memebuy23buy

e36 ilmaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • naukkis
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Liittyykö tämä jotenkin E36:n ilmaamiseen?:think
    Tasan sama jäähdytysjärjestelmä ja nestekierto, ja samoin menee nesteeet sisään ongelmitta jos vain noudattaa tehtaan ohjeita.....

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by ^^RoVeR^^ View Post
    ekaa kertaa eläessää äske ilmasin e34 missä on m20b20 kone ja ei siihen kyl mitää pullo virityksiä tarvinnu.
    Liittyykö tämä jotenkin E36:n ilmaamiseen?:think

    Leave a comment:


  • ^^RoVeR^^
    replied
    ekaa kertaa eläessää äske ilmasin e34 missä on m20b20 kone ja ei siihen kyl mitää pullo virityksiä tarvinnu.

    Leave a comment:


  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by jonis93 View Post
    M50B20 pata tosa oia
    Tuolla post #1 ohjeen mukaan saa hyvin ilmattua järjestelmän.

    Leave a comment:


  • jonis93
    replied
    Originally posted by BiltemaMotorWork View Post
    Mikäs kiuas sulla on?
    M50B20 pata tosa oia

    Leave a comment:


  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by jonis93 View Post
    On kyllä nyt niin montaa eri keinoa tarjolla et tiiä mitä pitäis tehä?

    Oiskpha ketään järvenpään suunnalla olevaa ketä kerkesi jossain kohtaa tulla vähä kaveriks jeesii? eilen hyvinkää cruisingissa antautu alavesi(?) Letkun klemmari ja tuli nesteet kentälle, huomenna ku kioskit auki et saa uuden klemmarin siihe niin olis kanssa ilmaus edessä kun meinaa lämpöjen kanssa olla ongelmia jos vauhti alle 60km/h..
    Mikäs kiuas sulla on?

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jonis93 View Post
    meinaa lämpöjen kanssa olla ongelmia jos vauhti alle 60km/h..
    Visko paskana ?

    Leave a comment:


  • jonis93
    replied
    On kyllä nyt niin montaa eri keinoa tarjolla et tiiä mitä pitäis tehä?

    Oiskpha ketään järvenpään suunnalla olevaa ketä kerkesi jossain kohtaa tulla vähä kaveriks jeesii? eilen hyvinkää cruisingissa antautu alavesi(?) Letkun klemmari ja tuli nesteet kentälle, huomenna ku kioskit auki et saa uuden klemmarin siihe niin olis kanssa ilmaus edessä kun meinaa lämpöjen kanssa olla ongelmia jos vauhti alle 60km/h..

    Leave a comment:


  • blueorange
    replied
    Originally posted by Jaszka View Post
    Noniin nyt tuli koitettua uudestaan ilmaista. Nyt ei pinta enään nouse vaan pysyi aika lailla kalt kohalla ja lämmintä ilmaa tuli sisälle, mutta jonku vartin päästä oli pukannu nestettä ulos jostakin alhaalta? Ilmausruuvia hiukan raotin, niin tuli aikamoisella paineella nestettä. Ei kyllä ennen noin isol paineella tullu, vaan sillee kuplien vähäsen. Alavesiletku oli muuten aika kovaksi mennyt. Tuleekohan nestettä ulos ilmausruuvin välistä vaikka se on kiinni? Sen takia "pohjapanssari" märkänä? Mitä tehä?
    Ei sieltä kyllä pitäs nestettä tulla kun ilmausruuvi on kiinni.Bimmerissähän on aika kova korkki 2 bar että rasittaa kaikkia juttuja jäähdytysjärjestelmässä.Mulla kun meni kannentiiviste paskaks jarrupenkki vedon aikana niin sylinteripaine pullautti syylärin"jalkapallon"muotoseks ja pääty halkes

    Leave a comment:


  • Jaszka
    replied
    Vikalukija B100 ei näytä mitään. Paluuletkun klemmarin vaihoin järeämpään malliin ja kiristin hiukan nestetasoanturia, mutta ei auttanut. Kellään neuvoa? Sikäli erikoinen tilanne?, että kuumaa ilmaa tulee sisälle eli sen perusteella ilmaistu? (ainakin jotenkin?) silti nestettä pukkaa ulos. Ei sitä kyllä liikaa ole laskelmieni mukaan pitäs olla 6-9L.
    Last edited by Jaszka; 05-05-2014, 12:54.

    Leave a comment:


  • Jaszka
    replied
    Noniin nyt tuli koitettua uudestaan ilmaista. Nyt ei pinta enään nouse vaan pysyi aika lailla kalt kohalla ja lämmintä ilmaa tuli sisälle, mutta jonku vartin päästä oli pukannu nestettä ulos jostakin alhaalta? Ilmausruuvia hiukan raotin, niin tuli aikamoisella paineella nestettä. Ei kyllä ennen noin isol paineella tullu, vaan sillee kuplien vähäsen. Alavesiletku oli muuten aika kovaksi mennyt. Tuleekohan nestettä ulos ilmausruuvin välistä vaikka se on kiinni? Sen takia "pohjapanssari" märkänä? Mitä tehä?

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Motariajossa riittää pelkkä ajoviimakin. Jos ilmastointia ei käytä niin sähköflekti ei käynnisty käytännössä koskaan
    Niinhän itsekin luulin, mutta kyllä se vaan kävi.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Jos ilmastointia ei käytä niin sähköflekti ei käynnisty käytännössä koskaan
    Eikä sittenkään kuin hetkellisesti taajamassa/paikallaan.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Hevonen View Post
    Tai sitten flekti ei pyöri. Itellä nousi lämmöt just motariajossa kun sähköflektin sulake oli poksahtanu. Luulin eka et ois alkanu vuotaan enemmänkin, kun paisarin alta pikkasen valutteli. Anturi oli vesiletkussa ja flekti siis kävi vaan jos lämmöt nous tarpeeks, paitsi just sillon. Ei noussu motarilla enää lämmöt kun sulakkeen vaihto ja syyläri/paisarikin meni vaihtoon sit. Ihan vaan vinkkinä siis et näinkin voi käydä ja näin oireilee
    Motariajossa riittää pelkkä ajoviimakin. Jos ilmastointia ei käytä niin sähköflekti ei käynnisty käytännössä koskaan

    Leave a comment:


  • Kylli-Täti
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Se ja lämpöjen nousu jos enemmän polkee.. Vesipumpussa on muovinen siipi joka irtoaa/hajoaa. Monesti pyörii kyllä pienillä kierroksilla mutta isoilla kierroksilla veden virtausvastus kasvaa sen verran että siipi alkaa luistamaan akselin päällä -> vesi ei virtaa tarpeeksi = lämmöt ylös.
    Tai sitten flekti ei pyöri. Itellä nousi lämmöt just motariajossa kun sähköflektin sulake oli poksahtanu. Luulin eka et ois alkanu vuotaan enemmänkin, kun paisarin alta pikkasen valutteli. Anturi oli vesiletkussa ja flekti siis kävi vaan jos lämmöt nous tarpeeks, paitsi just sillon. Ei noussu motarilla enää lämmöt kun sulakkeen vaihto ja syyläri/paisarikin meni vaihtoon sit. Ihan vaan vinkkinä siis et näinkin voi käydä ja näin oireilee

    Leave a comment:

Working...
X