Tuo 2 on ihan pallonivel, ei muuta kun uutta tilalle. Prässissä itte lykkäsin isolla 3/4" sopivan kokosella hylsyllä paikoilleen, vähän hankala saada menemään. Nuo loput semmosia kumin sisään vulkanoituja läpiholkkeja, en näe mitään syytä laittaa muuta kun alkupeäset, käytännössä melkein jäykkiä.
Ok, pääasia ettei ole sellaisia puoliavonaisia, kuin esimerkiksi etutukivarren orggistakapusla.
Kiitos selkeästä kuvasta.
Eipä mitään, tuo nro. 2 kanssa saa tosiaan olla tarkkana prässätessä että sen saa lähtemään suoraan eikä riko suojakumeja samalla. Omassa oli kummallakin puolella ihan selvä välys juurikin tuossa osassa, muut nyt oli silma/käsikopelolta ihan OK mutta samallahan ne tottakai vaihtaa.
Edit: niin joo, ota samalla tuo alatukivarren epäkeskopultti uusi, ainakin omassa oli aika pahasti jo ruoste raiskannu.
Tuo 2 on ihan pallonivel, ei muuta kun uutta tilalle. Prässissä itte lykkäsin isolla 3/4" sopivan kokosella hylsyllä paikoilleen, vähän hankala saada menemään. Nuo loput semmosia kumin sisään vulkanoituja läpiholkkeja, en näe mitään syytä laittaa muuta kun alkupeäset, käytännössä melkein jäykkiä.
No tehtaalla ovat katsoneet sen verran kauemmas että ämmäläisessä on pallonivel molemmissa navan nivelissä, kun mopoissa on vaan tossa toisessa. One size - fits all, eli pystyy päivittämään vastaamaan ämmäläistä. Sisäpäähän saa ainakin N-ryhmän kovempaa kumipuslaa marmorilta kun tietää osanumeron. Whiteline merkkisiä uretaanipuslia taisi saada samaan paikkaan (race.fi?).
Sisäpäähän kävi myös joku W201/W124 mersun pallonivel, kellään hajua?? Halkaisija 35mm.
silti olen sen kannalla, että ei se perä repeä itsekseen korista. pakko sen on joku rikkoa, mutta mikä? ei ole muuta tullut mieleen kuin kytkinpommit ja väsyneet puslat, koska ne nytkyttävät eniten taka-apurunkoa.
Kyllähän se käyttäjä sen rikkoo, mulla ei ole mitään ongelmia ton ysikolmosenkaan kanssa, siinä kun tuo vaihteensiirto on ulkoistettu ZF:lle =) Enkä ole kuullut että keltään muultakaan olisi automaatin kanssa revennyt perän kiinnitys.
No tehtaalla ovat katsoneet sen verran kauemmas että ämmäläisessä on pallonivel molemmissa navan nivelissä
Fanssin mukaan tämä vain 3.2 koneella olevassa ämmässä mutta kun klikkaa osanumeroa niin tulee kaikki e36-mallit kattava lista, pienempikoneisten numerolla ei löydy 3.2 ämmää, helppo päivitys tuohon puslaan siis
Eikös se iS Class2 mallissa ollut jotenkin erilainen? Vai oliko se..?
Onko noista kuvia missään muualla nähtävissä kuin BMW fans tai realoem?
Hakusessa ois nyt spoikka mutta malli vielä auki. Pitäisi olla kylläkin alkuperäismallinen.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Olikos siinä class2 mallissa korokepalat tuossa siiven alla:think
e: Tässä nimim. Jochen is class2
Huoh! No ei tuollaisia korokkeita kyllä tarvitse.... Onko siis niin että tuollainen yksi ainoa malli on spoilereita alunperin? Helpottaapahan etsimistä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ei kieli taipunut, niin lunttasin kuvasta pussin kyljestä osanumeron ja syötin sen googleen, sain vastaukseksi: BMW 3 Series E36 Superpro Rear Control Arm Upper - Inner Bush SPF2422K
Summa summarum,
Jos nuo laittaa siis ylemmän varren sisäpäähän, ja ulkopäähän tulee pallonivel, ylävarsi on ns. kunnossa..
Huoh! No ei tuollaisia korokkeita kyllä tarvitse.... Onko siis niin että tuollainen yksi ainoa malli on spoilereita alunperin? Helpottaapahan etsimistä.
eikös noita ainakin kahta mallia ole. toinen malli on tuollainen normaali spoileri ja toinen tuo class II jossa on spoilerin alapuolella tuo lippa. muistaakseni classII spoileri on tehtaalta normaali korkuinen, mutta takakontissa on ollut aina mukana nuo koropalat. enäänhän ei marmorilta edes saa noita koropaloja. jos classII spoileri kiinnostaa niin täältä löytyisi edullisesti
Eilen sitten temppuili auto taas enemmän ja vähemmän, sammui muutaman kerran silloin kun rupesi kaasuttelemaan itsekseen ja aina tuolloin vääntö on olematon. Ja tuo kaasuttelu alkaa aina vain silloin jos on antanut kenkää enemmän eikä lähde koskaan enää sinä päivänä pois, auton ollessa kylmä ja lähdet ajamaan kaikki on ok. Ja kulutus tuolloin aina n.20l/100km.
No ajotieturi antoi eilen tämmöistä infoa ja check valo vilkkui.
-Betrisbsamleitung
-Bremslicht elektrik
Jotenkin noin ilmoitti eikä tuo saksa oikeen taitu jos joku suomentaisi vähän.
Comment