Originally posted by Löwen
View Post
e36 ilmaus
Collapse
X
-
Originally posted by Make H. View PostJa tämän oon tehny siis moottori sammutettuna, ens hiljaa kaatanu paisariin sitä mukaa ku sinne menee ja sitte ku jääny täyteen niin ruennu "lypsään" jollon menny vielä huomattavasti. Silleen jatkanu niin kauan kun menee. Sit auto käyntiin ja puristeleen vielä letkuja ja ilmaruuvi auki et tulee ilmat pois jos on.Originally posted by Pakana View PostOngelma vaan on kun avaa ilmausruuvin niin se sylkee sitä nestettä "pyrähdyksittäin"
Roviolle koko auto
No ei.. pitää tutkailla lisää..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostJa tämän oon tehny siis moottori sammutettuna, ens hiljaa kaatanu paisariin sitä mukaa ku sinne menee ja sitte ku jääny täyteen niin ruennu "lypsään" jollon menny vielä huomattavasti. Silleen jatkanu niin kauan kun menee. Sit auto käyntiin ja puristeleen vielä letkuja ja ilmaruuvi auki et tulee ilmat pois jos on.
Roviolle koko auto
No ei.. pitää tutkailla lisää..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pakana View PostHmm, pitäs varmaan kokeilla tuota.
Alkaa keinot loppuu ja hermot.
Tosin, onhan aina mahdollisuus että se on ilmattu, ja jossain muussa on vika kun ei puhalla kuumaa sisään..
Vaihdoin kyllä jo vesiventtiilin yms...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostKoneeseen on myös helppo "lypsää" vettä silleen et painaa ylävesiletkun lyttyyn samalla kun ilmausruuvi on auki, kun letku on lytyssä niin pyöräyttää ilmausruuvin kiinni ja päästää letkun vapaaksi, tätä jatkaa niin kauan kun vettä menee ja ilmausruuvista tulee lopuks vaan vettä. Keula ylös niin varmempaa vielä. Tälleen oon tuon oman ilmannu ja hyvin on ilmaantunu, no problem.
Alkaa keinot loppuu ja hermot.
Tosin, onhan aina mahdollisuus että se on ilmattu, ja jossain muussa on vika kun ei puhalla kuumaa sisään..
Vaihdoin kyllä jo vesiventtiilin yms...
Leave a comment:
-
-
Koneeseen on myös helppo "lypsää" vettä silleen et painaa ylävesiletkun lyttyyn samalla kun ilmausruuvi on auki, kun letku on lytyssä niin pyöräyttää ilmausruuvin kiinni ja päästää letkun vapaaksi, tätä jatkaa niin kauan kun vettä menee ja ilmausruuvista tulee lopuks vaan vettä. Keula ylös niin varmempaa vielä. Tälleen oon tuon oman ilmannu ja hyvin on ilmaantunu, no problem.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pakana View PostNyt vaihdettuani osia, yritin Hemin ilmauspullokikkaa ja tyhjäkäynnille laitettuani, se puskee aika rivakkaan tahtiin sitä jäähdytysnestettä takas ja on mahdotonta puristella letkuja. Laskin vedenpinnan jopa coldrajaa ja laitoin pullon takas ja kokeilin uusiks... sama juttu... Ottaako se ilmaa itteensä jostain... :think
Leave a comment:
-
-
Nyt vaihdettuani osia, yritin Hemin ilmauspullokikkaa ja tyhjäkäynnille laitettuani, se puskee aika rivakkaan tahtiin sitä jäähdytysnestettä takas ja on mahdotonta puristella letkuja. Laskin vedenpinnan jopa coldrajaa ja laitoin pullon takas ja kokeilin uusiks... sama juttu... Ottaako se ilmaa itteensä jostain... :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pakana View PostEn ole kokenut E36 käyttäjä saatika ilmaaja, ja yritän saada lämmintä ilmaa hyttiin.
Ongelma pulloilmauksessa on, että kaadan tarpeeksi nestettä sylariin (eli kokispulloon reilusti) niin sitä tiputtaa jostain pois kun on liian "korkealla" nestepinta. Onko syylari halki jostain, vai onko kennossa joku ylitäyttöletku joka poistaisi ylinmääräiset nesteet?
Paisuntasäiliön ja kennon välistä taitaa tulla. :think
Noobie ei tiedä.
Leave a comment:
-
-
En ole kokenut E36 käyttäjä saatika ilmaaja, ja yritän saada lämmintä ilmaa hyttiin.
Ongelma pulloilmauksessa on, että kaadan tarpeeksi nestettä sylariin (eli kokispulloon reilusti) niin sitä tiputtaa jostain pois kun on liian "korkealla" nestepinta. Onko syylari halki jostain, vai onko kennossa joku ylitäyttöletku joka poistaisi ylinmääräiset nesteet?
Paisuntasäiliön ja kennon välistä taitaa tulla. :think
Noobie ei tiedä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marko83 View PostNo nii nyt on ilmailtu. Keula oli pukeilla n. 70 senttiä maastaIlmaus ilmeisesti onnistui, mutta visko on ilmeisesti tiensä päässä.
Visko pysähtyy käsin oli kone kuin kuuma tahansa. Ajossa lämmöt nousi tuonne 99 asteeseen, mutta laitoin ilmastoinnin 32 asteeseen niin lämmöt pysy 93-95 asteessa. Eli ei muuta ku visko vaihtoon.
E: Kyllä muuten tarkeni ajella, ku lämmöt täysillä
Olipa muuten uus wahlerin termari syyllinen. Keittelin kaikki vanhat termarit kinkkumittarin kans, löyty yks joka aukesi täysin n.90 asteessa. Heitin sen paikalleen nii alko lämmöt pysyyn 94-95 asteessa
Enpä ois heti uskonu,et on noin hirveet erot noissa termareissa, ku yks oli auki 85 asteessa ja toinen pikkusta enne ku alko vesi kiehua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by marko83 View Postpitääpä koikeilla tänään, ku saa kerättyä inspiraation rippeetIlmaus ilmeisesti onnistui, mutta visko on ilmeisesti tiensä päässä.
Visko pysähtyy käsin oli kone kuin kuuma tahansa. Ajossa lämmöt nousi tuonne 99 asteeseen, mutta laitoin ilmastoinnin 32 asteeseen niin lämmöt pysy 93-95 asteessa. Eli ei muuta ku visko vaihtoon.
E: Kyllä muuten tarkeni ajella, ku lämmöt täysillä
Leave a comment:
-
Leave a comment: