ja kolisee niin perkeleesti että voiko sinne tilalle laittaa ihan perus motonetistä saatavan iskarin? muuten säädettävä alusta
Virtuaalinen hatunnosto / olut sille joka osaisi jeesata automaatti ilmastointi ongelman kanssa.
Eli siis ongelmana on puhaltimen suunnan säätö, mikään säädöistä ei toimi vaan puhaltaa koko ajan tuulilasille. Onko ilmastoinnille jossain oma ohjausboksi vai onko kaikki "äly" käyttöpaneelissa? Toisella paneelilla kokeiltu, ei vaikutusta. En jotenkin jaksaisi uskoa että molemmat säätömoottorit olisi hajonneet samaan aikaan. Voiko esim viallinen gm iv vaikuttaa? Gm iv boksissa kans vikaa, kattoluukku / ikkunat ei toimi + sisävalot toimii miten toimii.
Inpalla näkee ihkan vikakoodit ja antureiden jne. toiminnan, miltäs ne näyttää?
Joku mielikuva on että joku lämpöanturi voisi aiheuttaa tuollaista:think
luinkohan joskus oikein jostain että e36 328 ecuun pääsis karttohin käsiks jollain ohjelmalla? koitin vähän etiskellä mut ei tunnu löytyvän enää. Oiskin hyvä jos sais noitten pienien muutoksien jälkeen jonkun vähän järkevämmän kartan ajettua sisään :think
luinkohan joskus oikein jostain että e36 328 ecuun pääsis karttohin käsiks jollain ohjelmalla? koitin vähän etiskellä mut ei tunnu löytyvän enää. Oiskin hyvä jos sais noitten pienien muutoksien jälkeen jonkun vähän järkevämmän kartan ajettua sisään :think
Mikä oli juju style 24 vanteissa että lukeeko motorsport vai ei?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onko tietoa, mahtaako tuo 325 toimia ohjelmoimatta orkkis ecun softalla ja m3 suuttimilla? Tuli ostettua tuollainen, johon on lyöty etanolichippi sekä m3 suuttimet paikalleen. Nyt olisi tarkoitus muuttaa takaisin bensaksi, mutta alkuperäisiä suuttimia ei ole. :think
Kysynpä täälläkin vaikka kyseessä e34, kun tätä varmaan enemmän luetaan. Tekniikka kuitenkin aikalailla samaa kun kolmekutosessa ,M50b25 + 5 vaihteinen manuaalilaatikko. :think
Jonkinaikaa jo kuulunut moottorin käydessä tällainen naputtava ääni, kts VIDEO
Voimalinja tuntuu toimivan muuten täysin normaalisti ja äänen ensimmäisen havaitsemisen jälkeen on ajettu satoja kilometrejä, muutamia kierroksia radalla ym.
Ajattelin, että olisi kuulunut kertaalleen jumiutuneesta laturista vaan eipä kuulunutkaan kun konetta käytettiin ilman hihnaa.
Ääni kuuluu konepelti avattuna yläpuolelta kuunnellen selkeästi.
Auton alta kuunnellessa ääni kuuluu parhaiten kytkimen/ vauhtipyörän luota, voisiko sieltä löytyä syyllinen? Ääni muuttuu kierrosten mukana, n. 2krpm nurkilla kadoten joko muun melun sekaan tai häviten kokonaan. Ylimääräisiä tärinöitä ei muuten ole mutta liikkeellelähtiessä kytkin ravistaa samalla tapaa kun on "aina" tehnyt. Koneessa on aikalailla tuoreet öljyt ja öljytaso pikkuisen yli tikun ylärajan.
Olisiko kokemuksia tai ideoita mistä tuo voisi tulla?
Olin vaihtamassa polttimoita kellolle (Pieni ajotietokone), ja nyt pimeni myös lämpötilan valo samassa rytäkässä. Kokeilin eri polttimoilla ja painaa paremmin sitä kiinni sinne, mutta ei ollut siitäkään apua. Liitin on kiinni myös.
Mikä neuvoksi?
Kysynpä täälläkin vaikka kyseessä e34, kun tätä varmaan enemmän luetaan. Tekniikka kuitenkin aikalailla samaa kun kolmekutosessa ,M50b25 + 5 vaihteinen manuaalilaatikko. :think
Jonkinaikaa jo kuulunut moottorin käydessä tällainen naputtava ääni, kts VIDEO
Voimalinja tuntuu toimivan muuten täysin normaalisti ja äänen ensimmäisen havaitsemisen jälkeen on ajettu satoja kilometrejä, muutamia kierroksia radalla ym.
Ajattelin, että olisi kuulunut kertaalleen jumiutuneesta laturista vaan eipä kuulunutkaan kun konetta käytettiin ilman hihnaa.
Ääni kuuluu konepelti avattuna yläpuolelta kuunnellen selkeästi.
Auton alta kuunnellessa ääni kuuluu parhaiten kytkimen/ vauhtipyörän luota, voisiko sieltä löytyä syyllinen? Ääni muuttuu kierrosten mukana, n. 2krpm nurkilla kadoten joko muun melun sekaan tai häviten kokonaan. Ylimääräisiä tärinöitä ei muuten ole mutta liikkeellelähtiessä kytkin ravistaa samalla tapaa kun on "aina" tehnyt. Koneessa on aikalailla tuoreet öljyt ja öljytaso pikkuisen yli tikun ylärajan.
Olisiko kokemuksia tai ideoita mistä tuo voisi tulla?
Alkoi tänään coupesta kuulumaan vasemmalle jyrkästi kääntäessä kohtalaisen voimakas jurnuttava ulina. Oikealle kääntäessäkin ääni kuuluu ehkä hetken aikaa käännöstä aloittaessa mutta vaimeampana. Voi olla että myös moottorijarrutuksessakin kuuluu joku vaimea ylimääräinen vollotus.
Ei saa selvää että mistä päin autoa ääni tulee.
Saako viallisen pyöränlaakerin\vetarin helposti paikallistettua ihan vaan tunkaamalla auto ylös ja pyörittelemällä\kampeamalla renkaita?
Pitää alkaa huomenna tutkimaan tuota jos olisi vähän kuivempi keli ulkona.
Comment