Onkohan mulla vakioperä autossa kun 100km/h vauhtia, siis oikeata nopeutta niin kierrokset on jotain 3000-3100 välillä. Autona e36 318is. Tunnostaa vaa korkeilta kierroksilta äkkiseltään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jukkae View PostOnkohan mulla vakioperä autossa kun 100km/h vauhtia, siis oikeata nopeutta niin kierrokset on jotain 3000-3100 välillä. Autona e36 318is. Tunnostaa vaa korkeilta kierroksilta äkkiseltään.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostOnkohan mulla vakioperä autossa kun 100km/h vauhtia, siis oikeata nopeutta niin kierrokset on jotain 3000-3100 välillä. Autona e36 318is. Tunnostaa vaa korkeilta kierroksilta äkkiseltään.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOletuksena: rengaskoko 225/45-17, viitosvaihde vakiovälitys 1.00 ja vakioperä 3.45 -> 100 km/h = 2886 rpm.
Comment
-
-
Originally posted by bemarantti View PostLöytyiskö tosta apua -> http://www.realoem.com/bmw/showparts...78&hg=13&fg=20kiitoksia, en muistanut realoemia
Comment
-
-
TUV hyväksyntä? -93 325
tuossa luin yhtä topickia ja aloin pohtimaan tuota tuv hyväksyntää auton madaltamisessa???
Tuossa AKEn ohjeet madallushommiin: http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003.pdf
tulkitsinko tuota tekstiä oikein että -93 autoon ei tarvitse koko paperia olla, ku ainoastaan auto on muutoskatsastettava?? rupesin miettimään tälläisen sarjan alle laittoa http://mkj-motorsport.com/verkkokaup...roducts_id=898
ku tuossa sarjassahan ei saa ainakaan sitä lappua? ja jos harrastajilla on kokemuksia tästä kyseisestä sarjasta niin kuulisin mielipiteitä mielelläni , että en ainakaan paskaa satsia osta turhaan.
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Posttuossa luin yhtä topickia ja aloin pohtimaan tuota tuv hyväksyntää auton madaltamisessa???
Tuossa AKEn ohjeet madallushommiin: http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003.pdf
tulkitsinko tuota tekstiä oikein että -93 autoon ei tarvitse koko paperia olla, ku ainoastaan auto on muutoskatsastettava?? rupesin miettimään tälläisen sarjan alle laittoa http://mkj-motorsport.com/verkkokaup...roducts_id=898
ku tuossa sarjassahan ei saa ainakaan sitä lappua? ja jos harrastajilla on kokemuksia tästä kyseisestä sarjasta niin kuulisin mielipiteitä mielelläni , että en ainakaan paskaa satsia osta turhaan.
Comment
-
-
Originally posted by tonmppa View Posttuossa luin yhtä topickia ja aloin pohtimaan tuota tuv hyväksyntää auton madaltamisessa???
Tuossa AKEn ohjeet madallushommiin: http://www.ake.fi/pdf/3367-208-2003.pdf
tulkitsinko tuota tekstiä oikein että -93 autoon ei tarvitse koko paperia olla, ku ainoastaan auto on muutoskatsastettava?? rupesin miettimään tälläisen sarjan alle laittoa http://mkj-motorsport.com/verkkokaup...roducts_id=898
ku tuossa sarjassahan ei saa ainakaan sitä lappua? ja jos harrastajilla on kokemuksia tästä kyseisestä sarjasta niin kuulisin mielipiteitä mielelläni , että en ainakaan paskaa satsia osta turhaan.
Tuosta d2 satsista ei oo vielää kokemusta, kun juuri ite vasta pistin tilaukseen, mutta esim. race.fi saa tuon viel muutaman päivän ajan hintaan 699.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Ämmyskä View PostJees, nuo valothan vaikutti hyviltä ja edullisilta. Piritekillä näytti myös olevan CCFL-rinkuloita, lienekkö yhtä toimivat ja laadukkaat kun nuo Schiedmanin vastaavat`?e46 325i Touring ex. e61 520d -06, e39 523i, e46 328i Touring, Evolution IV, e34 525i, e36 325i Coupe, e36 325i Coupe M3 Replica
Comment
-
-
Originally posted by j3cc3 View PostMiten kannattas lähteä oikeaoppisesti pokkaamaan kaarta kun, takana 17" 235/45 ET 35 raapii montuissa kiinni siihen kaaren sisällä olevaan taitokseen?
Ei kehtais hirveesti autoa lähtee perästä nostamaankaan kun näyttää aika korkealta jo nyt..
215/40 ja 245/35 toimii todella matalassa, 215/45 ja 235/40 on hyviä kokoja lievästi madallettuun.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostLaita alkuunsa oikean kokoiset renkaat. (225/45 ja 245/40 on orkkiskoot).
215/40 ja 245/35 toimii todella matalassa, 215/45 ja 235/40 on hyviä kokoja lievästi madallettuun.
Sattu olemaan vanteissa vaan valmiina kumet, edessä 225/45 ja takana se 235/45, mut kai tässä jotain muutoksia on ruvettava tekemään että mahtuu ainakin takana hyvin pyörimään ottamatta kiinni mihinkään.. vanteet tais olla 8"-8,5"leveät..
Mitäs jos sen taitoksen kääntäs vaan kaaree vasten?
Comment
-
Comment