Gonzales taisi myydä valmiiksi modattuja.
Tai jostain se tehdasvalmisteinen
Juu Gonzalezilta semmosen saapi bolt-on periaatteella.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mistä kannattaisi vikaa rueta ehtimään ensimmäisenä? sedanissa palaa takasumarit kokoajan, mittaristossa palaa sumarivalo kokoajan. katkasimesta ei tapahu mitään.
Kuinka nopiasti muilla on lämmöt normaalissa m50 koneessa ku kylmällä koneella lähette ajamaan? Itellä 5km matkalla taajamassa nousee lämmöt just ja just puoleenväliin. Tuntuu että se pysyy siinä sinisen ylärajassa vaikka kuinka kauan... Termari ja vesipumppu vaihettu alle 10tuhatta sitten. Viskokaan ei jumi.
Ja kun tuolla omalla rassilla ei pääse alle kympin millää seka-ajossa..
Mistä kannattaisi vikaa rueta ehtimään ensimmäisenä? sedanissa palaa takasumarit kokoajan, mittaristossa palaa sumarivalo kokoajan. katkasimesta ei tapahu mitään.
Luulisin että kyseisessä autossa tarvike valot ja polttimon kanta huoraa.
Elikkäs sulakerasian joku isoista releistä numerolla 1-3 oli nakuttanu akun melkein tyhjäksi, autolle mentäessä sisälle kuului nakutus jonka paikansin juuri kyseisiin releihin. Joku tiensä päässä, onkos kellään muulla noista mikään ikinä hajonnut? Vissiin marmorilta uutta, missäköhän hinnoissa nuo pyörii:think
Aloitettiin tuossa kaverille osan numero 7 vaihtoa (mikä sitten nimeltään onkaan?), mutta ongelmana tuli miten saa pultin numero 14 irti ja paikalleen ehjänä? kun aukaissut pultin niin sehän ottaa tuohon lukkoperän poskilaippaan kiinni :think http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=33&fg=30
Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
Aloitettiin tuossa kaverille osan numero 7 vaihtoa (mikä sitten nimeltään onkaan?), mutta ongelmana tuli miten saa pultin numero 14 irti ja paikalleen ehjänä? kun aukaissut pultin niin sehän ottaa tuohon lukkoperän poskilaippaan kiinni :think http://www.realoem.com/bmw/showparts...04&hg=33&fg=30
Perän takakiinnityspultit pois, tuleeko tilaa kun murikka pääsee alaspäin ?
Perän takakiinnityspultit pois, tuleeko tilaa kun murikka pääsee alaspäin ?
pitäis saada perää ylöspäin noin 5mm kiinni ettei mahdu tuleen:think noh eihän tuo murikkakaan nyt niin hankalasti ole kiinni ja kumminkin pitää irroittaa toisen puolen vetari nii samalla tiputtaa kokonaan. Jos ei vaan keneltäkään löydy helppoa temppua tuohon
Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
Ilmastointi tyhjennyt taas talven jälkeen. Viime keväänä vaihdettu aineet missä väriaine mukana. Konehuoneen puolisissa liitoksissa ei vuotoja. Mistähän tuo voisi vuotaa? En tiedä liittyikö suhina mikä kuului aina ilmastointi päällä isommilla kierroksilla suulakkeista tuohon vuotoon?
Voin olla ihan hakoteillä, mutta käsittääkseni se väriaine näkyy parhaiten uv-valossa. Eli hämärässä uv-lampun kanssa vuotoja ettimään. Aika varmaan lauhdutinkenno siellä keulan sisässä vuotaa, kun kaikki vuosien aikana siihen lentäny paska on syöny sen puhki.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment