Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostIlmaa järjestelmässä, sanoisin. Termari pitäis huomata lämpömittarista. Etuvastus ei vaikuta _mihinkään muuhun_ kuin puhaltimen moottorin toimintaan. Eli ei lämpötilaan jne.
Originally posted by tmth View PostMinä taas sanoisin, että kiertovesipumppu ei toimi. Omassa E39:ssä ainakin huomaa hyvin tyhjäkäynnillä, että ilma viilenee.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMullakin kysymys tuohon lämmityslaitteeseen liittyen. Sama vika oli joskus E39:ssä, enkä muista minkä vaihtamalla se korjaantui.
Eli: Tyhjäkäynnillä pyöriessään puhaltelee haaleaa ilmaa, pikkusen kaasua lisättyä tulee reilusti lämpimämpää. Oliko vika nyt termarissa vai etuvastuksessa? Kun muistaakseni jompikumpi auttoi E39:n kohdalla.
Ja autossa siis automaattinen ilmastointi. E36 328 -96
Ei tuohon taida auttaa kuin kiertovesipumppu. (e36:ssa ei löydy kuin retrofittinä johonki 318td:n muistaakseni.)
Voihan sellasen sinne värkkäillä jos tuo häiritsee.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostEi ainakaan E36:sta tuollaista löydy ellei sulla oo sitä jälkiasennettu. Muutenhan oireet täsmäisivät.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostAika monella ollut e36:ssa samaa, niin mullakin.
Ei tuohon taida auttaa kuin kiertovesipumppu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Ihan sellasta vaan nopeasti, että onko 325i:n kierrosluvut rajoitettu johonkin? Ihan kun olisin joskus muistanut lukeneeni, että normaalisti rajoitin on 6500 rpm tai jotain vastaavaa..?
Itellä vessassa rajoitin tulee n. 7000-7200 rpm:n (ei viiti hirveesti niillä kierrosalueilla ajella..) kohdalla ni oisko mahdollista että joku vanha omistaja asentanu jonkunnäkösen lastun?
Comment
-
-
Originally posted by danitshka View PostIhan sellasta vaan nopeasti, että onko 325i:n kierrosluvut rajoitettu johonkin? Ihan kun olisin joskus muistanut lukeneeni, että normaalisti rajoitin on 6500 rpm tai jotain vastaavaa..?
Itellä vessassa rajoitin tulee n. 7000-7200 rpm:n (ei viiti hirveesti niillä kierrosalueilla ajella..) kohdalla ni oisko mahdollista että joku vanha omistaja asentanu jonkunnäkösen lastun?
Vaikuttais että sulla on lastu vaihdettu tossa...Mut ei se sinne kierrä jos ei kuski käske Ei varmaan kauheen suositeltavaa noilla yli 7000 kierroksilla pyöritellä.
Comment
-
-
Lämpötila-anturi/kytkin jäähdyttimeen.
Hakusessa jälkiasenteiselle sähköflektille osa n:o 10 paikalle
lämpötilakytkin noin 85 - 95°C. Entinen anturi on mallia tarvike ja alavesiletkussa, mutta alavesiletkun hajottua tarkoitus on laittaa flektin ohjausanturi suoraan syylärin kylkeen ilman mitään ylimääräisiä liitoksia alavesiletkuun. Nykyinen flekti on yksinopeuksinen, joten on/off riittää.
Mistä tällaista anturia kannattaisi lähteä hakemaan, anturissa ei saa olla pitkää tunnistinputkea, koska tilaa ei ole paljon jäähdyttäjän sisällä.
K.P
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMullakin kysymys tuohon lämmityslaitteeseen liittyen. Sama vika oli joskus E39:ssä, enkä muista minkä vaihtamalla se korjaantui.
Eli: Tyhjäkäynnillä pyöriessään puhaltelee haaleaa ilmaa, pikkusen kaasua lisättyä tulee reilusti lämpimämpää. Oliko vika nyt termarissa vai etuvastuksessa? Kun muistaakseni jompikumpi auttoi E39:n kohdalla.
Ja autossa siis automaattinen ilmastointi. E36 328 -96
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by kansipahvi View PostHakusessa jälkiasenteiselle sähköflektille osa n:o 10 paikalle
- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Anturista vielä.
Originally posted by Calypsocoupe View Post
Onko tietoa, onko noilla antureilla mitään eroa keskenään ?
Varaosanumero vaihtuu 3/1997 kohdalla, äkkiseltään luulisi että ehkä liitin olisi vaihtunut toisenlaiseksi tms.
K.P
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostAi siis asentaa sellainen..? Millasia noihin sitten voi laittaa? Jos laittaa..Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
325 vs. 328
Moro, mikähän siinä on että suurin osa ns. BMW kilpaluokista rakentuu 325:lle? Onko 325:ssa joku etu verrattuna 328:iin? Äkkiseltään luulisi että 328 olisi parempi aihio, onhan siinä jo alunperin enemmän tehoa.
Itse aloittelemassa pikku kilpuriprojektia, vakiolla ensin ja sitten pikkuhiljaa tehoja hakemaan, turbolla kenties. Ei siis mihinkään BMW sarjaan.
En vaan keksi mikä niissä 325:ssa olisi parempaa...
Comment
-
-
Öhh. Ihan tietämättömyyttäni utelen varmaan monille päivän selvää asiaa.
Ei ole mitään tietoa noista orkkis tai muistakaan lukkoperistä.
Eli millainen orkkismallinen lukollinen perä on malliltaan jos esim. E36 328:iin sellaista etsii? Ja käykö se muista malleista? Esim 325? Ymmärtääkseni tuossa autossa ei sellaista ole mutta sellaisenhan voisi vaikka hommata.
Sitten kun noitakin "lukkoyksiköitä" on myynnissä niin jos sellaisesta kerrotte niin kertokaa tarkemmin asiasta ku ei tosiaan ole mitään käsitystä asiasta että miten ne sitten asentuu tai mitä tulee tehdä muutenkaan yms..LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment