Ootko käyny koska suuntaamas kulmat viimeks? :think
EDIT: Ja ootko tehny alustajumppaa, vaihellu osia jotka vaikuttaa aurauskulmiin?
en oo suuntailemassa käyny, vasta jokuaika sitte auton ostin. talven liukkailla ei niin huomannu tota. mutta takatukivarren ne ylä helat vai puslat mitkälie vaihoin kyllä, mut silloin se seilaili omiaan ja tuntu ettei tiellä pysy ku ne oli menny, silmä määräsesti ne säädöt laitoin kohillee silloin ku kasaan läiski
nelipyörä suuntauksella vois lähteä kaiketi liikkeelle ?
en oo suuntailemassa käyny, vasta jokuaika sitte auton ostin. talven liukkailla ei niin huomannu tota. mutta takatukivarren ne ylä helat vai puslat mitkälie vaihoin kyllä, mut silloin se seilaili omiaan ja tuntu ettei tiellä pysy ku ne oli menny, silmä määräsesti ne säädöt laitoin kohillee silloin ku kasaan läiski
nelipyörä suuntauksella vois lähteä kaiketi liikkeelle ?
Nii, mulla tuli tosta vaan mieleen että jos kun kuoppa tulee niin sen jälkeen lähtee oikeen vetämään sivulle, niin että kulmat harittais aikalailla.. Mutta jos sulla tulee jotai remppaa tässä nyt, missä tarvittee osia aukasta mikä säätää kulmia nii kannattais vaihtaa NYT niin ei tarvi sitte uudestaan taas sijottaa suuntaukseen 50e
Nyt kun täällä ilmastoinnista höristään, niin mulla taitaa vesiventtiili jumia osittain touringissa.
Talvella kertaalleen jo purettu k.o palikka, tuli pelkkää kylmää.
Nyt tilanne on seuraavanlainen.
Automaagi-ilmastointi, tuulilasille puhalluksesta tulee pelkkää kuumaa, keskiritilöistä tulee kylmää tai kuumaa miten säätää ja jaloille tulee pelkästään kuumaa.
apua, tarvisi vain tietää että käyköhän jousilautaset päikseen 316sessa ja 325sessa kun jouset on vähän köykäisemmät siinä.
auto on täysin muutoskatsastettu elikkä etuakselisto mennyt uusiksi.
taakse meni jouset ja iskarit jo mutta edessä on liian pienet jousilautaset, johtuu surkeasta madallussarjasta.
Nii, mulla tuli tosta vaan mieleen että jos kun kuoppa tulee niin sen jälkeen lähtee oikeen vetämään sivulle, niin että kulmat harittais aikalailla.. Mutta jos sulla tulee jotai remppaa tässä nyt, missä tarvittee osia aukasta mikä säätää kulmia nii kannattais vaihtaa NYT niin ei tarvi sitte uudestaan taas sijottaa suuntaukseen 50e
en kyllä tosiaan osaa selittää =D, mutta siis kuoppaan ajaessa ja välillä urasta/uraan siirryttäessä tahtoo rengas hieman poikkeuttaa rattia mikä tuntuu omituiselta, eikä mikään ajamani auto ole noin tehnyt ennen : o
Mites siis tuo ilmastoinnin kompressori lukitsee sen hihnapyörän, voiko se lukitus olla jumissa? Mikä johto siihen kompuraan tulee sillä klipsillä ja mihin menee?
Mites siis tuo ilmastoinnin kompressori lukitsee sen hihnapyörän, voiko se lukitus olla jumissa? Mikä johto siihen kompuraan tulee sillä klipsillä ja mihin menee?
Onko 325:ssa samanlainen vp. kuin M3:ssa? Ja paljonko M3 orkkis kytkin setti kestää vääntöä? Turbokäyttöön olisi tarkoitus laittaa.. Sintteri 4-lapanen on varmaan laitettava niin ei tarvii ees takas jumpata laatikkoo...
Mikähän lie vikana kun kylmänä nykii pahasti alakiekoilla ja check engine syttyy kylmänä helposti, lämpimänä harvemmin valittaa check engineä mutta joskus silti,
pari letkua vaihettu tyhjäkäyntiventtiilin ympäristöstä kun oli rikki, hetken tuntu pelaavan mutta ei enää. Tyhjäkäyntiventtiilistä kun nykäsee johon irti niin tuntuu että pelaa paremmin mutta tyhjäkäynti on tietenkin sen 1100rpm ja check engine palaa. Onkohan tuo niin viisas että jos on pienikin imuvuoto niin se ilmottaa siitä tolla merkkivalolla?
Comment