Miten lähtee E36:sen Neljä puolanen ratti irti ?, ku tarkotus olis jossain vaiheessa vaihtaa tilalle M sport ratti kun jostain halvalla semmoisen löytäs..
Miten lähtee E36:sen Neljä puolanen ratti irti ?, ku tarkotus olis jossain vaiheessa vaihtaa tilalle M sport ratti kun jostain halvalla semmoisen löytäs..
muistaaksein lähti niin, että otat ensin ratin keskiön merkin esim talttapäisellä ruuvarilla irti ja sieltä paljastu iso pultti ja sen ruuvaat auki. wola (airbagiton malli) airbagillisessa ensin pitää irroittaa itse bagi, ratin takapuolella muutama pultti
edit: jos airbagit niin ota akunkenkä ajoissa irti (n.30min)
mikäs on matalin korkeus mihin e36 on saatu leimattua?
Eilen juuri ennen kirjoitustani kävin tarkistamassa etten puhu mitä sattuu. 8,5*18 et35, 225/40.
Viime katsastuksella ei edes mitannut pitääkö otteessa olevat mitat:320/280 paikkansa, mittas vaan maavaran ja totesi liian matalaksi (n.75mm), tupisi jotakin itsekseen ja sanoi, sinulla ne ongelmat tien päällä tulee, oma on autosi, ja leima paperiin. Kuvassa toki "ajokohtaus" esim kiihdytys, voi hämätä auton asentoa, on nimittäin melko löysä.
En muista aivan 100% varmaksi, mutta tuosta 220mm ei näissä kuvissa kauas heitä takapää. Etupää tosin alempana kuin 320mm. Ja rengastus muistaakseni 235/40 17" ja vanteet 17"x7,5" et 30(tai 35).
tuleeko kaasuläppä koteloon sinne alas joku iso letku? paikka näkyis olevan mutta letkuja ei näy jos joku ny sais selvää nii auttakaa eli auto on siis e36 318IS -92
Asensin 323:seen ison OBC:n. Kulutus, keskinopeus ym näytöt eivät toimi. Katsoin salavalikoista, niin kulutus l/h ja nopeus pysyvät molemmat nollassa. Valkoinen liitin on lisätty http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...BD_Convert.htm ohjeiden mukaan.
Autosta puuttuu check control. Ei kai tämän pitäisi vaikuttaa muihin toimintoihin? Vai pitääkö mittaristoa koodata, että obc saa siltä tarvittavat tiedot?
Asensin 323:seen ison OBC:n. Kulutus, keskinopeus ym näytöt eivät toimi. Katsoin salavalikoista, niin kulutus l/h ja nopeus pysyvät molemmat nollassa. Valkoinen liitin on lisätty http://www.pelicanparts.com/bmw/tech...BD_Convert.htm ohjeiden mukaan.
Autosta puuttuu check control. Ei kai tämän pitäisi vaikuttaa muihin toimintoihin? Vai pitääkö mittaristoa koodata, että obc saa siltä tarvittavat tiedot?
Äkkiseltään muisteltuna sieltä puuttuupi vielä yksi kytkentä..Sitä ei noissa pelicanin ohjeissa ole. Itse aikoinani sen guuglella löysin, porukoilla jossain taitaa vielä kaaviotkin olla moisen räpättimen kytkentäänkin.
Kertokaas mikä tässä voi olla vikana kun toinenpuoli on noin paljon matalammalla kuin toinen. Kuskinpuoli on oikeissa mitoissaan ja pelkääjänpuoli tipahtanut noin paljon alas. jousituksena on Bachin kaasuiskarit (suht hyväkuntoiset) ja konin -15mm jouset (hyväkuntoiset). perä ei tunnu veltolta eikä korkeuseroa huomaa takaapäin katsottuna ellei tiedä sitä.
Äkkiseltään muisteltuna sieltä puuttuupi vielä yksi kytkentä..Sitä ei noissa pelicanin ohjeissa ole. Itse aikoinani sen guuglella löysin, porukoilla jossain taitaa vielä kaaviotkin olla moisen räpättimen kytkentäänkin.
Näinhän se oli. OBC:n musta liitin pin9 -> Mittariston sininen liitin pin 4 ja rupes toimimaan.
Kertokaas mikä tässä voi olla vikana kun toinenpuoli on noin paljon matalammalla kuin toinen. Kuskinpuoli on oikeissa mitoissaan ja pelkääjänpuoli tipahtanut noin paljon alas. jousituksena on Bachin kaasuiskarit (suht hyväkuntoiset) ja konin -15mm jouset (hyväkuntoiset). perä ei tunnu veltolta eikä korkeuseroa huomaa takaapäin katsottuna ellei tiedä sitä.
Comment