Originally posted by zeneg
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sähköposti.
IG: janzki_
-
-
Originally posted by Janzki View PostHarvemmin noista mittarit laukee kokonaan, pixelit kyllä kaikkoaa jne..Voi se toki mittarissakin vika olla..Kokeile toisella..Ei se kolmekutonen tajua edes koko vaihtoa.
Comment
-
-
Originally posted by misse View PostVoikos ilmamassamittarin tarkistaa niin et auto käyntiin ja nypätä liitin siitä irti. Jos auto jää käyntiin ja käy normaalisti tai normaalia paremmin niin mittari hajalla?
Edit: Vikakoodit jää sitten muistiin jos otat ehjästä IMM:stä liittimen irti.
Comment
-
-
Eli mitähän *ittua?
Auto m50b25 vanoksella.. termari ja vesipumppu laitettu noin 2 kk sitten. Nesteiden pakkaskestävyys mitattu eilen gyroskoopilla -35 kestäväksi.
Pakkasta ollut 0 ja -6 välillä. Sunnuntaina alkoi lämmöt nousemaan lyhyen ajon jälkeen punaselle ~3km, alavesiletku ja syyläri kylmiä, eli vesi ei kierrä. Voiko uusi termari mennä rikki ja jumittaa? Sisätilan kennolle ei luonnollisestikaan tule lämmintä ja järjestelmä kerää painetta. Tänään meinasin lähteä asioille niin taas nousi lämmöt noin 3 km jälkeen ja takaisin kotipihaan.
Puurot ja vellit eivät ole sekaisin, eikä öljyntäyttökorkissa ole kylmälimaa..
Auto on ennenkin nostanut lämpöjä tyhjäkäynnillä pidempiä aikoja käydessään, eli joko kansipahvi tai kannessa hiushalkeama? Voiko tämä vaikuttaa nyt näin dramaattisella tavalla..?Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostEli mitähän *ittua?
Auto m50b25 vanoksella.. termari ja vesipumppu laitettu noin 2 kk sitten. Nesteiden pakkaskestävyys mitattu eilen gyroskoopilla -35 kestäväksi.
Pakkasta ollut 0 ja -6 välillä. Sunnuntaina alkoi lämmöt nousemaan lyhyen ajon jälkeen punaselle ~3km, alavesiletku ja syyläri kylmiä, eli vesi ei kierrä. Voiko uusi termari mennä rikki ja jumittaa? Sisätilan kennolle ei luonnollisestikaan tule lämmintä ja järjestelmä kerää painetta. Tänään meinasin lähteä asioille niin taas nousi lämmöt noin 3 km jälkeen ja takaisin kotipihaan.
Puurot ja vellit eivät ole sekaisin, eikä öljyntäyttökorkissa ole kylmälimaa..
Auto on ennenkin nostanut lämpöjä tyhjäkäynnillä pidempiä aikoja käydessään, eli joko kansipahvi tai kannessa hiushalkeama? Voiko tämä vaikuttaa nyt näin dramaattisella tavalla..?
a) Alavesiletku ja osittain syylarikin kuuluu olla viileämpiä kui ylävesiletku, muutenhan syylari ei toimisi viilentäessään jäähdytinnestettä.
b) Ilmaa järjestelmässä. Keula ylös reilusti ja pullokikkaa käyttäen vähintään puol tuntia ilmausta, luulis toimivan
Ja jollei termarissa ole reikää niin kannattaa porata vaikka millin tai parin reikä ylimpään kohtaan niin helpottuu ilmaaminen kummasti.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
M50 vesipumput: Onko kaikki tarvikkeetkin nykyisin mettallisiipisiä, vai pitäskö varmuuden vuoksi ostaa marmoritiskiltä?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostM50 vesipumput: Onko kaikki tarvikkeetkin nykyisin mettallisiipisiä, vai pitäskö varmuuden vuoksi ostaa marmoritiskiltä?
Comment
-
-
Ostaa sitten muovisiipisen tai valurautasiipisen, mulla oli viimeks sellainen rst-pellistä tehdyillä siivillä oleva pumppu, näytti vähän epäluotettavalta ja laakeritkin kesti 60tkm.
e: Laakerit olis varmaan kestäneet vielä mutta selvästi väljät jo.Last edited by JJT; 18-01-2011, 19:20.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View Postmulla oli viimeks sellainen rst-pellistä tehdyillä siivillä325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostNoi on aivan paskoja, siivet ei toimi kunnolla ja voi aiheuttaa erinäisiä ongelmia kuten keittämistä tyhjäkäynnillä tai huonompaa kabiinin lämpeämistä...Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMulla oli orggiksena tuollainen ja hyvin toimi ekat 188tkm/12v.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostJa jollei termarissa ole reikää niin kannattaa porata vaikka millin tai parin reikä ylimpään kohtaan niin helpottuu ilmaaminen kummasti.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSe orggis peltisiipinen on eri juttu, pitäis ehkä tarkemmin yksilöidä eli ne paskat on niitä pellistä taivutettuja.
Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment