Ideoita miten ilmataan M50+M535i syyläri+facelift paisuntasäiliö E30 korissa?
Keula ylös mutta syylärin vesiletkuista ei ainakaan pysty puristelemaan kun niissä on "spiraalit" sisällä. :think
EDIT: missä on M50:ssä ilmausruuvi? syylärissä?
e36 ilmaus
Collapse
X
-
Originally posted by Reiliseppo View PostSainpas sitten ilmausruuvin poikki. Onkos tuolla ilmausruuvilla mitään merkitystä muuten kuin ilmauksessa? Eli ei tule mitään paineita tai mtn muuta sellaista sieltä? Olisko jollain ideoita miten sen loppu pätkän saa sieltä irti?
Leave a comment:
-
-
Sainpas sitten ilmausruuvin poikki. Onkos tuolla ilmausruuvilla mitään merkitystä muuten kuin ilmauksessa? Eli ei tule mitään paineita tai mtn muuta sellaista sieltä? Olisko jollain ideoita miten sen loppu pätkän saa sieltä irti?
Leave a comment:
-
-
Tossa vielä mittauksia: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...postcount=2590
Tarkeni eilen ajella 200km pakkasta -30-35C
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ile-78 View PostAihetta sivuten
tuo oma kulkine puhaltaa tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla hieman haaleampaa, kun sitten polkaisee vähä kierroksia, niin alkaa tulla kunnolla kuumaa. Autossa taitaa olla 92c termari ku menee lämpömittari viisarin paksuuden verran yli keskeltä.
Kysymys siis, että onko tämä ominaisuus vai onko vesipumppu jo tullut tiensä päähän?
autona e36 328iA -95 (M52B28)
Mitenkä muilla?Originally posted by JJT View Post
Vime talvena vaihdettu termari,vesipumppu,vesiventtiili yms pientä. Mutta autossa kyllä tarkenee todella hyvin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ile-78 View PostAihetta sivuten
tuo oma kulkine puhaltaa tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla hieman haaleampaa, kun sitten polkaisee vähä kierroksia, niin alkaa tulla kunnolla kuumaa. Autossa taitaa olla 92c termari ku menee lämpömittari viisarin paksuuden verran yli keskeltä.
Kysymys siis, että onko tämä ominaisuus vai onko vesipumppu jo tullut tiensä päähän?
autona e36 328iA -95 (M52B28)
Mitenkä muilla?
Leave a comment:
-
-
Aihetta sivuten
tuo oma kulkine puhaltaa tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla hieman haaleampaa, kun sitten polkaisee vähä kierroksia, niin alkaa tulla kunnolla kuumaa. Autossa taitaa olla 92c termari ku menee lämpömittari viisarin paksuuden verran yli keskeltä.
Kysymys siis, että onko tämä ominaisuus vai onko vesipumppu jo tullut tiensä päähän?
autona e36 328iA -95 (M52B28)
Mitenkä muilla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///Jone View PostOmassa neula mittarin viivan verran yli keskeltä, mutta pitäskö se tuo Kl:län termarin tilalle vaihtaa oem:think, vai normaalia?Originally posted by Haju69 View PostSamoin itsellä. En aio vaihtaa muuta kun tuolla ainakin tunkee lämmintä sisuksiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Löwen View PostEiköhän se onnistunut ole jos tyhjäkäynnilläkin puhaltaa kuumaa ja lämmöt pysyvät jämptisti keskellä.
Leave a comment:
-
-
Eiköhän se onnistunut ole jos tyhjäkäynnilläkin puhaltaa kuumaa ja lämmöt pysyvät jämptisti keskellä.
Leave a comment:
-
-
Yksinkertainen kysymys E36 ilmauksesta:
Jos sisälle puhaltaa hyvin kuumaa ilmaa ja moottorin lämpötila ei nouse normaalin yläpuolelle niin voiko tällöin olla varma ettei järjestelmään ole jäänyt ilmaa? Onko kuuman ilman tulo kabiiniin varma merkki että ilmaus on onnistunut?
Auto siis E36 325i M50B25 koneella.
Leave a comment:
-
-
Kaasuläpän termostaatin asentamisen jälkeen jälleen toimi pullopatentti ilmauksessaPuristelin ensin auto sammuksissa enimmät kuplat pois ja sitten auto käynnissä noin 50min eikä lämmöt edes noussu yli puolivälin. Loppuunsa aika rankka homma yksinään kun tekee
Leave a comment:
-
-
Kuten yllä, onko tietoa milloin vesipumppu viimeksi vaihdettu?
Jos pumppu on kunnossa niin tarkastamaan onko pakokaasua jäähdytysjärjestelmässä.
Leave a comment:
-
-
Vesipumppu ja termari vaihtoon, jäähdyttimen kunnollinen huuhtelu ja lopuksi oikein tehty ilmaus, niillä usein selviää. Jäähdyttimen korkki ja ilmausruuvit kannattaa samalla vaihtaa jos epäilyttää niiden tiiveys.
Mikäli ongelmat jatkuu niin silloin alkaa kallistua kansipahvin vaihdon puolelle :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: