Originally posted by Haju69
View Post
e36 ilmaus
Collapse
X
-
-
-
ekaa kertaa eläessää äske ilmasin e34 missä on m20b20 kone ja ei siihen kyl mitää pullo virityksiä tarvinnu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonis93 View PostM50B20 pata tosa oia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonis93 View PostOn kyllä nyt niin montaa eri keinoa tarjolla et tiiä mitä pitäis tehä?
Oiskpha ketään järvenpään suunnalla olevaa ketä kerkesi jossain kohtaa tulla vähä kaveriks jeesii?eilen hyvinkää cruisingissa antautu alavesi(?) Letkun klemmari ja tuli nesteet kentälle, huomenna ku kioskit auki et saa uuden klemmarin siihe niin olis kanssa ilmaus edessä kun meinaa lämpöjen kanssa olla ongelmia jos vauhti alle 60km/h..
Leave a comment:
-
-
On kyllä nyt niin montaa eri keinoa tarjolla et tiiä mitä pitäis tehä?
Oiskpha ketään järvenpään suunnalla olevaa ketä kerkesi jossain kohtaa tulla vähä kaveriks jeesii?eilen hyvinkää cruisingissa antautu alavesi(?) Letkun klemmari ja tuli nesteet kentälle, huomenna ku kioskit auki et saa uuden klemmarin siihe niin olis kanssa ilmaus edessä kun meinaa lämpöjen kanssa olla ongelmia jos vauhti alle 60km/h..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jaszka View PostNoniin nyt tuli koitettua uudestaan ilmaista. Nyt ei pinta enään nouse vaan pysyi aika lailla kalt kohalla ja lämmintä ilmaa tuli sisälle, mutta jonku vartin päästä oli pukannu nestettä ulos jostakin alhaalta? Ilmausruuvia hiukan raotin, niin tuli aikamoisella paineella nestettä. Ei kyllä ennen noin isol paineella tullu, vaan sillee kuplien vähäsen. Alavesiletku oli muuten aika kovaksi mennyt. Tuleekohan nestettä ulos ilmausruuvin välistä vaikka se on kiinni? Sen takia "pohjapanssari" märkänä? Mitä tehä?
Leave a comment:
-
-
Vikalukija B100 ei näytä mitään. Paluuletkun klemmarin vaihoin järeämpään malliin ja kiristin hiukan nestetasoanturia, mutta ei auttanut. Kellään neuvoa? Sikäli erikoinen tilanne?, että kuumaa ilmaa tulee sisälle eli sen perusteella ilmaistu? (ainakin jotenkin?) silti nestettä pukkaa ulos. Ei sitä kyllä liikaa ole laskelmieni mukaan pitäs olla 6-9L.Last edited by Jaszka; 05-05-2014, 12:54.
Leave a comment:
-
-
Noniin nyt tuli koitettua uudestaan ilmaista. Nyt ei pinta enään nouse vaan pysyi aika lailla kalt kohalla ja lämmintä ilmaa tuli sisälle, mutta jonku vartin päästä oli pukannu nestettä ulos jostakin alhaalta? Ilmausruuvia hiukan raotin, niin tuli aikamoisella paineella nestettä. Ei kyllä ennen noin isol paineella tullu, vaan sillee kuplien vähäsen. Alavesiletku oli muuten aika kovaksi mennyt. Tuleekohan nestettä ulos ilmausruuvin välistä vaikka se on kiinni? Sen takia "pohjapanssari" märkänä? Mitä tehä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostMotariajossa riittää pelkkä ajoviimakin. Jos ilmastointia ei käytä niin sähköflekti ei käynnisty käytännössä koskaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hevonen View PostTai sitten flekti ei pyöri. Itellä nousi lämmöt just motariajossa kun sähköflektin sulake oli poksahtanu. Luulin eka et ois alkanu vuotaan enemmänkin, kun paisarin alta pikkasen valutteli. Anturi oli vesiletkussa ja flekti siis kävi vaan jos lämmöt nous tarpeeks, paitsi just sillon. Ei noussu motarilla enää lämmöt kun sulakkeen vaihto ja syyläri/paisarikin meni vaihtoon sit. Ihan vaan vinkkinä siis et näinkin voi käydä ja näin oireilee
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostSe ja lämpöjen nousu jos enemmän polkee.. Vesipumpussa on muovinen siipi joka irtoaa/hajoaa. Monesti pyörii kyllä pienillä kierroksilla mutta isoilla kierroksilla veden virtausvastus kasvaa sen verran että siipi alkaa luistamaan akselin päällä -> vesi ei virtaa tarpeeksi = lämmöt ylös.
Leave a comment:
-
Leave a comment: